Saara Aalto show OFFICIAL
Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)
Kommentit (1042)
Ihan sama mikä valitaan, koska tollasella hirvityksellä ei päästä finaaliin.
Okei mä rukoilen että Queens on hyvä!!!! Pakko olla!
Laulu meni ehkä paremmin dominoessa.
Domino voittaa! Upean viisumainen. Monsters pilattin kasarishowlla.
Nuo tubettajat v*ttuun tästä ohjelmasta.
Pliis tehkää uudet lavashowt!!!.stylistille potkut
Miten helvetissä on mahdollista että Vesa Silver häärää töissä aina vaan? Aivan järkyttäviä stailauksia ja ratkaisuja hällä. Myötähäpeää ei pysty sanoin kuvailemaan.
en kyllä tiijä kuka euroopassa antaisi äänensä tälle Dominoo jankutukselle, ei mitään syvempää sisältöä, ei merkitystä, ei mitään! "tipun kuin domino"
Ennakolta pidin vähiten Dominosta, mutta sitten kuulin sen tavaratalossa kaiuttimista, ja kuulosti todella hyvältä. Ja niin tänäänkin, ja parempi lavashow kuin Monstersissa.
Queens halutaan lähettää ja siksi Monstersin esitys oli ihan tahallaan hutaisten tehty ja ihan kuin Saara olisi tahallaan laulanut huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei siinä Monstersin esityksessä ollut sitä lapsikuoroa?!?!? Sehän oli just se juttu!
Ei siinä biisissä mitään lapsikuoroa oikeasti ollut...........
No voi herranjestas enkai mä nyt niin ajatellutkaan, mutta se kuoron ääni jostain. Ei toimi ilman sitä toi biisi. Vaikka radiosta suoraan se ääni!
Hirvee myötähäpeä tulee tästä showsta. Kohta nähdään miten suosikkikappale esitetään.
Ai että kun nää tubettajat on niin aitoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä on mahdollista että Vesa Silver häärää töissä aina vaan? Aivan järkyttäviä stailauksia ja ratkaisuja hällä. Myötähäpeää ei pysty sanoin kuvailemaan.
Sähän voi järkätä sun suhteilla Nicolen stylistin tänne.
Mua harmittaa.... monsters radiosoittona paras, kans.väliset raadit tykkää, suurin osa suomalaisista. Tarttuva euroviisu-melodia. Korvamato. Sitten Saara haluaa itse pilata sen. Nyt olisi ollut tsäänssit päästä top 10 asti... mutta kun ei niin ei. ☹️
Pidätkö mun käsilaukkua vähäsen? Ton miehen ilme oli että WTF? 😲
kuulen nää biisit ekaa kertaa. monster oli että ei kyllä pärjäis viisuissa. Domino parempi.. jee kohta kolmonen :)
Vierailija kirjoitti:
en kyllä tiijä kuka euroopassa antaisi äänensä tälle Dominoo jankutukselle, ei mitään syvempää sisältöä, ei merkitystä, ei mitään! "tipun kuin domino"
Oisko kuitenkin kaadun, dominot kun kaatuu...
Melanie C siellä? Täh? Kuulinko oikein.
No nyt kyl pukeva kampaus, koirankakkatorttu otsalla, ei ei.