Tultiin Espanjasta eikä siellä näkynyt yhtään pullukoita tai humalaisia hillumassa kaduilla toisin kuin täällä Hesassa
Upeita ilmestyksiä joka puolella eikä siellä kaupoissa ollut valtavia karkkiosastoja, sipsitkin myytiin 90g pusseissa.
Kommentit (17)
Me tultiin Tallinnasta ja siellä sama meininki kuin Hesulissa🤮
Hollannista, Espanjasta. Mistä seuraavaksi?
Tukien edellytyksen pitäisi olla normaalipaino. Lisävero ylipainoisille kattamaan lisääntyneet kustannukset sairauksista.
Vierailija kirjoitti:
Hollannista, Espanjasta. Mistä seuraavaksi?
Niinpä. Turha luulla, ettemme päivystäisi täällä tarkkana!
Mä olin hetki sitten Italiasssa ja siellä näkyi pullukoita monen eri maan kansalaisissa.
No jos ylipäätään menisit Espanjaan niin huomaisit kyllä, että siellä on paikkoja, joissa aivan sama meno kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin hetki sitten Italiasssa ja siellä näkyi pullukoita monen eri maan kansalaisissa.
kyselitkö heidän passejaan vai mistä tiesit että oli monen eri maan kansallisuuksia? Ihme touhua kyllä sulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyselitkö heidän passejaan vai mistä tiesit että oli monen eri maan kansallisuuksia? Ihme touhua kyllä sulla!
Oletko kuuro?
Ai jossain Aurinkorannikolla esim. on ainoastaan suomalaiset lihavia ja juopuneita... tai muuallakaan.
AP kulkee laput silmillään kaikkialla
Espanja on iso maa, havaintosi ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.
Tietenkään ei näkynyt kun ryystitte olutta hotellihuoneessa koska ulkona oli +45 astetta eipä sinne saunaan viitsinyt lähteä .
Vierailija kirjoitti:
Espanja on iso maa, havaintosi ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.
Havainnot Hesan ydin alueilla vertautuvat kyllä hyvin yksi yhtiin Barclonan ja Malagan kanssa hox hox
Ja aivan helvetisti taskuvarkaita ja muita rikollisia
Hesulissa on jäätelökioskilla jono...pitäisi olla painoraja luukkulla
Hollannistako siis?