Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli teininä pepun päälle hiukset. Mahtaakohan enää niin pitkiksi kasvaa?

Vierailija
04.03.2018 |

Nyt ikää 36v.

Hiukset nyt puoleen selkään. Annan kasvaa ja katsotaan, miten käy 😃

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lopettaako hiukset kasvamisen tietyssä kohtaa?

Vierailija
2/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin kasvattaa hiuksia uudelleen pitkiksi 39-vuotiaana ja nyt 46-vuotiaana pisimmät latvat ulottuvat pepun päälle. Ne eivät ole olleet ikinä ennen näin pitkät, vaikka olivat pitkät nuorenakin, ja olen antanut itsekin niiden vain kasvaa mielenkiinnosta, sillä olen halunnut nähdä miten pitkiksi ne venyvät. Välissä niitä on toki leikattu säännöllisesti, joskus viisi kuusi senttiäkin kerralla, mutta pikkuhiljaa ne on päässeet kasvamaan ennätyspitkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluat tommoset ihmeelliset ylipitkät hiukset? :D Teininä ehkä vois mennä, mutta ei enää ton ikäisenä.

Vierailija
4/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokeilumielessä annan nyt kasvaa.

Ja tosiaan kaikilla ei kasva hiukset esim. pepun päälle. Tämä kakkoselle, joka asiaa ihmetteli.

Kuulin, että vanhemmiten hiusten kasvu hidastuu? Pitääkö paikkansa? Siksi nyt kiinnostaa nähdä, miten pitkiksi kasvaa.

Ap

Vierailija
5/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ajatellut, että pitäisikö kasvattaa hiukset pitkiksi. Ne oli vyötärölle saakka vielä 10 v. sitten.. kun olin 27 v.

Itseä mietityttää siinä vain se, että hiukseni eivät ole kovin paksut. Ei nyt mikään ihan onneton liru kuitenkaan, ei paista päänahka 😁 ja toisaalta, jos pidän niitä letillä, näyttävät ihan hyvältä, ja sitten kun avaan letin, ovat pöyheämmät kiharana, näyttäisivät paksummilta niin. Ehkä?

Vierailija
6/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kasvavat kuin ruoho. Aloitin lyhyistä (poikatukka) 2012, nyt tasattu häntäluumittaan. saavat kasvaa edelleen. Olen täyttämässä 39.

Vierailija
7/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minullekin aivan uusi juttu.

Vierailija
8/17 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkät hiukset kenellä tahansa saa näyttämään homssuiselta. Kukin toki tekee mitä itse lystää ja itse tukkansa kantaa. Tärkeintä siis että itse tyytyväinen.

Vierailija
9/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minullekin aivan uusi juttu.

Kyllä, hiuksilla on oma kasvusykli. Ne kasvavat tietyn aikaa, putoavat ja siirtyvät lepovaiheeseen ja sitten alkaa uusi kasvusykli. Iän lyötä tuo kasvusykli voi lyhentyä, jolloin hiukset eivät kasva niin pitkiksi ja paksuiksi kuin nuorempana, mutta tuokin muutos on yksilöllinen. Myös kasvusyklin pituus vaihtelee eri ihmisillä. Siksi joillekin pitkien hiusten kasvatus ei koskaan onnistu, jos luontainen kasvusykli on hyvin lyhyt.

Vierailija
10/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole hiukset kasvaneet enää yhtä nopeasti ja hyväkuntoisina kuin alle 20-vuotiaana. Vaikka hitaasti kasvavatkin, niin joudun leikkaamaan lyhyiksi kun ovat niin kuivat jostain syystä.

Vierailija
11/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hiukset kasvavat todella nopeasti, vaikka ikää on pian 44 vuotta. Hiukseni ovat nyt puoleen väliin selkää, ovat paksut ja hyvässä kunnossa. Ajatuksena oli myös kokeilla miten pitkäksi ne tulevat.

Vierailija
12/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks haluat tommoset ihmeelliset ylipitkät hiukset? :D Teininä ehkä vois mennä, mutta ei enää ton ikäisenä.

Miehet ainakin tykkää naisella pitkistä hiuksista iästä riippumatta.

Vierailija
13/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kukaan nainen hiuksiaan kasvattele miehiä varten vaan itseään varten!

M

Vierailija
14/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua reppanaa

Vierailija
15/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ne naisella olla pitää. Pääsiski siirtää hiuksia paljaan pepun päältä sivuu :) M36

Vierailija
16/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle just kokenut kampaaja väitti, että miksei hiukset kasvaisi tosi pitkiksi kun pyörittelin ääneen ajatusta että mulla olisi tällainen ongelma. Että eivät kasva siis.

Monta kertaa yrittänyt, nyt jättänyt vuosia sitten värjäämiset ja turhat käsittelyt / muotoilutuotteetkin pois, hiukset superhyvässä kunnossa mutta eivät kasva kuin vajaa 15cm olkapäiden alapuolelle.

On paksut, kiiltävät, tutkittu ettei mitään sairauksia tai puutostiloja... Tunsin itseni tosi tyhmäksi kun kampaaja nauroi mun ajatukselle. Ikää mulla vajaa 40v. ja aina siis ollut tää ongelma :-)

Vierailija
17/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa, kasvaa toki. Mutta pitää syödä kunnon ruokaa, josta tykkäävät esim pähkinöitä, kalkkia, vehnänalkioöljyä, pii on tärkein. Ja harjaamisesta hiukset pitää. Mahdollisimman paljon ilman päähineitä.

Helpointahan olisi ottaa pidennykset ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan