Keksitään kaikenlaisia erilaisia teemakuukausia!
Siis kun on vaikka tipaton tammikuu, muoviton maaliskuu ja lihaton lokakuu, niin mitä muita vastaavia kuukausia voisi olla? Aina joka kuukausi luovuttaisiin jostain, jonka ensimmäinen kirjain on sama kuin kuukauden nimen ensimmäinen kirjain. Minä keksin esim. savuttoman syyskuun tupakoitsijoille, sokerittoman syyskuun muille kuin tupakoitsijoille (tai miksi ei heillekin, jos haluaa luopua tupakan lisäksi sokerista), karkittoman kesäkuun ja maidottoman maaliskuun.
Kommentit (19)
huviton huhtikuu. ei siis käydä bilettämässä.
muslimeille huiviton huhtikuu. voi vähän tuulettaa päätään ja aatteitaan.
Jouluton joulukuu.
naiseton naaliskuu
tolkuton toukokuu. kreisibailataan siis. vai pitikö kaiken olla jotain ankeilua?
sm-liiga pelaajille:
Maaliton maaliskuu.
Huikallinen huhtikuu.
Toivoton toukokuu
kesämissietisintäkuu
h
mikromuovitonmaaliskuu
huvitonhuhtikuu
juorutontoukokuu
kaloritonkesäkuu
huolitonheinäkuu
Helteetön heinäkuu! Oi, olispa, mulla on loma heinäkuussa ja olis siinä 20 astetta ja välillä sadepäiviä, ihan parasta. Kiitos runsaista alapeukuista ja inhokommenteista, jota tulen saamaan. Ps, nää pakkaset on ollut just parhaita!+
Esteetön elokuu. Saa tulkita vapaasti, joko niin että invalidit pääsevät joka paikkaan tai sitten jotain muuta.
Hepitön Helmikuu, Munaton Maaliskuu, Hujuton Huhtikuu
Työnhauton tammikuu
Hakemukseton helmikuu
Moliton maaliskuu
Haastatteluton huhtikuu
Te-palveluton toukokuu
Kurssiton kesäkuu
Hikoilematon heinäkuu
Etsimätön elokuu
Sopimukseton syyskuu
Torvelo tammikuu, alkaa uudenvuoden bileistä, miksi mä join niin paljon sitä boolia, ahistaa
Hervoton helmikuu kun setvii niitä tammikuussa tehtyjä mokia
Mahtailu-maaliskuu, ollaan päästy jaloilleen taas hei! Kyllä mä oon ihan kiva ja pidetty ihminen, ehkä?
Hapan huhtikuu, parisuhteen pikku ärtymykset käsitellään nyt kun on energiaa
Toivoton toukokuu, kevät tulee mutta kaikki on väärin, parisuhderiidat yhä sopimatta
Kamala kesäkuu, no ihan kauhee ilma taas, vituttaa asua täällä pohjosessa
Hengähdyksen heinäkuu, no tulihan ne kesäilmat sitten edes pariksi päiväksi ja mikäs tässä nyt, grillaillaan vaan, kaikki hyvin ja Suomihan on ihan kiva maa
Elossa ollaan!-elokuu, perheloma meni ihan okei ja ehtiskö vielä vaikka Kreikkaan tai Madridiin?
Suvaitsematon syyskuu, no helvetti, nyt on hiipiny niitä kesälisäkiloja taas, nyt alkaa paasto
Lohduton lokakuu, no ihan hirvee ilma, vittu Suomi on kauhee maa, vaaka tekis mieli heittää seinään
Makea marraskuu, ei kukaan nää vaatekerroksen alle että vatsa pömpöttää, on makea marraskuu, otan vielä toisenkin pullan
Järjestelmällinen joulukuu, mennääs lapset parturiin ennen sitä joulujuhlaa, ja tehkääs nyt niitä joulukortteja ettei äiskän tarvi kaupasta ostaa, tässä on teille tussit ja kartonkia
Jälkikasvuton joulukuu (lapsivapaata)
Touhuton toukokuu = laiskotellaan ja vedetään lonkkaa
Kelpo kesäkuu = no kelpo kuin kelpo
Heilaton heinäkuu = pidetään tauko parisuhteesta/avioliitosta
Eloisa elokuu = tehdään jotain elävää ja hullua edes kerran wlämässä
Synnitön syyskuu = no kyllä kaikki ymmärtää
Lomaton lokakuu = olkoon toukokuun vastakohta
Marinaton marraskuu = ei karrankaan valiteta mistään
Juhkaton joulukuu = jätetään joulut ja synttäri juhlimatta
Vierailija kirjoitti:
Helteetön heinäkuu! Oi, olispa, mulla on loma heinäkuussa ja olis siinä 20 astetta ja välillä sadepäiviä, ihan parasta. Kiitos runsaista alapeukuista ja inhokommenteista, jota tulen saamaan. Ps, nää pakkaset on ollut just parhaita!+
Muuta idiootti jonnekin, missä on aina kylmä!!!
herkuton helmikuu oli jo.