Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo juttu sikiön sykkeen kuulemisesta itse

Vierailija
19.04.2006 |

Tää menee nyt paranormaaliksi mutta menköön. Kellekään en ole kehdannut kertoa ettei tule hullun leimaa...

Ekassa raskaudessa huomasin hassun jutun aina nukkumaan käydessä. Kun painoin pään tyynyyn siis korvan kiinni, niin kuulin tasaisen rytmikkään tumpstumps äänen korvassani ja hihittelin, että sitähän vois melkein luulla kuulevansa vauvan sykkeen omassa korvassa.

Synnytyksen jälkeen oli pakko kuulostella moneen kertaan kuuluuko se ääni vielä (epäilin tinnitusta) eikä kuulunut.

Nyt toinen raskaus ja taas se ääni kuuluu. Yhtä nopea kuin sikiön sydänäänet.

Oman sykkeen oon kyllä kuullut aiemminkin, meneehän noita verisuonia tuossa korvassa ja sen lähellä mutta mikä tää nopeempi ääni on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tää ketju on jo 8 vuotta vanha mutta.........Kuulin vauvan sydänäänet korvassani myöskin toissa iltana kun nukkumaan mennessäni painoin pään ja siis myös korvan tyynyyn. Se oli tyynyn puoleinen korva missä kuului pienen pieni tikitys ja olin varma heti että ne on vauvan sydänäänet, koska oma sydämeni lyö hitaammin. Se oli lohduttavaa kuulla sillä olin jo usean päivän ajan miettinyt onkohan masussa kaikki hyvin. rv 17 menossa. Potkuja en oo vielä tuntenut juurikaan tai ehkä kahdesti mutta kun en tiedä miltä potkut tuntuvat, siksi tää on tällasta ehkä-arpomista. Ihanaa lukea että joku muukin on kuullut, en ole siis mikään yliluonnollinen tyyppi :)

Vierailija
2/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole osanut ajatella että olisi sikiön syke:) Mikä lie pumputus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi friikkiä muuten mutta hyvä kuulla, että jollain muullakin on ollut sama juttu!

Vierailija
4/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet siis oman, kiihtyneen verenkiertosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan