Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhotti lapsena olla kaksonen.

Mies 43v
28.02.2018 |

Kaksoseni sai minut jostain syystä uskomaan, että kun nainen saa kaksoset, niin toinen tulee maailmaan normaaliin tapaan emättimen kautta ja toinen samaan aikaan pepusta. Minä olin kuuleman mukaan se meistä kahdesta, joka oli otettu maailmaan pepusta. Kyllä se emättimen kautta syntyminen myös kuulosti aika kamalalta, mutta erityisen noloa ja kamalaa oli se, että oli otettu maailmaan pepusta, varsinkin kun kaksoseni pelotteli minua, että kun minua otettiin pepusta, niin äiti kakkasi päälleni ja että minusta tulisi siksi aikuisena hullu, mutta karma kosti hänelle hänen puheensa, sillä hän sairastui itse psykoosiin 18-vuotiaana ja on nyt meidän ollessamme 36-vuotias pelkkä ihmisraunio, sairauksien ja lääkityksen rampauttama. Tuskin hän enää edes minuakaan tuntee, siitä on psykoosi, 2 sairastettua aivokasvainta, epilepsia ja onnettomuudessa saatu aivovamma pitävät huolen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla sulla onnellinen lapsuus.

Vierailija
2/2 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi sinut ilmeisesti otettiin pepun kautta maailmaan 7 vuotta ennen kuin kaksosesi otettiin pois sitä toista kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi