Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuuluuko etiketin mukaan väritettävä kortti värittää itse?
28.02.2018 |
Noniin, eli tällainen vähän leikkimielinen sääntökysely AV:n etikettitaitajille. Ostin postikortteja, joissa musta-valkoisia piirustuksia. Kuuluuko ne mielestäsi värittää itse ennen vastaanottajille lähettämistä vai lähetää ilman väritystä, jolloin vastaanottaja voi itse ne värittää? Perusteluita, kiitos!
Kommentit (4)
Riippuu vastaanottajasta eli jos vastaanottaja ehkä itse mielellään värittäisi, niin sitten niin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei! Myyjä kaupassa värittää!
Pitääkö maksaa extraa myyjälle tästä? En tajunnut pyytää! T. Ap
Alue: Aihe vapaa
Alle 10v lähettäjä värittää itse, sitä vanhempi antaa vastaanottajan värittää.