Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset näyttävät ikäistään nuoremmilta?

Vierailija
05.03.2018 |

Useat Suomessa asuvat ulkomaalaiset tuttavat ( Espanjasta, Meksikosta, Italiasta, Unkarista kotoisin) ovat kommentoineet, että ovat usein hämmästyneet suomalaisten tuttavien iän kuullessaan. Ovat järjestään luulleet suomalaisia monia vuosia nuoremmiksi. Kuulemma kasvoista näytetään tosi nuorilta. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksiakin on, kuten Heli Palsanmäki

Vierailija
2/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Emme sattuneesta syystä paahda kasvojamme kuuman ja kuluttavan auringon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä sen takia luullaan nuoremmiksi, koska täällä ei saa niin paljon aurinkoa, että iho vanhenisi auringossa oleilun takia

Suomalaisten ohutihoinen geeni kyllä vanhenisi ennen aikojaan vaikka Italian auringon alla,jos ko maassa asuisi pysyvästi.

Vierailija
4/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset harmaantuvat jo kolmikymppisinä - suomalaiset ovat tyytyväisiä, jos teini-ikä on tuossa vaiheessa ohi.

Vierailija
5/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin olen tällaista kuullut. 

Vierailija
6/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienväriset hiukset ei edes harmaannu.

Vierailija
7/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs brittibaarimikko vitsaili, kuinka suomalaisilta on pakko kysyä paperit kun ollaan niin nuoren näköisiä, siinä missä Englannissa ollaan keski-ikäisiä kolmekymppisinä.

Vierailija
8/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ei juurikaan paista täällä koskaan, ja terveysfasismin takia suuri osa ihmisistä ei juo tai polta enää ollenkaan ja kiksit haetaan sen sijaan triathlonista ja kuntosalilta, terveellisen ruokavalion saattelemana. Italiassa ja muissa machomaissa eletään vieläkin kuin viimeistä päivää, väkijuomia kurkusta kumoten ja sikaria tuprutellen, berlusconimaisesti parmakinkkua nassuun tunkien. Ihmekään että naama kulahtaa jo parikymppisenä 😉

Vierailija
9/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noista kreikkalaisista kepin kanssa käävelevistä käppänöistä ei tiedä edes onko ne viiskymppisiä vai sataviiskymppisiä? Sellaisia keski-iän ylittäneitä ei siellä näe lainkaan?

Vierailija
10/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ei juurikaan paista täällä koskaan, ja terveysfasismin takia suuri osa ihmisistä ei juo tai polta enää ollenkaan ja kiksit haetaan sen sijaan triathlonista ja kuntosalilta, terveellisen ruokavalion saattelemana. Italiassa ja muissa machomaissa eletään vieläkin kuin viimeistä päivää, väkijuomia kurkusta kumoten ja sikaria tuprutellen, berlusconimaisesti parmakinkkua nassuun tunkien. Ihmekään että naama kulahtaa jo parikymppisenä 😉

Tästä puheenollen, ihmettelen kuinka moni ulkonäöstään välittävä nuori kuitenkin vetää röökiä hyvillä mielin. Tekisi mieli sanoa jotain kun näen tällaista kavereissani, mutta toisaalta kiinnostaa seurata millainen ero vanhenemisessamme tulee olemaan kymmenen vuoden sisällä.

Vierailija
11/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan nuorena ulkomaalaiset pitäisivät minua, kun ihan suomalaisetkin luulee aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Vuosi sitten joku soitti ovikelloa, avasin, oven takana oli naapurin nuorehko (alle 40-vuotias) rouva ja kysyi minulta että onko äitini kotona. Omistan tämän asunnon itse. Olen 26. Tosin olin ilman meikkiä ja hiukset letillä, mutta silti! Olen lyhyt ja pienikokoinen muutenkin, 158/47 ja ilmeisesti myös kasvoiltani selvästi nuoremman näköinen.

Vierailija
12/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia. Ei todellakaan selity millään terveellisillä elämäntavoilla nuorelta näyttäminen.

Vierailija
13/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ujostelevia pulleita olmeja, joita ei aurinko kärtsää.

Vierailija
14/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa työskentelevän kollegan (suomalainen itsekin) mielestä me suomalaiset ollaan vanhan näköisiä. Tottunut niihin kiinalaisiin kasvoihin.

Vierailija
15/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa työskentelevän kollegan (suomalainen itsekin) mielestä me suomalaiset ollaan vanhan näköisiä. Tottunut niihin kiinalaisiin kasvoihin.

Kinukit näyttää kehareilta.

Vierailija
16/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin riippuu ihan ihmisestä. Kiinalaiset arvioivat minut teiniksi vaikka olin yli 30v.

Vierailija
17/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa poikkeus. Aina ollut ikäistäni vanhemman näköinen ja oloinen :(

Vierailija
18/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän mihin  vertaa. Aasialaisiin verrattuna suomalaiset näyttävät hyvinkin rupsahtaneilta. Jenkit näyttävät kyllä keskimäärin suomalaisia vanhemmilta.

Tyson Beckfordia ei ikinä veikkaisi hieman alle viisikymppiseksi. Löytyy aasialaista verta äidin puolelta.

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/-a_7cnNblOH2ZpkN1z2ywJ…

Vierailija
19/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaisella taas on eri näkökulma niihin kiinalaisiin. Pitäisi kysyä suomalaisten nuorekkuutta itse kiinalaisilta.

Vierailija
20/23 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä suomalaiset näyttävät aika omanikäisiltään, mutta ei ainakaan nuoremmilta (yleensä ottaen!!) 

25v naiset ovat ihan 25v näköisiä, mutta poikkeuksiakin löytyy.

Mutta mitä ylemmäs mennään, niin ikä näkyy aika kovaa. Esim 40v näyttää 40-45v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän