Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin krooniseen sairauteen, joka

Vierailija
28.02.2018 |

ei onneksi vie henkeä, vaikka en tästä tule koskaan paranemaankaan.
Nyt mietityttää, miten tulee ajan mittaan vaikuttamaan parisuhteeseen, vaikka mulla onkin huippufiksu mies joka ainakin alkuun on ottanut asian tosi hyvin ja rauhallisesti. Mutta kyllähän se elämää tulee muuttamaan varmasti aika lailla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomania?

Vierailija
2/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se sairaus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä itse sairautta on vähän paha ennakoida, miten se vaikuttaa. Itsellä MS, joka ei onneksi ole kovin paljon vaikuttanut parisuhteeseen. Välillä kyllä tulee outoja hepuleita ihan puskista, mutta onneksi olen tajunnut aina itse heti rauhoittaa tilanteen.

Vierailija
4/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyseessä on siis ms-tauti. Alkoi melko rajuna, mutta vielä ei ole tiedossa miten etenee.

Ap

Vierailija
5/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kokemukset ovat tervetulleita, tällä hetkellä jännittää mm. se pääsenkö vielä omaan työhön takaisin.

Vierailija
6/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättä itse sairautta on vähän paha ennakoida, miten se vaikuttaa. Itsellä MS, joka ei onneksi ole kovin paljon vaikuttanut parisuhteeseen. Välillä kyllä tulee outoja hepuleita ihan puskista, mutta onneksi olen tajunnut aina itse heti rauhoittaa tilanteen.

Liittyykö nuo hepulit siis tautiin? Itse olen ihmetellyt miten tunneherkkä olen nykyään.

Vierailija
7/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuttu pariskunta, jotka oli kuin paita ja peppu, olleet lukiosta asti. Kolmikymppisenä nainen sairastui ms.tautiin. Mies lähti, kun alkoi tulla selviä, vaikeita oireita.

Sillä ei ollut enää kivaa.

Vierailija
8/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin parisuhde loppui siihen kun vaimo kuoli jo parin vuoden päästä sairastumisestaan.

Vierailija
9/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin parisuhde loppui siihen kun vaimo kuoli jo parin vuoden päästä sairastumisestaan.

Surullista. 😔 mikä sairaus vaimon vei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi