Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko titteli ex-liigakiekkoilija meriitti naismarkkinoilla?

Vierailija
28.02.2018 |

Miten on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan, mutta ei mussa kyllä mikään titteli saa aikaan mitään sen ihmeempiä värähtelyjä... viimeisin mielestäni tosi kuuma mies oli valmentaja (junnuille, joukkuelaji), palkka varmaan 2000e kieppeillä, koulutus joku liikunnanohjaaja. Mutta mies oli oikeasti KUUMA. 

Vierailija
2/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tittelit eikä tilinsaldot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri esiintyi senssipalstalla "ex-mestispelaajana" (oikeasti ei ollut edes luistellut sitten ysiluokan), niin sillä ei ainakaan irronnut.

Vierailija
4/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se pankkitilin saldo tai titteli takaa sitä, että mies on haluttava ja kiinnostava. Tärkeintä on se, mitä siellä korvien välissä on ja sekin, että viehättää omaa silmää. Minua on kosittu edustusrouvaksi ja ties miksi elättivaimokkeeksi, mutta ei ole onnistunut. Miehellä täytyy olla samanlaiset elämänarvot kuin itselläni ja maalliset rikkaudet eivät ole parisuhteen edellytys. Tienaan jo itse ihan riittävästi, ettei miehellä tarvitse kantaa vastuuta minusta.

Vierailija
5/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esiintyi senssipalstalla "ex-mestispelaajana" (oikeasti ei ollut edes luistellut sitten ysiluokan), niin sillä ei ainakaan irronnut.

Enkä ihmettele, ko. porukalla tuskin on yhtään omaa hammasta suussa. Lonkat, polvet, nilkat ja olkapäät tohjona ja ruokahaluhan ei häviä mihinkään, vaikka liikkuminen loppuu. Ja mestispelaajat taitaa saada kilometrikorvaukset, eli pankkitilin saldokin taitaa olla aika pieni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme