Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosikausia jojoillut, ylipainoa 50kg. Vasta nyt kokeilin parjattua kalorin laskentaa ja tämä toimii mulle!

Vierailija
01.03.2018 |

Kauheasti "kaloreiden kyttäystä" parjataan, ei ole tervettä ja pitäisi nykyisin syödä intuitiivisesti ja skipata kaikki dieetit, niillä ei onnistu. No tuosta viimeisestä olen samaa mieltä, pika kuurit ei auta. Otin nyt kuukauden sulamon testiksi käyttöön, ylipainoa on niin paljon, että en oikein edes tiennyt minkä verran kokoiseni voi syödä ja minkä verran jotta paino putoaa. Syön kaloritasolla n. 2000kcal päivässä, sulamo suositteli vähän enemmän jopa laihdutukseen, vaikka en tee raskasta työtä, enkä liiku työväli/kauppamatkojen lisäksi juuri, hyöty liikun lähinnä siis. Pyrin syömään järkevästi ja tarpeeksi. Olen myös hoksannut sen että ennen kun yritin laihduttaa, söin IHAN liian vähän, jolloin makean himo nosti päätään ja kierre oli valmis. Oon niin iloinen, että vihdoin löytyi joku järkevä tapa pudottaa painoa. Kivasti oppii sitä oikeaa määrää ruokaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii.

Vierailija
2/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien laskenta on hyvä tapa ja 2000 kaloria päivässä antaa mahdollisuuden syödä mainioita ateriakokonaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painoa on pudonnut ja missä ajassa? Olo on varmaan kohentunut, jos aiemmin on tullut syötyä liikaa ja ajattelematta mitä syö.

Vierailija
4/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on pudonnut n. 5kg kuussa. Kyllä, ilman ajatusta on tullut syötyä. "syönpä 2 pullaa" "otanpa illalla rivin suklaata, oho 4riviä" yks kaks kalorit onkin paukkunut 700kcal yli, tämäkin huomattu kun olen kaiken merkannut, näkee miten helposti roska ruoalla ne kalorit paukkuu. Pizzaa voi joskus syödä, mutta ei joka viikko.. Joteniin ei sitten teekkään niin mieli syödä välipalaksi 6 domino keksiä kun samalla kalorimäärällä saan syödä voileivän ja omenan ja keho voi paremmin.. Ap

Vierailija
5/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finelin ruokapäiväkirja on ilmainen.

Vierailija
6/6 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä näppärä?