Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alma täräyttää: Suomessa ei ole isoja tähtiä

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on niin nuori ja naivi vielä, ettei ymmärrä. Annettakoon anteeksi =)

Vierailija
82/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on. Jotkut HIM tai Nightwish eivät tosiaankaan ole niin tunnettuja kuten jotkut kuvittelevat

Ville Valo ja Him olivat kyllä tunnettuja jenkeissä. Himin t-paitoja näki tv-sarjoissa, markettien hyllyillä eikä vaan marginaalipiireissä ja liikkeissä. Ville Valo äänestettiin useasti maailman seksikkäimmäksi rock-mieheksi. Teki kovaa tulosta ja menestyi listoilla. Suomessa HIMin ja Nightwishin lisäksi kymmenkunta metallibändiä jotka elättävtä itsensä ulkomaanmenestyksellä.

Alma levy-yhtiönsä edustajan puheiden mukaan on vasta tehnyt lähinnä niitä keikkoja, joista levy-yhtiö joutuu maksamaan eli promoa. Hyvä on alku, mutta aika näyttää muuttuuko todelliseksi menestykseksi.

Ville valossa on jotain samaa kuin jim morrisonissa. En yhtään ihmettele että vetoaa etenkin naisiin. Itse tykkään musiikista että mulle ulkonäkö on sivuseikka. Totean vain tosiasian ettei tietynlaisesta ulkonäöstä ainakaan haittaa ole. Saa kait sitä mieskin sanoa miltä miehet näyttää?

Come on baby light my fire.

Alma? Kuka on alma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko vaiko ei? Ei niitä ole monessa muussakaan maassa. Eikä Almakaan mikään iso tähti ole, ainakaan vielä.

Vierailija
84/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Eikä Alma ole poikkeus.

Vierailija
85/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Toinen totuus on se että, Alma on valkoroskaa.

Vierailija
86/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä oikein höpistään, onhan meillä Lennu! :D

Vierailija
87/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederik luo nyt uraa Aasiassa ilopoikana.

XD nyt on kahvit näytöllä. Tästä riittää kerrottavaa illanistujaisissakin. Kiitos! ;)

Vierailija
88/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on ainakin iso tähti.

Vierailija
89/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on. Jotkut HIM tai Nightwish eivät tosiaankaan ole niin tunnettuja kuten jotkut kuvittelevat

Onhan nuo tunnettuja, muttei mitään megastarboja. Alma puhuu totta.

Ehkä Michael Monroe on kuuluisin suomalainen musiikinsaralla ja hänetkin tunnistaa murto-osa.

Vierailija
90/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä esim.Jari Sillanpää ja Juha Tapio.

Vierailija
91/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nightwish on soittanut esim Wembleyn stadionilla, joka lienee jokaisen megastaran haave, mutta harva pääsee sinne. 

Ei se nyt mikään Elvis tai Beatles ole mutta niitä ei maailmanhistoriaan montaa mahdu. 

Wembleyn Arenalla vain kylläkin, mutta sekin on jo kova juttu.

Vierailija
92/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Suomessa enää olekaan. HIM, Nightwish ja Children of Bodom jne olivat kovia aikanaan, mutta nykyään heitä taitaa fanittaa enää ne fanit, jotka on ollut skenessä alusta lähtien mukana. Ei Suomessa ole nykyään kansainvälisiä artisteja. Ehkä joku Sunrise Avenue Saksassa... :D

Nightwishhan on suositumpi kuin koskaan, keikkapaikat on vaan kasvaneet vuosi vuodelta. Liian moni täällä Suomessa on vaan jättänyt Nightwishin seuraamisen Tarjan potkuihin eikä tajua tätä. Samoin kuin Lordin euroviisujen aikaiset "fanit" jotka ihmettelevät että missäköhän se bändi tätä nykyä on.

Vierailija
93/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

No isoja tähtii on esim. Alma, Kaija Koo ja no tää ei oo mikää iso tähti varmaa mut Janne eli Naag💖💖💖💖💖💖💖💖. Siis Naag, Johnny Depp varsinki Naag on ihan👨‍👩‍👦‍👦🤳🤰💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜!!!

PS. Oon 13wee tyttö ja mulla on tosi hyvä tyypi viel, eli......................... Jeff The Killer!

Sulla on just sellane maku jonka jokane haluis!

Vierailija
94/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivest sult sanottu oikeest!

Vierailija
95/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä esim.Jari Sillanpää ja Juha Tapio.

Kari Illanpää ja Kuha Lapio

Vierailija
96/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ajattelinkin että ihmeen vähän te suomi-mammat olette haukkuneet Almaa, mutta alkoihan se! Nuori menestynyt tyttö, tottakai hänet pitää heti palstalla lyödä maahan! Hienoa, suomalaiset mammat eivät koskaan petä tässä asiassa.

Vierailija
97/118 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

No isoja tähtii on esim. Alma, Kaija Koo ja no tää ei oo mikää iso tähti varmaa mut Janne eli Naag💖💖💖💖💖💖💖💖. Siis Naag, Johnny Depp varsinki Naag on ihan👨‍👩‍👦‍👦🤳🤰💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜!!!

PS. Oon 13wee tyttö ja mulla on tosi hyvä tyypi viel, eli......................... Jeff The Killer!

Naakka ei ole pop-artisti vaan suomenkielinen tubettaja. Aivan samanlainen kuin esim Joni Hesselgren. Eli ehkää jossain Tubeconissa ja Siljan tuberisteilyllä voi nähä nuorien teinityttöjen piirittämänä, mutta tuskin ulkonailla.

Vierailija
98/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Alma on lopulta paljon vähemmän tunnettu vielä. Tuossa oli nyt mielestään itse hyvässä tilanteessa.

Mutta eihän Alma väittänytkään olevansa itse kuitenkin joku supertähti. Totesi vain, ettei sellaisesta kukaan osaa täällä haaveillakaan, koska sellaisia ei varsinaisesti ole koskaan ollut. Ja tottahan se onkin. Vaikka monikin raskaampi bändi onkin menestynyt ulkomailla, ei se tee vielä miksikään kansainväliseksi supertähdeksi. Ei Alma olettanut itsekään sitä olevan.

Heh, olet huvittava.

Nightwish on soittanut esim Wembleyn stadionilla, joka lienee jokaisen megastaran haave, mutta harva pääsee sinne. 

Ei se nyt mikään Elvis tai Beatles ole mutta niitä ei maailmanhistoriaan montaa mahdu. 

Alman kaltaisilla lylleröillä ei ole mitään tekemistä todellisen säveltämisen ja musiikkillisen taiteellisuuden kanssa. Osaaminen ei yksinkertaisesti riitä. 

Itse jouduin googesta katsomaan että kuka on Alma ja kuuntelemaan näytteen tästä hänen ns. "musiikistaan". 

Hehe olepas itse huvittava ja ylimielinen. Ainoastaan mahtipontiset ja ylipitkät sävellykset eivät ole musiikillista taiteellisuutta. Tiedän kyllä mitä iänikuinen Nightwish on tehnyt ja millä festareilla päässyt kiertämään. Ei se silti tee siitä vielä kunnon artistin kaltaista supertähteä, vaan enemmänkin marginaalin fanituskohteen.

Ei ne AINOASTAAN olekaan.

Tuomas Holopainen on muuten säveltänyt paljon muutakin, kuten vaikka elokuvamusiikkia, mutta senhän sinä tiesitkin.  ;) 

Mitäs tämä Alma on säveltänyt ja muut hänen kaltaiset pop"tähti" lylleröt? 

Jos muutenkin ajatellaan musiikin säveltämistä niin kannattaa sinunkin ehkä tutustua "räpin" sijaan klassiseen musiikkiin ja tule sitten uudestaan keskustelemaan musiikin sävellyksestä. 

Vierailija
99/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Naakka ei ole pop-artisti vaan suomenkielinen tubettaja. Aivan samanlainen kuin esim Joni Hesselgren. Eli ehkää jossain Tubeconissa ja Siljan tuberisteilyllä voi nähä nuorien teinityttöjen piirittämänä, mutta tuskin ulkonailla.

Aivan sama mut kuiteski siis, et naag ei kirjoiteta naakka.

Vierailija
100/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täs olis suomen top3!

1. Naag

2. Alma

3. Kaija Kokkola

Sen lisäks viel 3 parasta tyyppii!

4. Johnny Depp

5. Katy Perry

6. Taylor Swift