Miksi ihmeessä bikinien alaosa ja pikkarit pitää vetää persvakoon?
Tuli näistä kaikista instagramin fitness ja bikini kuvista mieleen, että olenko ainoa, jolla on tukala olo jos pikkarit on vedetty persvakoon? Stringit ei tunnu kyllä epämukavilta, mutta normaalit pikkarit persvakoon vedettynä hiertää ja tuntuu äärimmäisen epämukavalta. Miksi se on "muotia" ja tehdäänkö sitä vaan kuvia varten? Vai pitääkö ihmiset oikeasti bikineitä/pikkareita noin? :D
Kommentit (57)
hienot naiset ei käy paskalla, voi hyvin käyttää stringejä.
kuin muumit ei 2-reikää ollenkaan.
Ne persvakoon vedettävät kalsarit ovat cheekinit. Epähuomiossa joskus yhdet tuli tilattua, arkikäytössä varsin epämukavat.
Vierailija kirjoitti:
En laita kuvia nettiin mutta ainakin oma perse näyttää peilissä paremmalta noin. Se varmaan syy.
Tungetko sä useinkin pikkarit pakaravakoon kotona peilin edessä ja jos tunget, niin miksi? Mitä iloa ja hyötyä siitä on? Et sinä tuskin ulkona (toivottavasti) kulje tuollain, niin kun se näyttää peilissä hyvältä, niin mikä idea?
Huomaa, että olen ihan liian vanha (47), kun en ymmärrä tällaista takamuksen esittelyä ja pikkareiden tunkemista pakaroiden väliin. Ei mulle tulisi kotona mieleen, että menenpäs tässä peilin eteen ja laitan nämä mummopikkarit pakaravakoon ja keikistelen siinä hetken ihastellen miltä peppu näyttää eri asennoissa.
Mutta kaipa tuo jollekin tuottaa mielihyvää, kerta sitä tehdään niin paljon ja laitetaan vielä julkiseen levitykseen.
Vierailija kirjoitti:
miesten suunnitelmia paskavaatteita. Sama yleisurheilussa. Milloin saadaan kunnon vaatteita jotka pysyy paikoillaan, eikä vetäydy perseeseen miesten katseiden vuoksi?
Ihan oikeasti, pitäisi ilmeisesti mennä ihan itse suunnittelemaan vaatteet kun dorkat ei osaa.
Joo miesten vikahan tämä nyt on ihan selvästi.
Tuli mieleen ne saksalaiset beach volley -naiset, jotka eivät sulattaneet sitä, että Qatarissa ei saanut pelata persebikineissä.
Tämähän on ilmiselvää, pakaroitahan esitellään urosten houkuttelemiseksi. Tusin kukaan kuvittelee, ettei suurimmalla osalla esitelijöistä tuossa olisi mitää seksuaalista kytkentää.
Perseettömät täällä naukuu kiukusta. Jos on pyöreät ja kiinteät pakarat niin normi alaosa ei vaan pysy kannikoiden päällä. Liian tiukat tekee sellaisen ällön tuplapyllyn ja näyttää et olis tyyny housuissa. Kyllä se vaan niin on että takamus näyttää paremmalta kun ne pakarat on reilusti esillä. Ihan sama vaikka lautaperseiden mielestä onkin noloa, mut ette voi tosiasioita kieltää 😊
Vierailija kirjoitti:
Perseettömät täällä naukuu kiukusta. Jos on pyöreät ja kiinteät pakarat niin normi alaosa ei vaan pysy kannikoiden päällä. Liian tiukat tekee sellaisen ällön tuplapyllyn ja näyttää et olis tyyny housuissa. Kyllä se vaan niin on että takamus näyttää paremmalta kun ne pakarat on reilusti esillä. Ihan sama vaikka lautaperseiden mielestä onkin noloa, mut ette voi tosiasioita kieltää 😊
Kyllä muuten pysyy. Ikinä ei ole tarvinnut persevakohankaimia käyttää, vaikka oma perä on kaukana "lautaperseestä".
Ne näyttää ja tuntuu epähygieenisiltä, kuten stringitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää ja tuntuu epähygieenisiltä, kuten stringitkin.
Ja ovat. Kolibakteeri hinkuttaa anuksen ja emättimen väliä ja siinä se on, bingo; bakteerivaginoosi ei hajupimppa!
He tekevät sen itselleen. Miesten epämiellyttävää huomiota ei toivota.
Musta tuntuu sekä stringit että kapeat pikkarit huonolta. Suorastaan epämiellyttävältä. Ja eiköhän se ole ihan luonnollista, että tuntuu epämiellyttäviltä naisen päällä nyo. Typerä käytäntö vaan, että tuollaisia on. Itse pidän lahkeellisia alushousuja. Miellyttävyys päällä ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu sekä stringit että kapeat pikkarit huonolta. Suorastaan epämiellyttävältä. Ja eiköhän se ole ihan luonnollista, että tuntuu epämiellyttäviltä naisen päällä nyo. Typerä käytäntö vaan, että tuollaisia on. Itse pidän lahkeellisia alushousuja. Miellyttävyys päällä ennen kaikkea.
jep, siirryin miesten kalsareihin jo aikaa sitten, mikä helpotus, ei kiristä. ei hierrä, varsinkin kun ei oo perintökalleuksia roikkumassa tiellä. miksi pitäisi alusvaatteissaan jotain muuta ajatella? nehän riisutaan loppulta kuitenkin pois, ja jos halut katkee alusvaatteisiin. niin ehkei siinä kumppanissa mitään syvällisempää olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
miesten suunnitelmia paskavaatteita. Sama yleisurheilussa. Milloin saadaan kunnon vaatteita jotka pysyy paikoillaan, eikä vetäydy perseeseen miesten katseiden vuoksi?
Ihan oikeasti, pitäisi ilmeisesti mennä ihan itse suunnittelemaan vaatteet kun dorkat ei osaa.
Joo niin kannattais naistenkin tehdä asioita eikä vain vaatia niiltä miehiltä.
Naiset valittamassa kännykän koosta kun teillä on eerikokoiset kädet? RATKAISU: naisia alalle ja suunnittelemaan.
Naiset valittamassa tekniikasta? RATKAISU: naisia alalle ja suunnittelemaan.
Naiset valittamassa ehkäisypillereiden sivuvaikutuksista? RATKAISU: naisia alalle ja suunnittelemaan.
Naiset valittamassa vaatteista? RATKAISU: naisia alalle ja suunnittelemaan.
Naiset valittamassa autin penkinlämmityksen väärästä lämpötilasta? RATKAISU: naisia alalle ja suunnittelemaan.
Naisten ajattelutapa että mmailma kuuluu pinnallisuudesta hyvät pisteet saaville on kuvottava.
Jotta kannikat näkyisi paremmin 😅