Ampiaisvyötäröinen tyttöystäväni muuttui vuosien saatossa kimalaiskropaksi
Monelle muullekin naiselle on käynyt näin. Miksi?
Kommentit (15)
Mistä sen nyt vois toiset tietää? Ja yhtä monta syytä siihen on kuin on ihmisiäkin. Monia syitä voi olla: sopimaton ehkäisy, (myös ehkäisyn puuttuminen voi hetkellisesti turvottaa😉), aineenvaihdunnalliset sairaudet, tunnesyöminen, iän myötä tuleva aineenvaihdunnan heikkeneminen, erilaiset hormonihäiriöt, jotkut lääkkeet. Sikäli kuin olen ymmärtänyt oikein, niin harva nainen tai mies kuitenkaan millään tavalla hyötyy siitä, että heidän nykyistä vartaloaan verrataan aikaisempaan. Se ei siis yleensä toimi motivaationa tilanteen "parantamiseen". Sitä paitsi he voivat itse olla ihan tyytyväisiä nykyiseenkin vyötäröön, vaikket itse olisikaan.
Miehet. Jos teille on niin tärkeää ja suorastaan kynnyskysymys, että puoliso on hoikka, niin ehdotan että vapautatte hänet kaikista keittiöhommista ja erityisesti ruuanlaitosta. Siinä kun keittiössä pyörii , laittaa ruokaa, jne, tulee syötyäkin ylimäärin. Eli vapauttakaa puoliso liikkumaan ja menkää itse sinne keittiöön vastaamaan ruokahuollosta.
Siksi kannattaa valita puoliso luonteen mukaan eikä ulkonäön mukaan :D
Parikymppinen poikaystäväni muuttui vuosien saatossa nelikymppiseksi. Monelle muullekin miehelle on käynyt näin. Miksi?!
Monet miehet näyttävät Rosamunda-perunoilta: pulska olemus ja alkoholin vuoksi punainen väri.
Vierailija kirjoitti:
Miehet. Jos teille on niin tärkeää ja suorastaan kynnyskysymys, että puoliso on hoikka, niin ehdotan että vapautatte hänet kaikista keittiöhommista ja erityisesti ruuanlaitosta. Siinä kun keittiössä pyörii , laittaa ruokaa, jne, tulee syötyäkin ylimäärin. Eli vapauttakaa puoliso liikkumaan ja menkää itse sinne keittiöön vastaamaan ruokahuollosta.
Mä teen kaikki safkat kotona leipumuksista lähtien ja oon hoikka ja timmikuntoinen kundi. Eikä todellakaan olla mitään vegaaneja vaan kokkailen kaloreista piittaamatta. Et mitäköhän selität? Taas joku tekosyy olla läski.
Minun naisellani on vimeiset 9v ollut ihmisen vartalo. Olenko poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet näyttävät Rosamunda-perunoilta: pulska olemus ja alkoholin vuoksi punainen väri.
Uusi miestyyppi: rosamundamies :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kuka syö tehdessään ruokaa? Enemmänkin se vie ruokahalun.
Hormonaaliset muutokset saavat isomman osan rasvasta kertymään vyötärölle reisien ja pepun sijaan.
Painon kanssa jojoilu leventää vyötäröä, eikä se palaudu enää täysin ennalleen.
Heikot keskivertalon lihakset päästävät sisäelimet pullistumaan ulospäin.
Raskaus, kts. edelliset kolme.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen poikaystäväni muuttui vuosien saatossa nelikymppiseksi. Monelle muullekin miehelle on käynyt näin. Miksi?!
😂😂
Miehille on yleensä tärkeintä naisen hoikkuus ja oikeanlainen muodokkuus.
Naisille on yleensä tärkeintä miehen pituus ja raamikkuus.
Siksi ei voi ajatella niin että "hyväksyn mieheni muuttumisen pyöreämmäksi, miksei mies hyväksy minun muuttumistani pyöreämmäksi?".
Tuota vastaisi se jos ennen 185cm raamikas mies muuttuisi iän myötä hinteläksi 165cm mieheksi. Palsta olisi täynnä aloituksia joissa kysellään että mitä teen kun mies ei enää sytytä.
Pitkähiuksinen, lihaksikas poikaystäväni muuttui vuosien saatossa plösöksi kaljuksi. Monelle muullekin miehelle käynyt näin. Miksi????