Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut heteronaiset flirttailee keskenään?

Vierailija
04.03.2018 |

Esim. kaverukset. Saattavat esim. läpsäyttää toista pepulle ja sanoa "hyvä perse" silmää vinkaten, jopa kutsuvat joskus kaveriaan vaimoksi vaikkei tämä sellainen tietysti ole ja molemmilla voi olla miesystävät.
Rankin juttu ehkä mitä olen nähnyt heteronaisten keskenään tekevän on suudella tanssilattialla.
Ja kyllä, oikeasti täysin heteroja.
Miksi flirttailu toisen naisen kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos se on hauskaa? 

Vierailija
2/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpiirin huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska flirttailu ei tarkoita että koitetaan iskeä.

Vierailija
4/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sit käy sillai kun mulle, kun olen bi, että ihastuin kun hetero jatkoo leikkiään pitkään. Arvaa loukkasiko lun totesi olevansa hetero vaikka oli puhunut kääntymisestään pari vuotta, pussaillut joka paikassa, kertonut rakkaudestaan...

Vierailija
5/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väliseen ystävyyteen kuuluu tietty läheisyys/intiimiys. Tollain sitä voi lähentää ns. tuhmaa huumoria käyttämällä.

Pikkutytötkin kulkee käsi kädessä jos on bestikset. Halaukset ym kuuluu asiaan.

Vierailija
6/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä halaillaan ja kövellään käsikädessä mutta kun mennään asteelle joka päivä jotain rakkausviestejä tai pussaillaan aina kun nähdään, niin missä on vastuu jos toinen ihastuu? Miksi kukaan leikkii sillälailla?

Vierailija
7/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä halaillaan ja kövellään käsikädessä mutta kun mennään asteelle joka päivä jotain rakkausviestejä tai pussaillaan aina kun nähdään, niin missä on vastuu jos toinen ihastuu? Miksi kukaan leikkii sillälailla?

Miksi tätä on alapeukutettu. Jos tietää että toinen bi tai lesbo, miksi lähtee pussailemaan jne? Eihän sitä heteromiestenkään kanssa pussailla tunteitta?

Vierailija
8/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ihan normaaliahan tuo pepulle läpsyttely on, kavereiden kesken.

En olisi kuvitellutkaan, että joku vetäisi herneen tällaisesta nenäänsä. No, ehkä minussa onkin sen verran bi-innokkuutta, että suorastaan janoaisin pikku pervoilua naisten kesken.

Vierailija
9/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on aivan jees, mutta kun aletaan puhua rakastumisesta, suukotella aina kaksin ollessa jne, niin eikö se ole jo jotain muuta kuin flirttiä? Sitten lopulta kuitenkin ollaan hetero eikä tunnetta. Se vähän tuntuu kurjalta.

Vierailija
10/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa pelleillään yhdessä kuntopiirissä. Viimeksi kun eräässä paritehtävässä sen peppu oli niim tarjolla sopivasti niin läpsäsin huumorilla kankkuun. Molemmat purkahdettiin nauramaan ja hän kosti hetkenpäästä tekemällä tietty mulle saman.

Ei ole flirttiä vaan arkea piristävää huumoria, uskalsin tehdä noin, kun ollaan kaverin kanssa yhtä leikkimielisiä just samoissa asioissa.

Töissä meillä on myös pitkällä käytävällä eräs arkisto lattiantasossa, ja pari kertaa olen siinä kyykkinyt hameessa ja viereisen osaston naiskolleega on ohittanut minut samalla. Joka kerran sanoo, että ai, ett kun tekisi mieli nyt läppästä (pepulle) kun olen niin sopivasti siinä, kyseessä kolmikymppinen, hetero perheenäiti.

Läppä on vaan läppä. Älkää ylitulkitko. Leikkimielisyyttä ja huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän