Onko mulla rasvainen iho? Miksi voiteet ei imeydy?
Käytän aika hoitavia voiteita ja öljyjä, koska luulen että ihoni on kuiva. Se ei hilseile, mutta on jotenkin elottoman näköinen eikä sellanen terve ja kimmoisa. On myös epäpuhtauksia, sävyeroja ja couperosaa. Samasta öljystä kaverini sanoi, että on ihan huippu kun se imeytyy niin nopsaa, mutta minulla ei tosiaankaan vaan jää sellainen tosi öljyinen pinta ihoon? Aika lailla kaikki voiteet oikeastaan jättää sellaisen pinnan. Kokeilin joskus kuukausi sitten jotain Lumenen sisu? seerumi -testeriä ja se oli ainoa joka imeytyi oikeasti ihoon ja teki napakan hyvältä tuntuvan pinnan. Pitää varmaan ostaa sitä.
Mutta mistä tuo johtuu ettei imeydy, onko mun iho sittenkin rasvainen?
Kommentit (4)
Kannattaa mennä apteekkiin ja kysyä sieltä.
Kannattaa käyttää päivällä kosteusgeeliä, joka imeytyy nopeasti ja yöllä sitten tuhtimpaa voidetta tai yön yli vaikuttavaa kasvonaamiota.
mulla oli tosi rasvainen iho eikä oikeasti mitkään rasvat imeytyneet ei edes geelit. jouduin alottamaan roaccutanin ku ihoni oli tosi tulehtunut. nyt kun ihoni ei enää rasvotu huomaan että kaikki rasvat ja voiteet imeytyy ihan eri tavalla ihoon. eli kyllä ihon rasvaisuus voi vaikuttaa rasvoittumiseen.
hjelp