Miten saisin mieheni jättämään minut?
En halua olla se jättäjä. Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi. Olen koko ajan huonolla tuulella. Kun mies lähti työmatkalle huomasin iloisuuteni palaavan. Vaikka ikävöin miestä niin tulin heti äkäiseksi kun hän palasi kotiin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Haluat että joku muu hoitaa ikävät asiat puolestasi? Kasva aikuiseksi.
Tämä tulee olemaan ikävää joka tapauksessa. Mies aina valittaa että on tullut aina jätetyksi (molemmista suhteistaan). Jospa nyt saisi olla se jättäjä. Ap
Toivoin tätä samaa itse 3kk ajan. Kunnes tajusin kuinka epäreilu olen toista kohtaan, olin suhteessa jossa en halunnut olla. En pystynyt antamaan itsestäni edes puolta toiselle. Sivuutin pelkoni ja jätin. Tahdon molemmilla olevan mahdollisuus aitoon onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee olemaan ikävää joka tapauksessa. Mies aina valittaa että on tullut aina jätetyksi (molemmista suhteistaan). Jospa nyt saisi olla se jättäjä. Ap
Todella huono syy, et voi elää elämää toisen puolesta ja jokaisen on kannettava omat pettymyksensä. Mikä miehessä muuten ärsyttää?
Olisiko sinun jo aika aikuistua ja ottaa vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Jos suhde on sinulle väärä, niin sinä ihan itse lopetat sen. Ketään ei kiinnosta, kumpi on tehnyt aloitteen parisuhteenne purkamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla se jättäjä. Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi. Olen koko ajan huonolla tuulella. Kun mies lähti työmatkalle huomasin iloisuuteni palaavan. Vaikka ikävöin miestä niin tulin heti äkäiseksi kun hän palasi kotiin.
Onko miehesi paljon poissa? Tiedän ihmisiä joiden puolisot on paljon poissa ja se vaan alkaa ärsyttää aina se toisen paluu kun on tottunut olemaan yksin. Niin se mieli kuulemma toimii vaikka ikävöivät. Mutta yhdessä ovat ja rakastavat. Jos miehessä itsessään ei ole vikaa, ei se välttämättä ole eron paikka. Mutta itse sen parhaiten tiedät.
Pyydä miestä jättämään sinut. Siten se onnistuu kaikkein helpoimmin ja nopeimmin.