Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi perhe-elämää haluava uskollinen mies on aina ulkonäöltään mitäänsanomaton?

Vierailija
02.03.2018 |

Ne miehet, joiden kanssa olen seurustellut pidemmän aikaa ovat pitkiä, komeita, hauskoja, meneviä, hyväkroppaisia.. eikä yksikään halua lapsia. Ainoa kumppaneistani, joka ihan toivoi lapsia, oli 170-senttinen perusjätkä, mutta olin mielestäni liian nuori. Nyt taas on komea mies ja se oikein tyytyväisenä kertoo kavereilleen kuinka onnekas oli, kun löysi samaa ikäluokkaa olevan naisen, jolla ei ole lapsia. Eli tämänkään kanssa ei tarvitse haaveilla perheen perustamisesta. Huoh.. Kohta on jo muutenkin myöhäistä yrittää lapsia.. Kaikki sinkkumiehet, jotka ilmoittavat perheenperustamishalukkuudestaan, eivät herätä mitään ulkonäöllistä kiinnostusta minussa.

Tiedän.. 1. maailman ongelmia, mutta onko palstalla YHTÄÄN naista, jolla on komea mies, joka olisi itse halunnut lapsia eikä vaan alistunut vahinkoon?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvännäköinen mies, on vaan niin hem-metin tyhmä. Lapsia haluaa, minä en.

Vierailija
22/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjampan ainoa keino saada suht säännöllistä seksiä on suostua perhekotipelleilyyn. Siinä raadollinen syy miksi haluavat olla "perinteisiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa! Mun mies on ihana ja komee!

Vierailija
24/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla. Kyllä niitä löytyy.

Mutta löytyykö niitä vapaina? Mitä se lohduttaa jos sulla sellainen on kun et kuitenkaan ole valmis omastasi luopumaan? Tosin aiemmat lapset kyllä onkin ihan no-no.

Vierailija
25/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies (tai nainen) ei ole liian vaatimattoman näköinen, jos on pitänyt kropan kunnossa eli välttänyt ylipainoa ja treenannut lihaksia. Vastenmielinen ulkonäkö on seurausta läskistä ja turvonneesta olemuksesta. Tämän taas tänään uimahallissa todettu.

Vierailija
26/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi täällä yksi perhettä kaipaava, uskollinen sinkkumies. Alle kolmekymppinen. Kroppa on upea.

Mutta eihän naiset sitä näe, kun on hiljainen. Eikä ole pitkä.

Ymmärrän kyllä naisiakin. Mutta surullista seurattavaa.

Näinhän se aina menee.

nainen: haluan uskollisen perhe-elämää haluavan miehen

mies: minäkin haluaisin perhe-elämää!

nainen: susta saa joku nainen vielä hyvän miehen!

mies: ai niinkuin sinä?

nainen: no just mä en satu olemaan kiinnostunut mutta joku nainen jossakin varmasti on!

Aijai jos saisi aina euron, kun kuulee tämän niin ei tarvitsisi asuntolainoja stressata :D

t. se hyvä mies mutta aina jollekulle toiselle

Vierailija
27/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne komeat ja perhettä haluavat miehet eivät ole perheettömiä enää nelikymppisinä.

Vierailija
28/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan niin on, että näiden mitäänsanomattomien miesten ainoa mahdollisuus saada seksiä on löytää vakikumppani, ja sitoa hänet itseensä lapsilla. Väitän, että useimmat miehet oikeasti eivät haluaisi lapsia, ja näillä komeilla miehillä seksiä riittääkin ilman rasittavia perhekuvioita. 

Vierailija
29/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi täällä yksi perhettä kaipaava, uskollinen sinkkumies. Alle kolmekymppinen. Kroppa on upea.

Mutta eihän naiset sitä näe, kun on hiljainen. Eikä ole pitkä.

Ymmärrän kyllä naisiakin. Mutta surullista seurattavaa.

Näinhän se aina menee.

nainen: haluan uskollisen perhe-elämää haluavan miehen

mies: minäkin haluaisin perhe-elämää!

nainen: susta saa joku nainen vielä hyvän miehen!

mies: ai niinkuin sinä?

nainen: no just mä en satu olemaan kiinnostunut mutta joku nainen jossakin varmasti on!

Mitä outoa tuossa nyt on? Kyllä minäkin haluan elää tietynlaista elämää mutta en kenen kanssa tahansa. Haluan naisen, joka sytyttää toden teolla. Muuten voin ihan hyvin olla sinkkukin.

Ihanko oikeasti jotkut miehet ottavat kenet vain?

Ei ne oikeasti ota.

t. se tyttö joka ei ikinä näille kelpaa ja jota ei jostain syystä lasketa

Vierailija
30/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa siis on vielä!

En tiedä miksi sitten törmään aina näihin lapsivastaisiin, kun on kuitenkin sitä toistakin laitaa. Ehkä se on kohtalo, tai joku Universumin kosto siitä, etten vaan syty tavallisen näköisistä... tai sitten, että nuoruudentyhmyydessä jätin sen minua kovasti rakastaneen lisääntymishalukkaan "taviksen", koska ajattelin olevani liian nuori. Meillä oli kuitenkin hauskaa yhdessä ja olisin varmasti ollut hänen kanssaankin onnellinen.

Olen nyt neljä miestä jättänyt siksi, että haluan lapsia ja yrittänyt, siis oikeasti YRITTÄNYT löytää perheenisätyyppiä olevan, mutta en voi pakottaa itseäni viehättymään sellaisesta, johon en tunne fyysistä vetoa. Tuntuu, että yhteiset mielenkiinnonkohteet tällaisten tyyppien kanssa puuttuvat täysin. Olen kyllä treffiprofiiliin laittanut että haluan lapsia ja tavoitteeni on normaali perhe-elämä, mutta lähestyjät ovat aina seksisuhdetta tai lapsivapaata suhdetta hakevia. Minua eivät ns. normaalit miehet lähesty ikinä. Tai sitten tekevät sen humaltuneena, joka on todellinen turn-off minulle. Kysyin kerran yhdeltä "normaalilta" tuttavamieheltä, että olenko niin happaman kotkan näköinen, että vain tietynlaiset tyypit lähestyvät ja hän sanoi, että ei hänkään uskaltaisi minua baarissa lähestyä muuten kuin umpitunnelissa. Ei osannut kertoa syytä. Tai ei kehdannut. Muutamalta seurustelukumppaniltakin olen kysynyt, että mikä sai kiinnostumaan. Yksi sanoi että hällä alkoi seisoa kun näki minut tanssimassa ja toinen sanoi, että halusi tulla ottamaan selvää että onko noin seksikkäällä naisella aivotoimintaa.

En todellakaan ole mikään maaginen kaunotar, joten sekään ei ole mikään selitys. En myöskään ole mutoineni mikään Marilyn Monroe. Itse peiliin katsoessa näen korkeintaan ja hyvänä päivänä kasin.

Ehkä tämä on vain kohtalo. Minut on tuomittu lapsettomaksi. Jos niin on, olen ihan turhaan hylännyt kolme miestä, koska se on ollut ainoa todellinen syy jättää heidät. Hyviä tyyppejä olivat kaikki.

Vai onko niin, että luonnossa viihtyvä reissaaja, jota kiinnostavat tekniset asiat, liikkuminen ja seikkailu, houkuttelee vaan tiettyä tyyppiä ympärilleen. Minä olen ehtinyt seikkailla ja nähdä maailmaa, mutta pallo on jäämässä pieneksi. Lapsetkin olisivat seikkailu.

Eli loppujenlopuksi kyse on siitä, että minä olen vääränlainen ja siten tuomittu jäämään perheettömäksi?

Kiitos niille, jotka vastasivat asiallisesti ja valoivat toivoa, vaikka hieman raflaavasti asiani ilmaisinkin..

Vierailija
31/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä naisia kiinnostaa, on raha.

Heti kun lisäsin tinder-profiiliini, että:

Omistusasunto Helsingin keskustasta

Korkeakoulututkinto

Johtava asema työelämässä

Niin matcheja samalla naamalla alkoi tulemaan moninkymmenkertaisesti entiseen.

Ja ihan testimielessä kokeilin, niin sietivät törkeääkin kielenkäyttöä ja sovinistisempaa asennetta kuin ennen..

Yhtäkkiä tämmöisen perusmiehen markkina-asema kohosi taivaisiin kun selvisi miehen olevan huomattavasti keskivertoa varakkaampi.