Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun miesystävä kaappaa yöllä tiukasti syliinsä ja pussaa päähän <3

Vierailija
28.02.2018 |

On niin ihana!! Melkein itku tulee onnesta kun on niin söpö olo. Mies tekee tätä melkein joka yö, monesti nukahtaa hetkessä mua aikaisemmin ja jos vähän liikahtelen siinä vierellä kun jään vielä näprää puhelinta, niin "havahtuu" ja vetää lusikkaan. Ja se pusuttelu unissaan! :D Hän ei oikeasti muista jälkeenpäin mitä on tehnyt, nuo reaktiot tulee ihan syvässä unessa. Mun mielestä se kertoo jotenkin syvästi henkilöstä ja siitä rentoudesta ja rakkaudesta mikä hänen sisällään on.
Mä itse olen vaan kuulemma aika kiukkuinen unissani, yksi yö kuulemma löinkin miestäni :( hankala uskoa koska en todellakaan muista sellaista tai hereillä ollessani koskaan haluaisi satuttaa ketään. Mutta ehkä jotain traumoja.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavaa klähmimistä, yrittää vaan raukka päästä panemaan. Sen jalommasta tunteesta ei ole kysymys.

Vierailija
2/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen. Parisuhteessa vuosikausia mutta ei koskaan mitään päähänpussaamisisa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan päähän?

Vierailija
4/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww. Oispa mulla isot tissit ja kaunis naama niin ois mahdollisuus itselläkin kokea tuo. T. Ruma ja tissitön nainen

Vierailija
5/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä alan nukkumaan, niin en halua että kukaan on kiinni kyljessä. Haen rentoa asentoa ja yritän tyhjätä päänupin, että vaivun mahdollisimman pikaisesti uneen. Pahimmillaan tuollainen lusikka-asento pitää vaan hereillä tai lykkää unen tuloa.

Vierailija
6/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista. Mun mies ei pahemmin heräile öisin, mutta viime yönä selkääni alkoi yht'äkkiä sattumaan todella paljon. En ole moista selkäkipua ennen kokenut. Nukuttiin vauvan kanssa vuodesohvalla toisella puolella taloa, jotta mies saisi kunnon yöunet seuraavaa työpäivää varten. En tiennyt missä asennossa pitäisi olla, hengittäminenkin tuntui todella pahalle selässä. Menin makuuhuoneeseen kysymään mieheltäni, jos päästäisiin sänkyyn nukkumaan selän takia. Se tietenkin sopi miehelleni ja hän kantoi vauvan ja petivaatteet sänkyyn. Selkäkipu ei hellittänyt millään, joten keskellä yötä mieheni hieroi selkääni lähes tunnin ja levitti selälle kylmägeeliä. Kipu alkoi onneksi helpottamaan.

Vierailija
7/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisistä asioista juuri pidän pitkissä parisuhteissa :)

M30

Vierailija
8/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiseloa takana 8v. ja usein yöllä havahdun siihen, että mies antaa pusun poskelle tai silittää selkääni. Kuulemma rauhoittaa häntä jos ei meinaa saada unta.

Vierailija
9/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, paha sanoa olisiko tuo oikeasti ihanaa vai ei, mutta kivalta kieltämättä kuulostaa. Enää vuosiin ei toki ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla ollut lainkaan, mutta ei tuollaisesta ole kokemusta edes nuorempana. Olisi kyllä ollut ihanaa herätäkin yhdessä ja vaikka jatkaa siitä mihin illalla jäätiin ;-) Tai ainakin syödä yhdessä aamiaista.

N41

Vierailija
10/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun kukaan nainen ei kelpuuta parisuhteeseen vaikka hellyyttä riittäisi.

Se tunne, kun et kelpaa yhdellekään miehelle kuin rei'äksi.

Vierailija
11/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun kukaan nainen ei kelpuuta parisuhteeseen vaikka hellyyttä riittäisi.

Se tunne kun oivaltaa että voi ihan itse valita seuran johon hakeutuu. 

Vierailija
12/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun naiset saa sentään seksiä halutessaan ja se tunne kun sinä miehenä et saa.

Se tunne kun miehet ei itse tajua voivansa vaikuttaa omaan haluttavuuteensa

Vierailija
13/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ahdisteleva sika!

Vierailija
14/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se tunne kun joku ketjussa kehoittaa jättämään sen sian 

Vierailija
15/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutavaa klähmimistä, yrittää vaan raukka päästä panemaan. Sen jalommasta tunteesta ei ole kysymys.

Me nukutaan miehen kanssa erillään toisistaan, nukahtamisvaiheessa hetki ollaan lusikassa mutta sitten irrottaudutaan koska tulee aina kuuma. Mutta sitten yöllä välillä vetää lähemmäksi itseään, rutistaa lusikassa ja pussaa kerran tai pari, hellittää taas otteensa ja jatkaa kuorsaamista. Joskus hipelöi myös pyllyä.

Mutta viime yönä alkoi yhtäkkiä läpsyttää mun pyllyä ja sitten sormettaa, kun makoilin alasti vieressä. Ja sitten se meni panemiseksi ja kohta nukahti. Kun kysyin aamulla asiasta niin muistaa enemmän tai vähemmän tapahtuneen, eli aluksi on ollut taas jossain horroksessa :D:D 

Vierailija
16/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen olen. Parisuhteessa vuosikausia mutta ei koskaan mitään päähänpussaamisisa :(

Kokeile itse alkaa olemaan hellempi ja pussailemaan öisin miestäsi, voi olla että tarttuu häneenkin :) mutta nukkumistavat on niin henkilökohtaisia eikä siihen voi itse vaikuttaa - tekeekö yhtään mitään unissaan, niin älä murehdi :D mun mies myös puhuu joskus unissaan. Osa puhuu ja osa ei ikinä.

Vierailija
17/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun oivaltaa että voi ihan itse valita seuran johon hakeutuu. 

Se tunne, kun oivaltaa, että seura, johon on hakeutunut, onkin teeskennellyt ja valehdellut jotain muuta kuin oikeasti on.

Vierailija
18/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se tunne kun joku ketjussa kehoittaa jättämään sen sian 

Se tunne kun "jätä se sika" on just oikea neuvo jossakin ketjussa.

Vierailija
19/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun naiset saa sentään seksiä halutessaan ja se tunne kun sinä miehenä et saa.

Se tunne, kun ei todellakaan uskalla harrastaa seksiä tuntemattoman miehen kanssa, jäädä kaksin seuraan, päästää omaan kotiin tai mennä hänen luokseen.

Vierailija
20/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun ei todellakaan uskalla harrastaa seksiä tuntemattoman miehen kanssa, jäädä kaksin seuraan, päästää omaan kotiin tai mennä hänen luokseen.

Se tunne kun naiset kehtaa valittaa asioista jotka on vain omasta uskalluksesta kiinni.

Se tunne kun sinä miehenä et saa seksiä vaikka uskaltaisit tehdä vaikka mitä.

Se tunne kun et tunne sääliä naisten mitättömiä ongelmia kohtaan.