Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajala Pro Shop on tämän päivän malliesimerkki siitä, miten tunaroidaan asiakaskokemus ihan huolella.

Vierailija
05.03.2018 |

www.rajalacamera.fi -etusivulla on nelja banneria, jotka kaikki ohjautuu sivulle josta voi ainoastaan tilata uutiskirjeen, ei siis pääse selaamaan ale-tuotteita. Kun tilaa uutiskirjeen, sen mukana sähköpostiin tulee linkki, josta pääsee takaisin etusivulle, josta pääsee tilaamaan uutiskirjeen jne jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tapa hankkia asiakkaitten osoitteita roskaposti-listalleen.

Halvemmalla kamerat saa toki tilattua saksalaisista nettikaupoista. Ihan samat takuut kuin Suomessakin ostetuissa.

Vierailija
2/13 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo sivut toimi muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo sivut toimi muutenkaan.

Kapasiteetti ei kestänyt kun puolenkymmentä av-mammaa linkkasi sivulle.

Vierailija
4/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajala osaa asiakaskokemuksien tuhoamisen muutenkin kuin verkkosivujen bannereilla. Kuten yllä sanottu, samat kamat saa Saksasta halvemmalla ja palvelukin on parempaa.

Vierailija
5/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ostais tuolta mitään.

Vierailija
6/13 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää liike nykyjään? Vieläkö on kalliit hinnat ja huono palvelu? Tulossa Helsinkiin kesälomalla niin ajattelin, et painelenko suoraan verkkokauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Helsingin postitalon Rajalassa kamerakaupat. Ostin vielä muistikortin, jonka hinta tuntui kovin korkealta. Muistelin myyjälle ostaneeni saman kortin aiemmin muualta vain kolmasosalla tuosta hinnasta. Myyjä sanoi, että olin väärässä, ja että kortti ei voinut olla sama. Uskoin häntä, mutta myöhemmin huomasin, että myyjä puhui omiaan, kortti oli sama, tulin siis maksaneeksi tuosta kortista hirmuisen hinnan. Asiakaspalvelu suhtautui valitukseeni, kuin vika olisi ollut minussa, totesi vain, että heillä on "oma hinnoittelunsa" noissa korteissa. Myyjäkin oli varmaan tietoinen asiasta, mutta valehteli päin naamaa.

Vierailija
8/13 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa s-pankin appia, tai nordeaa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta RajalaProShop kaupasta mitään, tympeä palvelu.

Takuuasioissa eivät korvaa mitään, aina on joku syy miks ei korvata.

Erittäin huono kokemus ko firmasta.

Vierailija
10/13 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muita ongelmia huomannut kuin tuon uutiskirjelootan ilmestymisen sivun keskelle. Siitä pääsee eroon klikkaamalla sivua uudelleen eikä tarvitse tilata mitään kirjeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutan haukut, maahantuoja luvannut korvata rikkinäisen osan takuun puitteissa.

Hiukan vaati s postin vaihtoa, mutta nyt kaikki ok.

Että ostoksille vaan RajalaProShoppiin. 👍853

 

Vierailija
12/13 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä ne kaikki bannerit minun selaimessani vievät eri sivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat huomattavasti korkeammat kuin kilpailijoilla, erityisesti pienet kilkkeet kuten muistikortit, lenscapit tms. Työntekijät aina hiukan pihalla, kaupan alan tes ei tunnu houkuttelevan ammattilaisia Rajalaan. Uusi liiketila Helsingissä on kuitenkin erittäin siisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme