Miks te miehet annatte sydäntä, mutta mätsin jälkeen
ette sit tee aloitetta? Miksi tykätä, jos ei se sit johda mihinkään? Mulla vielä sama mätsi uudelleen, mut pitääkö mun sit kokeilla kepillä jäätä? Onko se nolouden huippu?
Kommentit (29)
Kyllä nainenkin voi aloitteen tehdä! Miehelle voi myös tulla mätsejä paljon. Hän ei ehkä halua itse aloittaa montaa keskustelua kerrallaan. Jos sua oikeasti kiinnostaa, niin tee aloite. Et sinä siinä voi mitään hävitä.
M41
Ehkäpä se on just sitä että en halua olla yks miljoonasta.. että miehen pitää tietää jos haluaa olla muhun yhteydessä...
Ap
Naisilta tulee sen verran aloitteita, ettei itse tarvitse olla aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se on just sitä että en halua olla yks miljoonasta.. että miehen pitää tietää jos haluaa olla muhun yhteydessä...
Ap
Kyllä se on nimenomaan nainen, jonka pitää tietää. Hänellähän on siellä ne miljoona miestä jonossa, kun taas miehellä ei juurikaan mitään. Nyt herätystä tähän asiaan.
Voin tunnustaa tässä asiassa taustalla olevan epämiehisen ominaisuuteni: mua jännittää.
Mä haluaisin, että tuo olisi helppoa mulle, mutta eihän se ole. Tuntematon vastapuoli, joka tietää miltä näytän ja joka ehkä vielä asuu tuossa kilometrin päässä. Vaatii miettimistä ja pohtimista ennen kuin voin aloittaa. Joskus myös aloitan, kun match on todella kiinnostava persoona, mutta usein esimerkiksi kaapintaustojenkin siivoaminen menee edelle, kun liikaa jännittää.
Voin kertoa.
Sen jälkeen kun miehenä teet tuhat aloitetta ja et siltikään ole saanut aikaiseksi tapailua naisen kanssa niin sitä tulee niin pessimistiseksi että ajattelee jatkossa että on ihan turha tehdä aloitetta, kunhan mätsäilee ja toivoo että nainen osoittaisi mielenkiintoa oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa.
Sen jälkeen kun miehenä teet tuhat aloitetta ja et siltikään ole saanut aikaiseksi tapailua naisen kanssa niin sitä tulee niin pessimistiseksi että ajattelee jatkossa että on ihan turha tehdä aloitetta, kunhan mätsäilee ja toivoo että nainen osoittaisi mielenkiintoa oma-aloitteisesti.
Minä olen päätynyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkäpä se on just sitä että en halua olla yks miljoonasta.. että naisen pitää tietää jos haluaa olla muhun yhteydessä...
M32
Mä taas en aloita keskusteluja sen takia kun muijat vastaa vain hymiöillä tai yhdellä sanalla. Sit jos nainen laittaa mulle viestiä niin niistä keskusteluista tulee heti mielenkiintoisia.
Nyt on vuosi 2018 -- naisten täytyy jo ottaa itseään niskasta kiinni ja osata avata se suu.
Mä laitoin kerran naiselle asiallisen aloitusviestin että mitä hänelle kuuluu ja mitä hän harrastaa niin hän vastasi siihen että "kysyppä joku muu, harrastusten kysyminen on niin mielikuvituksetonta"
Siis miten äärettömän ylimielinen kusipää voi nainen olla? Miksi vitussa ei nainen itse kysynyt mitään, pelkästään kritisoi minun kysymyksiäni?
Itse kyllä aloitan, mutta sitä keskustelua saa sitten itse pitää kokoajan yllä. Lopetan homman sitten aika nopeasti siihen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kerran naiselle asiallisen aloitusviestin että mitä hänelle kuuluu ja mitä hän harrastaa niin hän vastasi siihen että "kysyppä joku muu, harrastusten kysyminen on niin mielikuvituksetonta"
Siis miten äärettömän ylimielinen kusipää voi nainen olla? Miksi vitussa ei nainen itse kysynyt mitään, pelkästään kritisoi minun kysymyksiäni?
Minulla yleensä menee juuri niin, että naiset ei itse kysele mitään = ei kiinnosta tarpeeksi olen tulkinnut asian.
Ei varmaan pitäisi kommentoida, kun ei ole kokemusta Tinderistä. Sen verran olen kuitenkin muista deittijutuista huomannut, että aloitusviestiin kannattaa yrittää panostaa. Kiinnostavat ja hauska viesti voi johtaa vaikka treffeille, hui! ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en aloita keskusteluja sen takia kun muijat vastaa vain hymiöillä tai yhdellä sanalla. Sit jos nainen laittaa mulle viestiä niin niistä keskusteluista tulee heti mielenkiintoisia.
Saman olen huomannut. Nainen vastaa kyllä, ei, hyvin tms. Pari tälläistä vastausta, niin en enää lähetä mitään. Joskus nainen pistää pari päivää tämän jälkeen viestin että "miksi hiljenit?"
Niinpä, miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan pitäisi kommentoida, kun ei ole kokemusta Tinderistä. Sen verran olen kuitenkin muista deittijutuista huomannut, että aloitusviestiin kannattaa yrittää panostaa. Kiinnostavat ja hauska viesti voi johtaa vaikka treffeille, hui! ;)
Naisella on tylsiä selfieitä ja profiilissa ei lue mitään, mitä kiinnostavaa ja hauskaa sinä siitä keksit?
Mutta ei se kyllä ole niinkään, että jos nainen laittaa miehelle ekan viestin, niin siitä mikään keskustelu viriäisi. Tiedän tämän omasta ja tinderissä olevien tuttujen kokemuksen perusteella, miehet jättää tosi usein kokonaan vastaamatta naisen tekemään aloitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on tylsiä selfieitä ja profiilissa ei lue mitään, mitä kiinnostavaa ja hauskaa sinä siitä keksit?
Heh, osuit asian ytimeen. Suurimmalla osalla naisista ei profiilissa lue mitään. Olen samaa miettinyt, että mitähän lennokasta sitä sanottavaa keksisi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Nainen vastaa kyllä, ei, hyvin tms. Pari tälläistä vastausta, niin en enää lähetä mitään. Joskus nainen pistää pari päivää tämän jälkeen viestin että "miksi hiljenit?"
Niinpä, miksiköhän.
Jep. Mä teen aina niin että jos nainen ei kysy mitään takaisin niin lopetan heti. En ole pitämässä monologia.
Mikset sä tee aloitetta?