Oletko anoppisi kanssa facebook-kavereita?
Ei 😀
Kommentit (11)
Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.
En vaikka onkin laittanut pyynnön. Itsellä lapsia edellisen kanssa ja ex usein kommentoi lapsieni kuvia.
Olen molempien tyttärieni, vävyni ja ex-vävyni fb-kaveri. Myös seuraamme toisiamme Instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.
on sinulla oikeus ihmissuhteisiin jotka merkitsevät sinulle jotain. eksäsi ei voi rajoittaa sinua pitämästä ex-anoppiasi facebook-kaverinasi. mitä pahaa siinä on? ex-anoppi on kuitenkin itsenäinen ihminen, mitäs sitten vaikka ette ole eksän kanssa yhdessä?
Mulla ei ole yhtään kaveria FB-profiilissa. Mulla on sellaiset asetukset, ettei mua voi pyytää kaveriksi :D Anoppikaan ei ole siis kaverini.
Olen, mutta anoppi on kuollut jo kaksi vuotta sitten. En ole poistanut kun on niin pantavan näköinen profiilikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.
Mun luvalla saat poistaa heti.
Joo.