Tapasin elämäni hirveinmän ihmisen! Netissä ! Tuollaisten pääsy treffi sivuille pitäisi estää! T.N24
Päällepäin vaikutti ihan siistiltä ja kivalta nuorelta mieheltä..
Oli aika pienikokoinen n. 170cm ja melko hoikka..
No olen itsekin melko pieni 163cm/53kg joten ei olisi koko haitannut..
Mies vaikutti alussa ihan mukavalta, mutta pian alkoi selvitä asioita mm, että hänellä ei ole ystäviä ja on riitaantunut lähes jokaisen sukulaisen kanssa, hän ei myöskään ole käynyt armeijaa psyykkisistä syistä eikä hän ole ennen seurustellut kenenkään kanssa ja äijällä ikää 29v.
Asuu vuokralla ja käynyt vain amiksen ja työskentelee duunarialalla..
Yritin udella mitä vanhempansa tekevät, mutta ilmeisesti kumpakaan ei ole töissä.
Ei selvästikkään halunnut puhua sukulaisistaan ja aivan kuin piilottelisi jtn..
Joten hyvänen aika sentään!
Oli muutenkaan aika omalaatuisen oloinen, kimeä ääninen ja jotenkin kaikki eleetkin olivat hieman erikoisia ja vaikutti siltä, että hänellä oli kokoajan jotenkin vaikea olla..
Joten miksi minä, lukion käynyt, korkeakoulussaopisleleva, ns. Hyvästä suvusta tuleva ja hyvin menestyvä nainen alkaisin seurustella tuolaisen kanssa :0.
Johan se olisi jo nöyryyttävää
Kommentit (18)
Olit ilmeisesti treffeillä mun kanssa. Olit niin itsetärkeän nirppanokan oloinen, että olen tyytyväinen ettei jatkoa saada.
En nyt kutsuisi ihmistä menestyväksi siksi, että hän opiskelee korkeakoulussa. :D
Jos ihan hirveysasteita verrataan, kuulostaa kyllä siltä että olisitte sopineet toisillenne.
Vihje: ylimielisyys on aika iso turn off
Kuuluuhan opintoihisi kirjoituskurssi?
En ihmettele ap:n suhtautumista. Suuresta alapeukkulukemasta päätellen mt-ongelmaiset on kuitenkin palstanarratiivin mukaan optimaalista isäainesta?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuhan opintoihisi kirjoituskurssi?
Kyllä mutta se tulee vasta kolmantena vuotena
ap
Ihan tietysti olisi hauska tai jännä tietää, että miten alkujaan "ihastuit" tai sai sinut kiinnostumaan miehestä nettitreffipalvelimella, että annoit hänelle mahdollisuuden. - kun ilmeisesti ainakin kerran näitte ihan "live:na" Missä olitte treffeillä?
Tekstisi perusteella en kyllä saa käsitystä, että opiskelisit korkeakoulussa. Ai niin, ammattisurkeat ovat nykyään korkeakouluja eikä niihin pääsyyn tai niistä valmistumiseen vaadita edes oikeinkirjoitustaitoa....
Vierailija kirjoitti:
En halua ilkeä, mutta oikeasti..
Kyllähän me nyt painimme hieman erisarjoissa..
T. Ap
Vähän, ihan vaan pikkiriikkisen, jäi sellainen maku, että treffikumppanisi haukkuminen oli oikeastaan vain tekosyy mainostaa omaa upeaa taustaasi. Toisaalta, vähän heikosti sekin menee läpi, kun ajatellaan, mille palstalle avautumisesi kirjoitit. Demillä olisit uskottavampi.
Minua olisi ainoastaan alkanut epäilyttää tuo miehen kaverittomuus ja riitaantuminen lähes kaikkien suulaistensa kanssa. Ja myöskin se, ettei halunnut kertoa, mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen. Ja btw, oon käynyt amiksen ja kirjoitan näinkin hyvää suomea. :P
Onko Ap jo perjantain alkumaistiaisissa vai onko muuten vaan kirjoitustaito ruosteessa?
Taas joku yliopisto/korkeakoulu pelle joka listoilla 10vuotta isukin rahoilla ja valmistuu siis jos valmistuu rivimaisteriksi työttömäksi.. Aih mikä kadehdittava tulevaisuus.. Wow, siinä vaiheessa kun jos aloittelet työuraasi meikä duunari on jo talonsa maksanut ja lähren etelään eukon kanssa(joka ei ole tuollainen duckfase-selfiebelfie daijumaiju) ja ryystän junttina pinacoladaa palmun alla :)
Joo kiva kiitos. Meidän on ehkä aika unohtaa toisemme ja mennä kumpikin omilla tahoillamme elämässä eteenpäin omaan tahtiin.
Trolli tämän on jo sen perusteella, ettei naiset kelpuuta treffeille alle 180cm pitkiä miehiä. ;-)
Tämän olen palstamiehiltä oppinut.
Jos ap olet tosissasi, mitä tiesit tyypistä ennen treffejä? Et näköjään juuri muuta kuin pituuden.
En halua ilkeä, mutta oikeasti..
Kyllähän me nyt painimme hieman erisarjoissa..
T. Ap