Haluaisitko olla presidentti Niinistön vaimo
Olisit julkisuudessa, mutta ehkä palvelu pelaisi. Henkilökunta hankkisi tarvittavat jutut ym.
Pääsisit matkoille ym. Sitten pitäisi olla julkisuudessa edustava.
Ehkä ei makuuhuonejuttuja niin enää olisi.
Kommentit (20)
En todellakaan. Vanha, änkyrä ukko. Itse olen pari vuotta nuorempi kuin Sale, mutta seksi on edelleenkin tärkeää.
Hyvin vähän Jenni on julkisuudessa. Ei ole yhtään äiti-lapsi kuvaa.
Saa nähdä tuleeko kuvaa tai mitään tietoa ristiäisistä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Vanha, änkyrä ukko. Itse olen pari vuotta nuorempi kuin Sale, mutta seksi on edelleenkin tärkeää.
Onhan se selvää etteivät halua liikaa julkisuutta. Voi olla että jossain vaiheessa nähdään kuva tai kuvia, mutta ymmärrettävää ettei vauvaa tuoda heti julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sauli sinun ikäistä naista kelpuuttaisi..
En mutta haluisin olla herra Nippe niin pääsisin pamputtamaan sitä Jennaa vai mikä se nyt olikaan.
Mä oon vielä nuori ja viriili, pystyn ottamaan naisen monta kertaa eri asennoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä tuleeko kuvaa tai mitään tietoa ristiäisistä.Onhan se selvää etteivät halua liikaa julkisuutta. Voi olla että jossain vaiheessa nähdään kuva tai kuvia, mutta ymmärrettävää ettei vauvaa tuoda heti julkisuuteen.
Ei vauva kuulu julkisuuteen. Rouva ehkä on julkisuudessa silloin, kun hän edustaa presidentin rinnalla esim. Linnanjuhlissa ja valtiovierailuilla. Eihän Ruotsin kuninkaalliset lapsetkaan näissä tilaisuuksissa ole, vaikka he ovat eri asemassa kuin presidentin lapset. Ei ole presidenttien nettisivuilla kuvia heidän lapsistaan. Miksi nyt siis laitettaisiin? Ketä oikeasti kiinnostaa? Ehkä kerran katsoo, mutta siihen se varmaan aika monella jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä tuleeko kuvaa tai mitään tietoa ristiäisistä.Ei Sauli sinun ikäistä naista kelpuuttaisi..
Tunne olisi molemmin puolinen. Niinistö ei huolisi, eikä kylläkään tämä kirjoittajakaan.
Niin voi olla aika raskasta olla Niinistön vaimo. On näin kun häntä on seurannut niin aika itsekeskeinen. Aika pelottava välillä. Tietää asemansa ym.
Toki yrittää esittää julkisuudessa mukavaa. Olen hiukan teennäinen. Ilmeisesti eka vaimo teki itsemurhan. Olen kuullut huhuja. En tiedä? Tietääkö kukaan oikeasti.
Ensimmäinen vaimo kuoli liikenneonnettomuudessa 90 luvulla
Ei tiedä niin, joten on tarpeetonta ja väärin levittää tuollaista tekaistua huhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä niin, joten on tarpeetonta ja väärin levittää tuollaista tekaistua huhua.
Järkevä ihminen osaa suhtautua asiaan niin kuin siihen pitää. Ihmisten suuta ei tuki kukaan ja jos huhu on olemassa se leviää halusipa sitä tai ei.
Hyi, en.
En suostuisi kenenkään koristeeksi ja esittelyvaimoksi.
Onneksi saan elää omanlaistani elämää ja tehdä omaa uraa. Sain valita ihanan, älykkään ja hurmaavan miehen, jota rakastan. En kestäisi julkisuutta ja jatkuvaa kytätyksi tulemista. Itseäni kaksi kertaa vanhempaa ukkoa en ottaisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi olla aika raskasta olla Niinistön vaimo. On näin kun häntä on seurannut niin aika itsekeskeinen. Aika pelottava välillä. Tietää asemansa ym.
Toki yrittää esittää julkisuudessa mukavaa. Olen hiukan teennäinen. Ilmeisesti eka vaimo teki itsemurhan. Olen kuullut huhuja. En tiedä? Tietääkö kukaan oikeasti.
Niin olet teennäinen kuten kirjoitit!Ja lisäksi tympeä huhupuheiden levittäjä!Häpeäisit,vaan ethä! Sinä osaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olet teennäinen kuten kirjoitit!Ja lisäksi tympeä huhupuheiden levittäjä!Häpeäisit,vaan ethä! Sinä osaa!
Sinähän sen tiedät kokoomuksen kannattaja. Sinä olet parempaa väkeä, joka lakaisee ongelmat maton alle.
Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.
Niinistö on villeinä poikamiesaikoinaan flirttaillu mulle :D En lämmennyt...pressan rouvan rooli kelpaisi, mutta vähän nuoremman ukon puolisona.
En missään nimessä. Sale ei ole tyyppiäni.
En haluaisi.