Paras markettikahvi?
Sellainen mitä saa jostain cittarista, prismasta jne?
Kommentit (18)
Mitä kahvia Ap yleensä juot ja mistä sen ostat?
Mulle välttää juhla mokka. Siihen olen aina palannut.
Minä olen kovasti tykästynyt Pauligin Café New Yorkiin. Jotenkin täyteläinen ja pehmeä, miellyttävä maku. Myös Pauligin Mundo on minusta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kovasti tykästynyt Pauligin Café New Yorkiin. Jotenkin täyteläinen ja pehmeä, miellyttävä maku. Myös Pauligin Mundo on minusta hyvää.
Multakin peukku tuolle New Yorkille. Myös Brazil on hyvää.
Suosittelen myös kahvimyllyä: markettikahvitkin maistuu paljon paremmalle vastajauhettuina :) lähes kaikkia (marketti)merkkejä saa myös papuina, vaikka hinta onkin kovempi.
Sinun on vaikea valita näiden suositusten perusteella, koska täällä on nyt mainittu eri paahtoasteita. Pidätkö siis esimerkiskksi vaaleasta, keskitummasta vai tummasta? Keitätkö normaalilla kahvinkeittimellä vai mutteripannulla? Maistuisiko espresso?
Osta ap sitä halvinta vaan, niin saat rahoillesi eniten vastinetta.
Pirkan pikakahvi. Tykkään vaikka oudolta kuulostaakin
Ostan yleensä arvid nordquistiä, mutta myös Löfbergsin kasähvia on kehuttu hyväksi.
Nordquistin Gran Dia kaupan myllyssä jauhettuna.
Olen tarkka kahvista, mutta yllättävää kyllä Kulta Katriinan tummapahtoinen versio on erittäin hyvää vastinetta rahalle. Sitä alkuperäistä versiota en kyllä pystynyt juomaan vaikka sain paketin ilmaiseksi.
Yleensä juon Kulta Katriinan tummaa paahtoa tai sitä tosi tummaa (mikä olikaan nimeltään). Ja tämä siksi, koska suht edullista. Tykkäsin joskus myös Reko luomu kahvista. Ap
En voi vertailla, koska en ole kaikkia maistellut.