Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus sitä katsoo itseään peilistä ja ajattelee

Vierailija
02.03.2018 |

”Mä olen kyllä koko Suomen rumin nainen”

Miten voi ihminen olla niin harmaa, rupsahtanut, pienisilmäinen ja täysin piirteetön hiiri? 30-vuotiaana! Ja esimerkiksi joku Meeri Koutaniemi on samanikäisenä kuin 20-vuotias missi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, oon pahoillani puolestasi. 

Vierailija
2/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Älä tuijota, vaan rakasta.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet Suomen rumin nainen. Ruman naaman lisäksi minulla on myös ruma epäsuhtainen kroppa. Rumuuttakin pitäisi alkaa juhlistaa ja vaikka alkaa järjestämään erilaisia rumuuskilpailuja. Kauniit eivät voisi loistaa, jos ei olisi rumia ja epämuodostuneita. Elämäntehtävä tämäkin, saada muut ihmiset tuntemaan itsensä kauniiksi ja kokemaan paremmuutta.

Vierailija
4/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tuttua.

Tunnen itseni periaatteessa yleensä ihan kauniiksi. En ole lihava, enkä kamalan laihakaan. Haiukset ovt pitkät ja hyväkuntoiset MUTTA kun katson peiliin, huomaan että olen ihan v##un ruman näköinen. Meikkaan siitä huolimtta, mutta ei se ihmeitä tee. En voi s###ana edes päivittää facebookkia kun en saa yhtään ainutta hyvää kuvaa itsestäni.

Vierailija
5/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tuttua.

Tunnen itseni periaatteessa yleensä ihan kauniiksi. En ole lihava, enkä kamalan laihakaan. Haiukset ovt pitkät ja hyväkuntoiset MUTTA kun katson peiliin, huomaan että olen ihan v##un ruman näköinen. Meikkaan siitä huolimtta, mutta ei se ihmeitä tee. En voi s###ana edes päivittää facebookkia kun en saa yhtään ainutta hyvää kuvaa itsestäni.

Kai sinne facebookiin voi päivittää jotain muutakin kuin kuvia omasta pärstästään, vaikka kyseisen palvelun nimi onkin sananmukaisesti ”naamakirja”?

Vierailija
6/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalostani en tosiaan kertonut mitään, koska halusin jättää teidät traumatisoitumatta. Ap

Vierailija
7/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että jotkut ajattelevat itsestään noin. Kauneus on katsojan silmissä ja monessa eri muodossa. Tsemppiä ja mukavaa kevään odotusta.

Vierailija
8/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas ap pari kuvaa pill.ustasi, persees.täsi ja tis.seistäsi. Arvioidaan sitten uudelleen.

Vierailija
9/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on myös hirveä luonne. Minusta käytettyjä termejä: kylmä, pelottava, synkkä.

Vierailija
10/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että jotkut ajattelevat itsestään noin. Kauneus on katsojan silmissä ja monessa eri muodossa. Tsemppiä ja mukavaa kevään odotusta.

Ei se kyllä ole. Jotkut ihmiset, kuten minä, vain ovat kaikilla mittareilla mitattuna yleisen kauneuskäsityksen vastaisia eli rumia. Valitettavasti.

Vierailija
11/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, olet kaunis ihana omana itsenäsi, usko pois. Kukaan ei ole kaikille kaunis, mutta jokainen ihminen on jollekin kaunis. 

Ei ole olemassakaan ulkoisesti maailman ruminta ihmistä. Olisi hyvä, jos ajattelisit lempeämmin itsestäsi ja löytäisit kauniita puolia itsestäsi. Ala korostamaan niitä ja anna lupa itsellesi haluta olla tyytyväinen ulkoisee olemukseesi. Olet varmasti ihan hyvännäköinen ja sisäisesti vaatimaton ihminen. Se kaunistaa Sinua entisestään!

Ystäväsi universumissa

Vierailija
12/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla menee ihan hyvin, jos ajattelet noin vain 'joskus'.

Vierailija
13/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla menee ihan hyvin, jos ajattelet noin vain 'joskus'.

Siinäkin on iso ero että onko oikeasti ruma, vai että vain ajattelee olevansa ruma.

Vierailija
14/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma ja olen vasta 18... en edes uskalla ajatella miltä minä näytän 30 vuotiaana

Vierailija
15/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ruma vai tylsän ja mitättömän näköinen? "Täysin piirteetön" saa kuulostamaan siltä, että olet säästynyt myös erityisen rumilta piirteiltä.

Juu, noihin julkkiksiin ei kannata itseään verrata. Mulle tulee ihan paha mieli tavisten rinnallakin. Se siitä vielä puuttuisi, että alkaisin murehtia, kun en näytä joltain julkisuuden henkilöltä.

Vierailija
16/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma mutten välitä mitä muut siitä ajattelee. Olen ruma vain itseäni varten.

M

Vierailija
17/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri on ruma.

Vierailija
18/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olet Suomen rumin nainen. Ruman naaman lisäksi minulla on myös ruma epäsuhtainen kroppa. Rumuuttakin pitäisi alkaa juhlistaa ja vaikka alkaa järjestämään erilaisia rumuuskilpailuja. Kauniit eivät voisi loistaa, jos ei olisi rumia ja epämuodostuneita. Elämäntehtävä tämäkin, saada muut ihmiset tuntemaan itsensä kauniiksi ja kokemaan paremmuutta.

Kannatetaan! Ennen lavalla astumista tietenkin sitten laitettaisiin vielä täydet "tällingit", joilla korostaa omaa luontaista rumuutta.

Vierailija
19/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan! Ennen lavalla astumista tietenkin sitten laitettaisiin vielä täydet "tällingit", joilla korostaa omaa luontaista rumuutta.

Kyllä. Tehokas lihotuskuuri mahdollisimman paljon turvottacvalla ja epäterveellisellä dietillä, ei meikkiä, pesemättömät hiukset ja ruokkoamattomat karvat vähintäänkin säärissä ja kainaloissa, ja tietysti omaan vartaloon täysin sopimaton ja mitäänsanomaton tai mauton asu ja menoksi.

Vierailija
20/20 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa nyt minkä näköinen tahansa, niin tämä on taattua: 10 vuoden kuluttua katsot valokuvaasi ja olet sitä mieltä ettet niin kovin pahalta näyttänytkään kuin luulit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi