Omistan okt:n, BMW:n ja osakkeita. Äänestän kokoomusta. Onko kysyttävää?
Kommentit (81)
Kuka on idolisi Kokoomuksen herrakerhossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että pankki omistaa.
Mielestäsi varmaan hauska sutkautus.
Koitappa hakea lainaa pankista pari vuotta vanhaan omakotitaloon, 2 vuotta vanhaan bemariin ja kuusinumeroiseen osakesalkkuun.
Kyllähän pankista lainaa saa jos on vakuuksia, ei se mikään ongelma ole. Kuusinumeroiseen salkkuun et usko itsekään.
Niinpä, pitää olla vakuuksia. Onko sinulla?
Kuusinumeroinen salkku nyt ei ole mikään erikoisen iso.
Vierailija kirjoitti:
Jos auto maksaa kuukauden tulot, asunto vuoden tulot ja osakesalkku riittää loppuelämän niin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lintsasit äidinkielen tunneilta?
Olin nuori ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat onko joku kokoomuslainen esikuvana, niin kerronpa sinulle ettei ole. Sen sijaan Sanni on kuuma. Ottaisin heti Bemarini kyytiin.
Miksi et omista Nissan Micraa ja enemmän osakkeita, koska teillä on vain 120 km/h nopeusrajoitus maksimissaan? Oletko kenties tyhmä?
What is the point?mitä yrität tällä sanoa..sinuna en edes kehtaisi tuollaista aloitusta tehdä,ainakaan rikkaalta et kuulosta vaan ihan perusjampalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole erityistä idolia. Sinisten Jussi Niinistöä pidän hyvänä puolustuministerinä.
Minulla OKT
Sijoitus kiintestojä
BMW
Porsche
Osakkeita vakuutuskuoressa.
äänestin persuja
Vierailija kirjoitti:
Miksi et omista Nissan Micraa ja enemmän osakkeita, koska teillä on vain 120 km/h nopeusrajoitus maksimissaan? Oletko kenties tyhmä?
Koska Micra on ahdas neljälle, ja BMW on turvallisempi kolaritilanteessa.
Lisäksi matkustusmukavuus on aivan eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
What is the point?mitä yrität tällä sanoa..sinuna en edes kehtaisi tuollaista aloitusta tehdä,ainakaan rikkaalta et kuulosta vaan ihan perusjampalta.
Perusjamppahan minä olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitappa hakea lainaa pankista pari vuotta vanhaan omakotitaloon, 2 vuotta vanhaan bemariin ja kuusinumeroiseen osakesalkkuun.
Kyllähän pankista lainaa saa jos on vakuuksia, ei se mikään ongelma ole. Kuusinumeroiseen salkkuun et usko itsekään.
Mitä minun vakuuteni tähän liittyy? Sinähän tässä näennäisellä omaisuudella yrität keulia. Todellisuudessa pankki kuitenkin omistaa yli puolet kaikesta.
Auto, asunto ja osakkeita on aika monella.
Tiesitkö?
Miksi et maininnut venettä, ravihevosta ja huvilaa? Taidat olla köyhä sen lisäksi että olet tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Micra on ahdas neljälle, ja BMW on turvallisempi kolaritilanteessa.
Lisäksi matkustusmukavuus on aivan eri luokkaa.
Kyseessä on siis huono kuljettaja, joka jätti toiseen kysymykseen vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun vakuuteni tähän liittyy? Sinähän tässä näennäisellä omaisuudella yrität keulia. Todellisuudessa pankki kuitenkin omistaa yli puolet kaikesta.
Pidän yli puolen miljoonan netto-omaisuutta ihan hyvälle tulokselle alle nelikymppiselle.
Vierailija kirjoitti:
Auto, asunto ja osakkeita on aika monella.
Tiesitkö?
Miksi et maininnut venettä, ravihevosta ja huvilaa? Taidat olla köyhä sen lisäksi että olet tylsä.
Koska ravihevonen ei viihtynyt veneessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lintsasit äidinkielen tunneilta?
Olin nuori ja tyhmä.
Nyt olet enää tyhmä.
Jaa. No mulla OKT ja lapset vuoroviikoin minulla. Oon aika vaativassa IT hommassa, ja vuodessa 100keur mistä verot pois...sylettää maksaa järjettömiä veroja..
Mikä on osakesalkkusi markkina-arvo? Mitä osakkeita omistat?
Jos auto maksaa kuukauden tulot, asunto vuoden tulot ja osakesalkku loppuelämän niin kaikki hyvin.