Oletko anoppisi kanssa facebook-kavereita?
Kommentit (11)
Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeÀ, oli tÀrkeÀ ihminen pitkÀÀn. Mutta nyt minulla sekÀ eksÀllÀ on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikÀvÀltÀ eksÀn uuden kannalta tÀmmönen linkki muhun. Erosta vielÀ alle vuosi.
Olen. Anoppi keskittyy lÀhinnÀ kuvista tykkÀÀmiseen.
En vaikka onkin laittanut pyynnön. ItsellÀ lapsia edellisen kanssa ja ex usein kommentoi lapsieni kuvia.
Olen molempien tyttÀrieni, vÀvyni ja ex-vÀvyni fb-kaveri. Myös seuraamme toisiamme Instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeÀ, oli tÀrkeÀ ihminen pitkÀÀn. Mutta nyt minulla sekÀ eksÀllÀ on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikÀvÀltÀ eksÀn uuden kannalta tÀmmönen linkki muhun. Erosta vielÀ alle vuosi.
on sinulla oikeus ihmissuhteisiin jotka merkitsevÀt sinulle jotain. eksÀsi ei voi rajoittaa sinua pitÀmÀstÀ ex-anoppiasi facebook-kaverinasi. mitÀ pahaa siinÀ on? ex-anoppi on kuitenkin itsenÀinen ihminen, mitÀs sitten vaikka ette ole eksÀn kanssa yhdessÀ?
Mulla ei ole yhtÀÀn kaveria FB-profiilissa. Mulla on sellaiset asetukset, ettei mua voi pyytÀÀ kaveriksi :D Anoppikaan ei ole siis kaverini.
Olen, mutta anoppi on kuollut jo kaksi vuotta sitten. En ole poistanut kun on niin pantavan nÀköinen profiilikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun luvalla saat poistaa heti.
Joo.