kehtaisikon kysyä miehen isältä, haluaisiko osallistua miehen 50v syntymäpäivälahjaan?
mies puhunut jo pitkään, että haluaisi ostaa erään melko kalliin rannekellon itselleen.
Itselläni ei ole varaa ostaa yli tonnin kelloa, mutta ajattelin antaa miehelle esim 500E lahjakortin kelloliikkeeseen. Kehtaisitteko te kysyä appiukoltanne, haluaako hän osallistua poikansa lahjaan?
Kommentit (8)
Miks ei kehtai.. toki voisi kysyä, ovatko ajatelleet jotain ja miten olisi, jos porukalla ostaisi hänelle mieleisen lahjan (eikä mitään turhaa)
Kehtaisin, mutta kysyisin niin, että toisella on hyvä mahdollisuus myös kieltäytyä.
arvelen, että on joka tapauksessa antamassa pojalleen jonkinlaista summaa rahaa, että voi ostaa itse mitä haluaa.
Riippuu tilanteesta: Jos olisin hyvissä väleissä appeni kanssa (siis tyyliin että voisin mennä kahville ilman puolisoa) ja hänellä ei olisi rahasta puutetta, niin miksi ei. Jos taas hänellä olisi pieni eläke tms., niin en kyllä.
500e lahjakortti kelloliikkeeseen kyllä helpottaa aika paljon kun miehesi kelloa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Pitää ajatella ensin, onko eläkeläisellä varaa siihen.
Tuskinpa se on hänellä rahasta kiinni. Eläkeläisillä kyllä sitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta: Jos olisin hyvissä väleissä appeni kanssa (siis tyyliin että voisin mennä kahville ilman puolisoa) ja hänellä ei olisi rahasta puutetta, niin miksi ei. Jos taas hänellä olisi pieni eläke tms., niin en kyllä.
500e lahjakortti kelloliikkeeseen kyllä helpottaa aika paljon kun miehesi kelloa ostaa.
´minä itse siis antaisin tuon 500E, appi laittaisi mitä pystyy tai haluaa.
Sano yksinkertaisesti, "hei muuten jos et ole vielä keksinyt mitään, niin tiedän että mieheni on jo kauan toivonut tätä kelloa, ja lahjakortti tähän liikkeeseen voisi olla osuva lahja". Ei sen tarvi olla yksi lahjakortti mikä lahjoitetaan. Sitten miehen isä saa päättää kuinka paljon laittaa lahjakorttiin (jos haluaa).
En. Pitää ajatella ensin, onko eläkeläisellä varaa siihen.