Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin matkustamaan Jyväskylästä Kuopioon tänään päästäkseni apteekkiin

Vierailija
03.03.2018 |

Täällä apteekeissa ei enään myydä mulle otrivinia. Sain Kuopion apteekeista yhteensä 8 pulloa millä nyt pärjää ainakin kuukauden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulle tullut lääkenuha?

Vierailija
2/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tilaa nettiapteekeista ? Vaikka Yliopiston Apteekki. Toimittavat koko maahan myös reseptilääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni on käyttänyt kyseistä lääkettä jo 30 v. Nyt hän on jo pitkälle yli 50 v. ja käyttö jatkuu. Olen yrittänyt kauniisti, huutamalla, uhkailemalla, tilannut jopa lääkärin, jonne hän kyllä meni, mutta lääkäri oli kuulemma sanonut, että hänellä on vain ahtaat ontelot. Hänellä ei ole haluakaan lopettaa käyttöä, sanoo vain, että ei pysty nukkumaan jollei käytä. Nyt menee jo monta pulloa viikossa, joten halpaakaan se ei ole, mutta mitään ei voi tehdä. Nyt pelkään, että hän sairastuu vakavasti jatkuvan käytön takia, sillä terveellistähän käyttö ei voi olla. Lääkäriin en häntä saa, mutta tietääkö joku mikä on pahin käyttöön liittyvä haitta, onko mahdollista saada esim. syöpä, hajuaistin hän on jo menettänyt vuosia sitten. Kiitos kaikille jo etukäteen

Vierailija
4/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Dd mitä oikeen duunaat

Vierailija
5/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä uuteta kokaiinia kotikonstein!

Vierailija
6/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin vastaavia nenäsumutteita melkein 20 vuotta. Ensimmäinen vieroitusyritys 10 vuotta sitten meni surkeasti pieleen ja nenä meni pillereiden lopettamisen jälkeen saman tien uudelleen niin tukkoon, ettei voinut hengittää.

Viime talvena minulla oli kova flunssa ja lopulta nenä oli niin kipeä ja vuosi niistettäessä verta, että piti mennä uudelleen lääkäriin. Lääkäri määräsi viikon kuurin samoja pillereitä, joilla nenä pysyi auki. Ja kun ihmeen kaupalla se ei enää mennytkään tukkoon. 

Ero oli varmaan siinä, että tällä kertaa ajankohta oli myöhäinen kevät, jolloin ilma oli jo paljon kosteampaa kuin keskitalvella. Lisäksi minulla on nykyisin ilmankostutin makuuhuoneessa.

Vierailija
7/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan