Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen järjestämät yllätykset

Yllättynyt
04.03.2018 |

Mikä miehenne järjestämä yllätys on jäänyt parhaiten mieleen?

Omani järjesti eilen aikamoisen yllätyksen kun olin kaupassa hän nim. oli sopinut äidin kanssa että tämä käy lapset mummolaan ja kun tulin kaupasta minua odotti siivottu koti, vaahtokylpy ruusunlehdillä ja ruusun tuoksuisilla kynttilöillä ja kun tulin kylvystä söimme vuoteessa miehen tilaaman ravintola aterian shamppanjalla jatko no,♥
Ja tämä ilman mitään syytä,ihana mies vaikkei elo aina ole ollut ruusuista♥

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä kotiin, iltavuorosta. Mies oli vetänyt lärvit.

Vierailija
2/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani oli syönyt eiliseltä jääneen suklaakakun palan jonka hölmöä kyllä kuvittelin jäävän minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni yllätys päihittää teidän miestenne: hän oli häipynyt! ihana mies.

Vierailija
4/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottunut kirjoitti:

Minun mieheni yllätys päihittää teidän miestenne: hän oli häipynyt! ihana mies.

Sama! Meni viemään roskapussia ja sille tielle jäi.

Toisen yllärin saikin sitten itse, kun parin viikon päästä olisi ollut tulossa takaisin; olin vaihdattanut lukot oviin.

Vierailija
5/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani puolestaan toi kotiin kissanpennun ihanan valkean karvakerän

Vierailija
6/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana yllätys ap:lla. mulla ehkä ihanin kun mies toi kukkia <3

Vierailija
7/21 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjesti siskonsa kanssa mulle yllätys synttärit :) En itse ollut ikinä aiemmin juhlinut synttäreitä ja sen kerran kun yritin pitää 30-v juhlat aikoinaan niin narsistinen siskoni sai random kateus kohtauksen mikä pilasi koko jutun.

Mieheni halusi varmasti että saisin kokea edes yhdet oikeat ja kivat synttärit ja järjesti ne oman perheensä voimin. Jäi hyvät muistot

Vierailija
8/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tallinnasta tippurin.

Vierailija
9/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitten ap heräsi ja päästi kissan ulos.

M

Vierailija
10/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yllätti minut risteilyllä. Soitti sieltä eilen. (kiitoksia Jarlalle)

Vierailija
11/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihana yllätys ap:lla. mulla ehkä ihanin kun mies toi kukkia <3

Mitä pahaa hän oli tehnyt?

Vierailija
12/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni yllätti minut risteilyllä. Soitti sieltä eilen. (kiitoksia Jarlalle)

WT

Vierailija
13/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti kioskille ostamaan tupakkaa. Ollaan tässä lasten kanssa nyt jo kolme vuotta odoteltu milloin tulee takaisin.

Vierailija
14/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti erosta hääpäivänä.

Vierailija
15/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kun oli syntymässä, niin mieheni ei ollut paikalla vielä. Sanoin äidilleni, joka oli siellä käymässä että soita sille. Äitini soitti, missä olet kun lapsi syntyy just. Pitsalla ja sano että pidättää sitä.

Vierailija
16/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko hirvee yllätys vai hyvä, mut aamulla lähdin töihin ja oli perjantai ja kertynyt viikon sotkut. Ajattelin että lauantaina vapaalla tekisin suursiivouksen ja siivoaisin kodin tip top kuntoon. Töistä tullessani mieheni oli makuhuoneessa puku päällä polvillaan ja kosi minua. Koti edelleen jäätävä pommi ja itku siinä tuli silmään, kun ajattelin että saisin ikimuistoisemman kosinnan. No tää oli ikimuistoinen, mut ei hyvällä tapaa. Suostuin kosintaan, mutta olin vihainen. Edelleen ollaan yhdessä ja naimisissa nyt 10vuotta.

Vierailija
17/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aina vaimon tehtävä tehdä suursiivous lauantaina???????????????????????

Vierailija
18/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin illalla töistä ja mies oli sammunut olohuoneen lattialle oksennuslammikkoon.

N19

Vierailija
19/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko hirvee yllätys vai hyvä, mut aamulla lähdin töihin ja oli perjantai ja kertynyt viikon sotkut. Ajattelin että lauantaina vapaalla tekisin suursiivouksen ja siivoaisin kodin tip top kuntoon. Töistä tullessani mieheni oli makuhuoneessa puku päällä polvillaan ja kosi minua. Koti edelleen jäätävä pommi ja itku siinä tuli silmään, kun ajattelin että saisin ikimuistoisemman kosinnan. No tää oli ikimuistoinen, mut ei hyvällä tapaa. Suostuin kosintaan, mutta olin vihainen. Edelleen ollaan yhdessä ja naimisissa nyt 10vuotta.

Joskus kyllä tulee mieleen tietyissä tilanteissa miettiä, onko miehillä aivoja ollenkaan.

Vierailija
20/21 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole minua oikeastaan yllättänyt hyvällä tai pahalla lähes 25 vuoteen. On kyllä tuonut kukkia hääpäivänä ja suklaata työmatkalta, mutta ei nuo nyt kauhean yllätyksellisiä ole ollut. Tai siinä yllätti, kuinka kotitöitä reilusti tekevästä, nykyaikaisesta, lapsirakkaasta poikaystävästä tuli kotitöihin ja lastenhoitoon osallistumaton mies.