Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehtelen lähes koko ajan. Voiko tästä "parantua"?

Vierailija
03.03.2018 |

Tässä muutamia valheita.
Olen valehdellut olevani raskaana.
Olen valehdellut että seurustelen.
Olen valehdellut että minulla on vakavia sairauksia.
Olen valehdellut hyväksikäytöstä (keksinyt koko jutun en syyttänyt ketään asiasta enkä kertonut kenelekkään kuka se oli vaan keksin päästäni kaiken)
Olen valehdellut että mulla olisi paljon kavereita, tehnyt jopa fake käyttäjiä nettiin ja kommentoinut omia juttuja.
Valehdellut että ystävä on kuollut (ystävä jota ei ollut olemassa)
Valehdellut useista suhteista, että mulla olisi ollut paljon miehiä.
Valehdellut siitä missä asun.
Valehdellut opiskelusta.

Lista on loputon. Kaduttaa ja hävettää.. näitä pieniä valheita olen oikonut ihmisille vuosien aikana isoja en. Nykyään en enää valehtele juurikaan mutta välillä tulee heitettyä jotain että pääsen tilanteesta helpommalla. Aina kaduttaa jälkikäteen, nuormepana ei kaduttanut vaan olin jopa vähän "ylpeä" miten helposti sai huijattua ihmisiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus voi auttaa

Vierailija
2/2 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmännyt tuollaisiin ihmisiin, molemmat kerrat niin että kuulen kolmannelta osapuolelta totuutena juttua tuntemastani henkilöstä minkä tiedän satavarmaksi valheeksi. Ihmiset eivät tajua miten pieni maailma on, ja yksi suomi varsinkin. Mulle lapsuudenystäväni vanha opiskelukaveri väitti kaverini käyneen koulut ja lukion Turussa. No mä olen käynyt ne hänen kanssaan ja ne on käyty Lahdessa. (keksin paikkakunnat, fiktiota) Sama henkilö selitti yhteisestä tutustamme aivan uskomattomia, juuri ap:n esimerkin mukaisia täysin merkityksettömiä tarinoita jotka eivät mitenkään pidä paikkaansa. Ihmiset eivät tajua kakskymppisinä että seuraavan viidenkymmenen vuoden aikana saa huomata että tuttuja ja tutun tuttuja putkahtaa sieltä ja täältä. Ei kannata höpöttää höpöjä nuorena koska höpöttelijä on sitten höpöttelijä lopun ikäänsä kun maine on lunastettu. Yleensä näitä tyyppejä leimaa levottomuus ja ympäristön, työpaikan, parisuhteen, ystäväpiirin vaihtaminen vähintään kymmenen vuoden välein. Pakkohan se tietysti on vaihtaa maisemaa jos kukaan ei enää luota mitä sanot ja puhut. Vaatii myös hyvää muistia tuollainen elämäntyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla