Mitä tehdä, kun parisuhteen seksi on huonoa?
Ei taida olla kovin uniikkiongelma meillä. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta miestä ei kiinnosta kovinkaan usein ja kun seksiä on, se on huonoa.
Yhdessä nyt 8 vuotta, ei lapsia. Ikää on 33 minulla ja 35 miehellä. Alussa oli tietysti seksiä paljon enemmän niinkuin asiaan kuuluu, mutta jo puolen vuoden kohdilla se väheni ja lopulta ollaan n. 1-3 kertaa kuukaudessa tahdilla, joista kaikki on minun aloitteestani. Mies ei juuri aloitteita tee, mikä turhauttaa.
Oma itsetuntoni tuntuu olevan jo ihan pohjalla. Mikä minussa on vialla? Olenko todella niin vastenmielinen? Hylkäämiskokemus jatkuvasta torjumisesta tuntuu jo psyykkeessä. Mies ei asiasta suostu puhumaan, lukuisat itkut olen tästä vetänyt ja kysellyt, että mikä on vialla.
Olen normaalipainoinen, ei mitään mahamakkaroita (paitsi istuessa toki pienet). Meikkaan päivittäin kevyesti ja kauniisti. Minulla on vaaleat pitkät hiukset, pukeudun kauniisti ja naisellisesti, olen esimerkiksi aina koroilla. En pukeudu tosin erityisen paljastavasti vaan ihan perus vaatteisiin, mutta pidän tyyliäni naisellisena. Olen saanut kehuja ulkonäöstäni kyllä, joten en usko, että se on tässä se ratkaiseva asia.
En ole mikään umpitylsä sohvaperuna, joka pieree verkkarit jalassa kotona vaan aktiivinen ja iloinen ihminen. Mikä avuksi? Onko muilla samoja ongelmia? Kuulisin mielelläni!
Kommentit (14)
Olisin voinut itse kirjoittaa tuon! Tosin olimme nuorempia, seurustelun alkaessa olin 20 ja hän 27. Yhdessä 7 vuotta. Minäkin yritin kaikkeni, mutta hän ei halunnut puhua ongelmasta saati tehdä mitään sen eteen. Nyt olemme eronneet.
En valitettavasti osaa auttaa sinua...
Nainen, jonka mies ei halua seksiä: "Mikä minussa on vikana?"
Mies, jonka vaimo ei halua seksiä: "Mikä vaimossa on vikana?"
N28 kirjoitti:
Olisin voinut itse kirjoittaa tuon! Tosin olimme nuorempia, seurustelun alkaessa olin 20 ja hän 27. Yhdessä 7 vuotta. Minäkin yritin kaikkeni, mutta hän ei halunnut puhua ongelmasta saati tehdä mitään sen eteen. Nyt olemme eronneet.
En valitettavasti osaa auttaa sinua...
Ja minun mieheni ei siis edes suostunut antamaan suuseksiä...
Jos teillä on nyt jo asiat noin, (aikaa ennen lapsia) niin EROTKAA!
Ihan ensiksi; ei johdu ulkonäöstäsi mitenkään. Itse en ole millään mittarilla mikään kedon kaunein kukka, mutta seksiä on vielä vuosienkin jälkeen monta kertaa viikossa. Olen myös ollut yhdessä miesten kanssa joilla se stamina on lopahtanut puolen vuoden seurustelun jälkeen. En ole lähtenyt kikkakolmosiin, vaan ero on tullut. Hommaa ap seksuaalisesti hyvän libidon omaava mies. Vielä on aikaa nauttia, nauttia ja taas nauttia. Tsemiä!
Eroaisin tuossa tilanteessa tai vähintäänkin sopisin kumppanin kanssa, että saan käydä vieraissa.
Voi hyvä ihme! Miksi te olette vielä yhdessä, varsinkin jos ongelmat alkoivat jo puolen vuoden jälkeen? Nyt äkkiä lusikat jakoon ja uutta matoa koukkuun! Olet nuori vielä ja löydät kyllä paremman suhteen. Ketään ei tarvi asiasta syyttää, teillä ei vain kemiat pelaa, siinä kaikki.
Kun vuodet kuluu, 1-3 kertaa kuussa on paljon.
Siis puolison kanssa.
Vaikea tehdä mitään, kun toinen ei edes tunnusta ongelmaa. Ehkä sanot sille, että joko suostuu puhumaan tai sitten eroatte, tämä on sinulle oikea ongelma jota ei voi vain yrittää unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
lopulta ollaan n. 1-3 kertaa kuukaudessa tahdilla, joista kaikki on minun aloitteestani.
Ja tämä siis vähän ???? Senkin kanit. Normiliittoon verrattuna kuulostaa, että jatkuvat orgiat.
T: mies avioliitossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopulta ollaan n. 1-3 kertaa kuukaudessa tahdilla, joista kaikki on minun aloitteestani.
Ja tämä siis vähän ???? Senkin kanit. Normiliittoon verrattuna kuulostaa, että jatkuvat orgiat.
T: mies avioliitossa
No jos sellaiseen haluaa tyytyä, niin omahan on jokaisen asia.. Itse en tyytyisi. Jos himassa ei saa, niin muualla sitten. Onneksi himassa saa tarpeeksi..
Tällainen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä, oli haluton osapuoli sitten mies tai nainen.
Ei paljon jätä sinulle vaihtoehtoja. Ero, pettäminen tai se surullisen kuuluisa: "kaiken se kestää"...
Surullista... et ole ainut, jonka mies on tuhkamuna.
Lopeta seksi ihan kokonaan ja jos mies joskus kysyy mikä mättää niin sano että seksi kanssaan on niin paskaa että ennemmin dildoilet.
Sitten, kun sitä seksiä on niin en uskalla kiihottuakaan enää kunnolla, koska en siihen kuitenkaan saa tyydytystä. Suuseksiä saan, jos seksiin asti päästään ja pyydän, mutta en siitä osaa nauttia, koska näen miehestä, että se on hänelle vastenmielistä. En todellakaan haise ja pidän hygieniasta huolta. Yhdyntä on sitten aina samat asennot, sama järjestys ja 5 minuuttia. Jos ehdotan jotain, mies ahdistuu ja seksi jää siihen.
Ap