Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvahaaveita loppuvuonna 2018, muita, ystäviä?

Vierailija
04.03.2018 |

Hei!

Haaveilemme mieheni kanssa perheenlisäyksen yrittämisestä (se kun ei mikään itsestäänselvyys ole) vuoden lopulla. Seurustelua takana 4v, joista kihloissa 3v. Molemmilla vakituinen työ. Loppuvuosi sen takia, että saan oman tutkintoni valmiiksi tässä keväällä ja ehdimme vielä nauttia yhteisestä ajasta kaksistaan kesän yli, sekä kerätä rahaa säästöön vauvavuotta varten. Meillä on n. 15k auto ja säästöjä omaa asuntoa varten, mutta tällä hetkellä asumme vielä vuokralla.

Jotenkin pelkkä ajatuskin loppuvuodesta ja yhteisistä suunnitelmista saa hymyn huulilleni.

Haluaisin kuulla onko muita, joilla sama haave, mikä elämäntilanne teillä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös reilu neljä vuotta taivalta takana, joista kaksi naimisissa. Vakityöt kummallakin ja asuntolaina hallinnassa. Vauvaa ollaan suunniteltu aloitettavaksi tässä vuoden lopulla (halutaan vielä muutama ulkomaan matka tehdä, jotta voi 100% keskittyä perhearkeen)

Vähän kanssa hymyilyttää ja jännittää ajatus ja on sitä kaikki iloiset aatteet käynyt läpi ja myös kauhulla miettinyt ne kaikki jotka voi mennä vikaan.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös matkustelua suunnitelmissa kesälomalla! Itse olen aina ennen ollut synnytyspelkoinen ja jännitänyt pelkkää ajatustakin lapsesta ja äitinä olemisesta. Nyt jotenkin vaan olen odottavaisin mielin, pelkkää positiivista jännitystä mitä se tuokaan tullessaan kun sen aika tulee jos on tullakseen. 

Me ollaan myös jätetty jo hormonaalinen ehkäisy pois. Ensinnäkin monen vuoden jälkeen näkee miten keho toimii ilman niitä ja lähtökohdat yrittämiselle olisi ns. "täydelliset" :) -Ap