Saara Aalto show OFFICIAL
Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)
Kommentit (1042)
Paras biisi pilattiin, Saara halusi laulaa falskisti ja show paska. Kiitos!!!!!!! 😤
euroviisut voitta jollain "universaalista rakkaudesta" kertovasta , tai sota on paha, rauha on hyvä, tyylisellä syvällisellä laululla.
Viimeinen kappale on jotenkin paremmin sisäistetty ja harjoiteltu. Kiinnostavaa miksi Monstersin esitys oli niin köpönen. Ainoa parannus oli että lannevaate oli muutettu mustaksi. Paransi asua
"Korvia särkee, silmiä polttaa ja pää on kipeä tämän jälkeen."
Ja kyyneleet kohoaa silmiin, kun ajattelet omaa epäonnistunutta “uraasi” “muusikkona”.
On kyllä herttaisen yhdentekevää mikä näistä lähtee viisuihin. Mikään ei erotu edukseen.
Loppukiekaisu ei tainnut mennä nappiin.
Viisufanien palstalla ollaan erittäin pettyneen oloisia. Woi voi voi
Kuka tää idiootti on. Myötähäpeä.
Kivasti pursui saaran vatsamakkarat. Oikein korostui. Ei ees rautapuku niitä peittänyt.
Vierailija kirjoitti:
euroviisut voitta jollain "universaalista rakkaudesta" kertovasta , tai sota on paha, rauha on hyvä, tyylisellä syvällisellä laululla.
Siksi Dominoes.
En olekaan ennen nähnyt kuinka imitaattori imitoi imitaattoria. Naurettavaa. Mutta tämäkin farssi sopii hyvin Saara Aalto-teemaan joka on yhtä suurta valhetta ja farssia.
Oon kyllä pettynyt. Noh äänestän silti monstersia. Ei kyllä taideta edes finaalin päästä.
Näiden esitysten perusteella Domino tai Queens, ei missään nimessä Monsters.
Meni loppu vähän persiilleen :D
Muutenkin miksi tämä show on täyttä paskaa ja tekohauskaa ilmeilyä??
Olen pettynyt esityksiin. Itse lauluissa ei vikaa :/
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nuo Saaran hiukset, miks ne on noin rumilla leteillä??
Letit on tässä pienin ongelma. Ihan ensin Saara voisi heittää sen koiratrimmerin roskiin ja unohtaa sivusiilin.
Kyllä nää kaikki oli osin pilattu miksauksella. Suomessa ei vaan osata. Aina kaikki livelähetykset kuullostaa kamalilta,miten tätä ei osata täällä? Muualla kyllä.
Toivottavasti kuulosti paremmalta paikan päällä.
Biisinä Monsters on vaan paras. Stailauksen ja lavashown voi vielä muuttaa, biisiä ei voi vaihtaa...
Monsters kappaleen tahdissa jammaillaan lujiten ensi kesänä Mananmansalossa. Jos keikkaa ei peruta kuten viime vuonna.