Miten päästä yli tapailukumppanin sanoista?
Tapailin kuukausia itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Kerrottakoon jo tässä vaiheessa, että mies oli hyvin ylipainoinen ja kalju. Tapailun edetessä huomasin, etten riittänyt miehelle ulkonäöllisesti. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja mies kehotti minua laihduttamaan, koska tykkää laihoista naisista. Seksiäkään meillä ei ollut, koska mies ei siihen kanssani kyennyt. Minulla nuoruudessa syömishäiriötaustaa, joten otin miehen kommentista pahasti itseeni. Miten päästä miehen sanoista yli, kun ne ovat jääneet vaivaamaan?
AP
Kommentit (36)
Ajattelemalla sitä että mies oli ylipainoinen ja kalju. Yöks. Siis ei tuu ikinä saamaan enää sellaista naista kuin sä!
Miten nuo miehen ominaisuudet liittyi asiaan?
Ota joku hoikka, tuuheahiuksinen, kiva mies, ja unohda tuo läski kuulapää patu.
No laihduta, ehkä joku muu keski-ikäinen mies (jolla hiukset päässä) kiinnostuu..😏
Empä usko että miehen mielestä sinussa on mitään vikaa. Taisi vain sanoa niin koska itsellään niin huono itsetunto.
Omassa entisessä kaveriporukassani oli eräs joka huomautti kokoajan meidän 'virheistä' (Erikoisesti piirretyt kulmakarvat, muutaman kilon painon nousu, rasvainen tukka tai huono kampaus jne.) jotta ei tuntisi itseään niin huonoksi seurassamme vaikka peruskaunis hänkin oli.
Vaikka mies olisi seurustellut huippumallin kanssa, olisi varmaan löytänyt siitäkin jotain arvosteltavaa. Kohtuuttomat vaatimukset kertovat huonosta itsetunnosta, tyytymättömyydestä itseen ja omaan elämään sekä muista ongelmista.
Toisilla voi olla kauniimmat kasvot ja ruma vartalo ja toisilla toisinpäin. Sitten voi olla molemmat joko kauniita (geeni lottovoitto) tai molemmat 'rumia'. Ulkonäkö asiat ei ole itsestään selvyyksiä, eikä tee kenestäkään parempaa, eikä huonompaa. Ulkonäkö on vaan sattumaa. Sisin ratkaisee.
Ikävää, että tapailemasi mies, johon olit kiintynyt, puhui noin ilkeästi. Syy saattoi olla siinä, ettei hän itse ylipäätään kykene seksiin kenenkään kanssa. Tai onhan mahdollista, että hän tosiaan pitää erittäin laihoista naisista. Maailmassa on kuitenkin miehiä, jotka silmin nähden nauttivat seksistä jopa naisen kanssa, jonka BMI on peräti 24! Ja puhuvat nätisti. Joten jätä nuo kommentit omaan arvoonsa. Muista, ettei seuraava miesystäväsi ajattele kuin tuo jo menneisyyteen kuuluva. Ja jos joskus törmäät johonkin vastaavaan vähättelyyn, lopetat suhteen heti!
Olisit ehdottanut sille m*lkku rotteesia!
Kuule, jätä hänen sanomiset omaan arvoonsa!! Onneksi olet päässyt tuollaisesta miehestä eroon. Löydät paljon paremman, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Olisit luvannut möhköfantille laihduttaa kilon jokaista hänen pudottamaa kymmentä kiloa kohti.
Mä olen aina ollut RUMA kun metsäpiru, mutta jos kaverilla kasvaa kulmikset yhteen kun neanderin ihmisellä niin eikö hänen itsensä tskia asiasta voi hienovaraisesti vihjata? Teoriassa.. Jos ei muutenkaan ole häävi ilmestys.
muuten 0/5, mutta moni on näköjään langennut, joten 2/5
Kyhyhylläpä muuten voi tapahtua tuollaista ihan irlkin! :D Minä en "kelvannut" eräälle vastaavalle läskisoosille, vaikka en ollut pätkääkään edes kiinnostunut koko hyypiöstä.
Kyllä rumat ja läskit miehet on susia kauniille naisille! Muistakaa tämä kaikki nuoret naiset.
Ettekö te tosiaan näe näin paksun potaskan läpi?
Sitä paitsi ap on mies, tai pikemminkin teinipoika.
Vaikka niiden pitäis olla kiitollisia, että joku kaunotar viitsii edes katsoa heihinpäin.
Aika törkeetä. Puhumalla ystävien kanssa.