Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä sattuu aina ensimmäisten minuuttien ajan...

Vierailija
05.03.2018 |

Olen yli neljäkymppinen nainen ja kärsin yhdyntäkivuista. Edelleen. Tai se yhdyntä siis sattuu ja polttaa aina ensimmäisten minuuttien ajan vaikka olisin kuinka kiihottunut ja kostea tahansa. Sitten kipu pikkuhiljaa hellittää.

Olen kärsinyt tästä ongelmat aina. Koko elämäni. Mistä tämä voi johtua? Partnerilla on liian iso? Se emättimen aukko on liian tiukka? Kosteus ei kuitenkaan riitä esileikistä huolimatta? Kuvittelin että kipu loppuisi kyllä kun ikää tulee lisää ja paikat väljentyvät, mutta tämä asia ei ole vuosien aikana muuttunut.

Muita naisia, joista yhdyntä on aina alkuhetkillä epämiellyttävää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kysyt meiltä onko partnerillasi liian iso? Asiahan on selvä, liian iso on.

Vierailija
2/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske miehesi nuolla 20 min aluksi vaikka 69:ssä niin eiköhän se siitä helpota.  Toki voihan meihelläsi olla niin suuri eli paksu meisseli että siksi tekee kipeää.   Mittaa se.  normi suomipojan meisseli on about  15 senttiä pitkä ja ei kovin paksu patukka.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut viimeisen vuoden ajan sama ongelma, aluksi sattuu ja hetken päästä tuntuu ihan 'normaalilta'. En ole lääkärissä käynyt juurikin tuon takia, että kipu menee ohi, mutta mainitsin asiasta hoitajalle, joka otti papakoetta. Hän kertoi että joskus emättimeen voi kehittyä lihasrengas joka voi aiheuttaa kipua. Itselläni hän ei sitä kulma havainnut, että omat kipuni eivät ainakaan siitä johdu, mutta toki kannattaa käydä gynelogilla tarkistuttamassa. Itsekkin pitäisi :/

Vierailija
4/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kovinkin kovakourainen? Ja hätäinen? Ei malta odottaa, että kostuisit kunnolla. Oletteko kokeilleen liukastusta? Ei mitään miehen sylkeä kouraan ja pimppiin, vaan jotain kunnollista. Onko muuten kyseessä uusi vai jo pitempään kestänyt suhde? Jännitätkö tiedostamattasi niin paljon, että emättimesi kramppaa? Kannattaisi käydä gynen puheilla tarkistuttamassa, että kaikki on fyysisesti kunnossa. Sitten olisi hyvä teidän molempien käydä seksuaaliterapeutin puheilla, sekä yhdessä että erikseen. Miksi kärsiä vuosikaupalla ja odottaa, jos se helpottuisi, kun apuakin voi hakea.

Vierailija
5/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat täälläkin. Ja ikääkin on lähes saman verran.

Mä olen päätellyt alkuvaiheen kivun omalla kohdallani johtuvan lihasjännityksestä. En vaan saa itseäni ihan rennoksi alkuvaiheessa mutta sitten se kipu yht’äkkiä loppuu ja rentoudun. Vähän tosin tuntuu myös poisottaessa. Eli se ongelma selvästi on siinä emättimen suuaukolla.

Ja pakko myös sanoa, että miehelläni on keskimääräistä paksumpi. Sekin voi aiheuttaa tuntemuksia.

Vierailija
6/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että vaatii kunnollisen esileikin,  nuolemista ja liukkariakin, että oikeasti paksu kalu menee vaivatta sisään.  Kohdannut tuo ongelman aina, silloin kun tavattiin tyttöystävän kanssa ja vuosikymmenien yhdessäolon ja synnytysten jälkeen. Jos ei miesten kalu muutu aikojen alusta, niin ei muutu naisen emättimenkään koko. Vuosia viimeisestä synnytyksestä ja emätin on saman kokoinen kuin aloittaessa.

Olen joutunut aina varomaan naimisen alussa, vaikka käytetty vain niitä asentoja missä ylipäätään onnistuu hyvin. Hankalammat ja kivuliaammat asennot ovat olleet bannassa jo seurustelun alusta, eikä tilanne ole siitä mihinkään muuttunut. Viimeksi naidessa ihan samaa juttu, lähetyssaarnaajassa vaimoa vihlaisi kovalla kalulla painaessa. Käännyttiin vaimo päälle ja naitiin loppuun.  Ikää molemmilla silti jo 60v.

Tiedän kyllä vaimostani, ettei tuo pieni kirpaisu ole häntä vaivannut, ennemmin tykännyt, kun on tuntunut oikeasti  että saa.  Joskus asiaa häneltä kysellyt ja silloin tokaissut, että pitäähän sen jossain tuntuakin.

Vierailija
7/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä mitään varsinaisia yhdyntäkipuja ollut, mutta aika usein on se "kiristävän kuminauhan tunne" kun kalua työnnetään sisuksiin. Olen todennut että olen vielä hippasen liian kireä. Liukkaus ja selvä kiihottuneisuus auttaa, ettei tuota kuminauhatunnetta ole. Siihen vaikuttaa myös mistä kulmasta mies tulee sisään. Usein olen itse hiukan liian hätäinen panetuksessani, kun voisi vielä hetken pelehtiä muuta.

N42

Vierailija
8/9 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miehenä sanoa, että kaipaan viikoittain tuota kiristävää tunnetta kun kalu uppoaa pilluun.  Siinä miehelläkin muljahtaa silmät päässä suuresta nautinnosta.  Siksi mikään suihinotto ei voi mitenkään pärjätä tuolle tunteelle.  Jos kysytte miehiltänne, niin todennäköisesti kuulette saman kommentin. Silkkaa hunajaa ja aiheuttaa panetusta pelkkä ajatuskin.

Vierailija
9/9 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa, että kun miehellä on oikeasti paksu ja pitkä meisseli, niin on se kumma jos naimisen jälkeen ei naisella missään tunnu. Itsellä ainakin on paikat hellänä. Kun pitkä ja paksu penis menee vaginan pohjaan asti niin kyllä nainen siinä voihkii osin kivusta mutta enemmän nautinnosta ja samalla toivoo että tätä kalua haluan lisää kiitos.

Mieheni saa minut kostumaan helposti, usein hän imee ja nuolee klitoristani huolellisesti, että hyvän esileikin ansiosta penis menee pimppiin oikein helposti. Orgasmi tulee takuuvarmasti, jos miehellä on pitkä ja paksu kalu. En valittaisi.

Ap, saatko sinä orgasmin yhdynnässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi