Sairastuin krooniseen sairauteen, joka
ei onneksi vie henkeä, vaikka en tästä tule koskaan paranemaankaan.
Nyt mietityttää, miten tulee ajan mittaan vaikuttamaan parisuhteeseen, vaikka mulla onkin huippufiksu mies joka ainakin alkuun on ottanut asian tosi hyvin ja rauhallisesti. Mutta kyllähän se elämää tulee muuttamaan varmasti aika lailla.
Kommentit (9)
Tietämättä itse sairautta on vähän paha ennakoida, miten se vaikuttaa. Itsellä MS, joka ei onneksi ole kovin paljon vaikuttanut parisuhteeseen. Välillä kyllä tulee outoja hepuleita ihan puskista, mutta onneksi olen tajunnut aina itse heti rauhoittaa tilanteen.
Hei, kyseessä on siis ms-tauti. Alkoi melko rajuna, mutta vielä ei ole tiedossa miten etenee.
Ap
Muiden kokemukset ovat tervetulleita, tällä hetkellä jännittää mm. se pääsenkö vielä omaan työhön takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättä itse sairautta on vähän paha ennakoida, miten se vaikuttaa. Itsellä MS, joka ei onneksi ole kovin paljon vaikuttanut parisuhteeseen. Välillä kyllä tulee outoja hepuleita ihan puskista, mutta onneksi olen tajunnut aina itse heti rauhoittaa tilanteen.
Liittyykö nuo hepulit siis tautiin? Itse olen ihmetellyt miten tunneherkkä olen nykyään.
Oli tuttu pariskunta, jotka oli kuin paita ja peppu, olleet lukiosta asti. Kolmikymppisenä nainen sairastui ms.tautiin. Mies lähti, kun alkoi tulla selviä, vaikeita oireita.
Sillä ei ollut enää kivaa.
Kaverin parisuhde loppui siihen kun vaimo kuoli jo parin vuoden päästä sairastumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin parisuhde loppui siihen kun vaimo kuoli jo parin vuoden päästä sairastumisestaan.
Surullista. 😔 mikä sairaus vaimon vei?
Kleptomania?