Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1121/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

itsestäsikö puhut..hyi h..lvetti

En tunne yhtään eläimen kiduttajaa

Perhepäivähoitaja täällä hei. Tuollainen on itse asiassa varsin tavallista toimintaa, etenkin hyönteisiin ja muihin pikkueläimiin kohdistuvana. Lapsi ei välttämättä enää isompana muista, että on tehnyt jotain sellaista, eikä ehkä usko jos hänelle siitä kerrotaan.

Vierailija
1122/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun luullaan että esim. Live and let die on Gunnareiden tekemä biisi tai että I will always love you on Whitney Houstonin biisi.

Tai I will stay ja My Only One olisivat Hurriganesin biisejä.

Eivätkö ne ole? Ilmankos ne ovatkin niin hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun luullaan että esim. Live and let die on Gunnareiden tekemä biisi tai että I will always love you on Whitney Houstonin biisi.

Tai I will stay ja My Only One olisivat Hurriganesin biisejä.

Eivätkö ne ole? Ilmankos ne ovatkin niin hyviä.

Tanskalainen teinibändi Lollipops teki I Will Stayn ja Ralle Vikström My Only Onen ollessaan Jim and the Beatmakersissa eli jälkimmäinen ihan kotimaista tekoa.

Vierailija
1124/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kova päänsärky ja migreeni ovat sama asia. Ne keillä ei ole ollut pahaa migreenikohtausta ei voi tietää mitä se on, jos itsellä joskus vähän päätä jomottanut..

Vierailija
1125/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun monet luulee, että Gore-tex on joku pinnoite.

Vierailija
1126/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo, että kakkostyypin diabetes johtuu aina elintavoista.

Sehän johtuu väärästä ravinnosta kyseiselle henkilolle.

Ei johdu

Vierailija
1127/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen EI tule enemmän humalaan, jos hän juo "sekaisin" erilaisia alkoholijuomia. 

Vierailija
1128/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vanhemmat ihmiset kuvittelee nykylapsilla / nuorilla olevan helppoa.

Vierailija
1129/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kun potilaat leikkauksen jälkeen kotiutetaan, alkavat he vaatia milloin ehkäisypillerireseptiä, milloin rauhoittavia, milloin verenpainelääkityksen tarkistusta. Kun ystävällisesti selität että täällä on hoidettu vain kirurginen vaivasi, en voi sotkeutua muihin asioihin, ota yhteys omaan lääkäriisi saa vastaukseksi perus "minä maksan sinun palkkasi, sinä teet kuten käsken!".

Pyysin pirstalemurtuneeseen käteeni särkylääkereseptiä kirsauksen jälkeen

Lääkäri katsoi kuin narkkaria ja sanoi :ota buranaa.

Niin? Ensin kokeillaan normaaleilla kipulääkkeillä, ja vasta sitten siirrytään huumaaviin.

Vierailija
1130/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kun potilaat leikkauksen jälkeen kotiutetaan, alkavat he vaatia milloin ehkäisypillerireseptiä, milloin rauhoittavia, milloin verenpainelääkityksen tarkistusta. Kun ystävällisesti selität että täällä on hoidettu vain kirurginen vaivasi, en voi sotkeutua muihin asioihin, ota yhteys omaan lääkäriisi saa vastaukseksi perus "minä maksan sinun palkkasi, sinä teet kuten käsken!".

Pyysin pirstalemurtuneeseen käteeni särkylääkereseptiä kirsauksen jälkeen

Lääkäri katsoi kuin narkkaria ja sanoi :ota buranaa.

Niin? Ensin kokeillaan normaaleilla kipulääkkeillä, ja vasta sitten siirrytään huumaaviin.

Vai olitko jo syönyt ibuprofeeni&oarasetamoli -komboa isoimmalla annoksella säännöllisesti, ja vielä oli kipeä?

Vierailija
1131/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einstein: "Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tulosta."

No ei ole, eikä Einstein niin sanonut. Lause on esiintynyt addiktiota koskevassa pamfletissa 1800-luvulla. Hulluuteen ei käytös tuo liity millään tavalla, eikä sitä joku ns. auktoriteetti todeksi tekisi, vaikka olisikin niin väittänyt.

Armeijan käyneet ehkä muistaa kutsunnat ja niiden kysymykset. Siellä harvennetaan joukkoa mm juuri sillä, vastaako eri tavalla periaatteessa samaan, eri tavalla muotoiltuun kysymykseen. "Hulluus" on siis mm sitä, että on eri mieltä itsensä kanssa. 

Vierailija
1132/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luullaan, että ykköstyypin diabeetikolle pitää matalaan verensokeriin antaa insuliinia. Se on paitsi ärsyttävä myös vaarallinen harhaluulo. Ja yllättävän yleinen.

Vaarallinen? Ovatko randomit sitten useinkin tyrkkimässä lääkkeitä tuttavuuksiensa kehoon?

No ei sitä tiedä, jos joku auttamishaluinen randomi kaivaa puolituntemattoman laukusta insuliinit ja alkaa pistelemään luullen pelastavansa henkiä. Varmuuden vuoksi vielä mahdollisimman paljon...

Vasta katsoin erästä Netflix-sarjaa, jossa matalan verensokerin tuuperruttamalle ihmiselle kiiruhdettiin insuliinia.

Vierailija
1133/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ihmiset luulee et nenasta tai kasvoista voi paatella onko jostain muualta vai ei!

Stereotypiat et jos saa asumistukea on automaattisesti pummi.

Kaikki jotka harrastaa liikuntaa pitais olla tikku laihoja.

Vierailija
1134/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ihmisten kaikki ongelmat johtuvat siitä kun he ovat niin tyhmiä.

Pertti on työtön, voi mitenhän MINÄ saisin hänet tajuamaan, että pitäisi mennä töihinkin. Minäpä aloitan vaikka luettelemalla työpaikkoja joita hakea ja saarnaan hänelle, että eikö eläke kiinnosta plaa plaa plaa.

Ulla on masentunut, voi ei MINUN täytyy hoitaa asia, ja saada hänet ymmärtämään että pitäisi ryhdistäytyä, eikä vaan maata ja märehtiä.

Joonas ja Pirre ovat läskejä. MINÄ joudun taas ratkaisemaan heidän ongelmansa, ja selittämään heille, että limpparit, ja pullat ja ne pizzat. Minä joudun kertomaan heille diabeettes. Minä minä minä vähän valistan.

AAAaaa!! Tuija ja Eino ovat lapsettomia...ei hätää meikä vähän kertoo faktoja.

Olen lihava ja masentunut.

älykkyysosamääräni on 119sta?

miten neuvoisit minua..tyhmähän en siis ole?

Neuvoisin sinua hankkimaan sisälukutaidon ja kirjoitustaidon.

Vierailija
1135/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Mikä tässä nyt on mielestäsi se yleinen väärinkäsitys?

Vierailija
1136/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tosi monet puhuu Alladinista, vaikka se on Aladdin.

Vierailija
1137/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että fyysinen ulospäin näkyvä rajoite vaikuttaisi jollain tavalla älyyn

Vierailija
1138/2598 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jos joku on kanssasi samaa mieltä, tarkoittaa, että hän on sitä samoista syistä kuin sinäkin.

Vierailija
1139/2598 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ujot ihmiset eivät halua jutella ihmisten kanssa. Epäsosiaalisuus ja ujos ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
1140/2598 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapset saisivat kasteessa nimen. Ei, se kastaminen EI OLE mikään NIMENANTOseremonia. Ja jos et tiedä mitä se on niin google esiin. Ei jaksa enää selittää t.yhmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän