Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko anoppisi kanssa facebook-kavereita?

Vierailija
28.02.2018 |

Ei 😀

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Apen kanssa myös.

Vierailija
4/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.

Vierailija
5/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Anoppi keskittyy lähinnä kuvista tykkäämiseen. 

Vierailija
6/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka onkin laittanut pyynnön. Itsellä lapsia edellisen kanssa ja ex usein kommentoi lapsieni kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempien tyttärieni, vävyni ja ex-vävyni fb-kaveri. Myös seuraamme toisiamme Instagramissa.

Vierailija
8/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.

on sinulla oikeus ihmissuhteisiin jotka merkitsevät sinulle jotain. eksäsi ei voi rajoittaa sinua pitämästä ex-anoppiasi facebook-kaverinasi. mitä pahaa siinä on? ex-anoppi on kuitenkin itsenäinen ihminen, mitäs sitten vaikka ette ole eksän kanssa yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään kaveria FB-profiilissa. Mulla on sellaiset asetukset, ettei mua voi pyytää kaveriksi :D Anoppikaan ei ole siis kaverini.

Vierailija
10/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta anoppi on kuollut jo kaksi vuotta sitten. En ole poistanut kun on niin pantavan näköinen profiilikuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin saa poistaa ex-anopin kavereista? En tahdo olla töykeä, oli tärkeä ihminen pitkään. Mutta nyt minulla sekä eksällä on jo uudet avopuolisot, joten tuntuu ikävältä eksän uuden kannalta tämmönen linkki muhun. Erosta vielä alle vuosi.

  Mun luvalla saat poistaa heti.