Onko Kai Vaine sinusta komea? (kuva on)
Kommentit (38)
Olen mies, enkä ruma itsekään kun nättejä naisia on ollut, nuoriakin(joo perustan väitteeni siihen) mutta kyllä mä voisin kai vaineen naaman ottaa. Komee kaveri.
Onhan se nyt selkeästi ihan perushauskan näköinen. Laittakaa kymmenkunta tavissuomalaista miestä tunnistusjonoon, niin kyllähän tuo joukosta erottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin. N48
No ei Kain varmaan tarvitse itseään selvästi vanhempia naisia panna.
Mut pointti onkin, että siltä ei kysytä.
No ei tässä kyllä panemisista kysytty ollenkaan, joten siinä mielessä molemmat huomiot ovat yhtä relevantteja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt selkeästi ihan perushauskan näköinen. Laittakaa kymmenkunta tavissuomalaista miestä tunnistusjonoon, niin kyllähän tuo joukosta erottuu.
Melko kovat ulkonäkökriteerit miehille, jos top 10 % kuuluvakin luokitellaan "ihan perushauskan näköiseksi".
On komea ja nimenomaan noilla vähän pitemmillä hiuksilla <3
Nyt oli UP:ssä lyhyet hiukset ja niiiiiin kiltin ja viattoman näköinen...
Vierailija kirjoitti:
Onhan toki yleisesti komeaksi luokiteltava, mutta minusta ällö. Sellainen Tomi Metsäketo-tyyppinen. Ei siis minun mielestäni mitenkään päin vetävä vaan päinvastoin luotaantyöntävä. Jätän mieluusti tämän miestyypin edustajat muille naisille, joista varmasti ottajia löytyy.
Tämä oli hyvin sanottu. Samaa mieltä joka sana! Yes!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ylimielinen vaikutelma... Ja miksi sillä on joka ohjelmassa aina niin limainen rooli (Salkkarit, UP...)?
Selviytyjät myös.
Ei oo kyllä tarpeeksi miehekäs kroppa. Ja puhuu/artikuloi epäselvästi näyttelijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Päivä ja Sel iytyjät tähti Kai vaine on varattu. Lemppadi onan vainonsa ja alkoi seurustella Sanni Jaahdenmaan kanssa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Uusi-paiva-tahti-Kai-Vaine-rakastui-vasta…
Oliks tää joskus Iina Kuustosenkin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin. N48
No ei Kain varmaan tarvitse itseään selvästi vanhempia naisia panna.
Mut pointti onkin, että siltä ei kysytä.
No ei tässä kyllä panemisista kysytty ollenkaan, joten siinä mielessä molemmat huomiot ovat yhtä relevantteja.
Pointti onkin se, etten panisi rumaa miestä. Eli suomeksi, jos on vaikeuksia ymmärtää, niin on komea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi Päivä ja Sel iytyjät tähti Kai vaine on varattu. Lemppadi onan vainonsa ja alkoi seurustella Sanni Jaahdenmaan kanssa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Uusi-paiva-tahti-Kai-Vaine-rakastui-vasta…
Oliks tää joskus Iina Kuustosenkin mies?
Kaikki Iinan miehet muistuttavt Mikko Kuustosta...
Kaitsu on monen vuoden ajan saanut puristella Iina Kuustosen isoja tissejä. Kateeks käy. Ihan varmaan on monet lastitkin niiden väliin veivannut.
Onhan Kaitsu komea. Mulla on ollut siitä aina ylimielinen ja niljakas mielikuva, UPn roolihahmon myötä.
Mut nyt selviytyjissä oon alkanu nähdä sitä eri valossa,vaikka siinäki siitä on yritetty tehä se "pahis", niljakas ja kiero tyyppi.
Mut silti mulla on iha erilainen kuva hänestä nykyää :)
Hauska ja karismaattinen kaveri
Huuh! Perushyvät piirteet, mutta tuo silmäinpilke ja hurmurin pikku hymy.
Ituhippiys on jees ja pidempi on parempi :) - umpihippi N