Aloitin suhteen syrjäytyneen miehen kanssa
Kommentit (21)
Onnittelut uudesta suhteesta!Toivottavasti pidät hänestä aidosti. Hyvää jatkoa teille ja kaunista kevättä
Hienoa. Kyllä me syrjäytyneetkin rakkautta tarvitsemme.
Tapailin kerran syrjäytynyttä vain lyhyehkön ammattitutkinnon suorittanutta miestä. Ensitreffeillä hän vaati minua tuomaan omat juomat, koska hänellä ei ollut varaa tarjota minulle. Kaikki yhteinen aika vietettiin neljän seinän sisällä, koska hänellä ei ollut liioin rahaa. Tai jos oli, käytti ne viimeisetkin pennoset nautintoaineisiin tai elektroniikkaan.
Mies oli komea, hän oli ihan fiksun oloinen, mutta jokin siinä mättäsi. Häntä ahdisti minun akateemisuus (olen humanisti) ja se, että olen ammatillisesti kunnianhimoinen. Eikä suhde oikein toimi jos toisella ei ole mitään suunnitelmia työllistymisensä eteen tai haluja edes opiskella lisää.
Vierailija kirjoitti:
- Miten eri tavoin mies on syrjäytynyt? Miksi?
- Kuinka kauan tätä syrjäytyneenä elämistä on jatkunut?
- Missä tapasitte?
- Kumpi teki aloitteen?
- Miten syrjäytyminen on vaikuttanut suhteeseen?
Kouluttamaton, työtön, masentunut eri aika klassinen tapaus. Mies on tosin nyt ollut töissä noin vuoden ajan. Mies oli yli 10 vuotta syrjäytynyt. Työllistyminen on ollut ensimmäinen askel.
Taisimme molemmat tehdä aloitteen, kiinnostusta oli. Olen itse AMK koulutettu, mutta työelämässä alle 20 vuotiaasta ja edennyt varsin hyvään positioon.
Pidän hänestä aidosti ja olen rakastunut. Meillä toimii keskustelu, seksi ja hän kohtelee minua äärimmäisen hyvin.
Joskus turhauttaa kun mies on aika pihalla melko perusasioista. Äänestäminen, verokortin tilaaminen, asioiden yleinen hoitaminen - mies hoitaa ne kyllä, mutta tarvitsee paljon neuvoja ja apuja.
Ap
odin kirjoitti:
Poistutteko betonikuutiosta ihmisten ilmoille? Peseeko mies mulkkunsa useammin kuin kerran viikossa? Kuinka paljon miehen äiti kokkaa miehelle ruokaa?
Emme asu betonikuutiossa, mutta kyllä ulkoilemme, käymme kaupassa, syömässä jne.
Peseytyy joka päivä. En usko, että peseytyi aikaisemmin, mutta ihan on pyytämättä ja huomattelematta alkanut pitämään huolta esimerkiksi hygieniasta.
Käy ehkä kerran kuussa äidillään kylässä. Uskon, että äiti tarjoaa ruuankin.
Ap
Vaikuttaa ihan kehityskelpoiselta.
Akka pois koneelta ja tuo kaljaa! T: miehesi
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran syrjäytynyttä vain lyhyehkön ammattitutkinnon suorittanutta miestä. Ensitreffeillä hän vaati minua tuomaan omat juomat, koska hänellä ei ollut varaa tarjota minulle. Kaikki yhteinen aika vietettiin neljän seinän sisällä, koska hänellä ei ollut liioin rahaa. Tai jos oli, käytti ne viimeisetkin pennoset nautintoaineisiin tai elektroniikkaan.
Mies oli komea, hän oli ihan fiksun oloinen, mutta jokin siinä mättäsi. Häntä ahdisti minun akateemisuus (olen humanisti) ja se, että olen ammatillisesti kunnianhimoinen. Eikä suhde oikein toimi jos toisella ei ole mitään suunnitelmia työllistymisensä eteen tai haluja edes opiskella lisää.
Miehiä ei todellakaan häiritse naisen koulutustaso, mutta koulutettuja naisia häiritsee miehen kouluttamattomuus.
Miehiä ei myöskään naisen varallisuus, mutta rikkaat naiset eivät huoli köyhempää miestä.
Miestä ei häiritse naisen pituus, mutta nainen ottaa itseään pidemmän miehen.
jne.
Tuollainen syrjäytynyt tarvitsee todella paljon itsetunnon kohotusta. Omien vahvuuksien näkemistä. Jotta kierteen saa poikki.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Kyllä me syrjäytyneetkin rakkautta tarvitsemme.
Kyllä, kaikki tarvitsevat rakkautta. Joten - rakastetaan :)
Älä sekoita asioita. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei todellakaan häiritse naisen koulutustaso, mutta koulutettuja naisia häiritsee miehen kouluttamattomuus.
Miehiä ei myöskään naisen varallisuus, mutta rikkaat naiset eivät huoli köyhempää miestä.
jne.
Olen aina ajatellut asian niin, että koska pärjään hyvin omalla tulotasoillani, minun ei tarvitse välittää miehen tulotasosta ollenkaan. Se on mielestäni vapauttavaa ja voi tavata ihan mahtavia miehiä, kun ei tarvitse tuijottaa tuollaisia seikkoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyvä syrjäytynyt mies???
Mies ei enää ole syrjäytynyt tuossa suhteessa. On jo vajaa vuoden ollut töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen syrjäytynyt tarvitsee todella paljon itsetunnon kohotusta. Omien vahvuuksien näkemistä. Jotta kierteen saa poikki.
Toisaalta jo pelkkä toisen ihmisen asenne, pienet sanat voivat sysätä padon auki ja kohti puroa.
Kiva, kun... Hienoa , kun... Sinä se ole niin etevä, että...
Oletpa ihana <3 Kannustus, kunnioitus, arvostus ja ihailu synnyttää ihmisen täyteen potentiaaliinsa. Annetaan sen loistaa
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita asioita. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne.
Olen aina ajatellut asian niin, että koska pärjään hyvin omalla tulotasoillani, minun ei tarvitse välittää miehen tulotasosta ollenkaan. Se on mielestäni vapauttavaa ja voi tavata ihan mahtavia miehiä, kun ei tarvitse tuijottaa tuollaisia seikkoja.
Ap
Pitääkö miesten välittää naisten tulotasosta? Minkälaisia ovat mahtavat miehet? Entä naiset? Pitäisikö valtion jotenkin taata tyhmälle, köyhälle, lyhyelle ja rumalle miehelle oikeus seksiin? Jos ei, miten jos tilanne olisi toisin päin eli naiset kärsisivät tästä ongelmasta mutteivat miehet?
Minkä ikäinen tämä syrjäytynyt mies on ja millainen historia? Onko lapsia?
Miksi puhut syrjäytyneestä miehestä, jos hän ei kerta ole enää syrjäytynyt?
Aiotteko tehdä lapsia? Jos aiotte niin pelkäätkö että mies syö niiden vanukkaat?
- Miten eri tavoin mies on syrjäytynyt? Miksi?
- Kuinka kauan tätä syrjäytyneenä elämistä on jatkunut?
- Missä tapasitte?
- Kumpi teki aloitteen?
- Miten syrjäytyminen on vaikuttanut suhteeseen?