Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarinat ihmisistä jotka löysivät oikean kumppanin vaikka 30-50-vuotiaina on masentavia

Vierailija
28.02.2018 |

Miten sen nyt pitäisi helpottaa oloa tässä hetkessä? Lisäksi on surullista että nuoruus ja suuri osa aikuisiässäkin on mennyt yksin. Tai minulle se on surullista koska en osaa olla onnellinen ja aktiivinen yksin kuten ne joille sinkkuus sopii. Että odottele ja etsiskele vaan, kyllä se vielä löytyy. Mutta entäs jos ei vaan ikinä löydykään, kyllä niinkin monille käy, minulle muun muassa. En jaksa toivoa että joskus tulisi. Miten nähdä tämä elämä tällaisena mielekkääksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna olleena muistan hyvin vastaavat ajatukset. Tuossa tilanteessa ei varsinaisesti lohduta se, että sanotaan "kyllä se sinunkin onni vielä vastaan tulee ja nauti nyt sinkkuajasta!".

Mutta asian toinen puoli on se, että oikean kumppanin löytäminen tuntuu oikein mukavalta myös aikuisella iällä. Toki toivon, että löydät pian "sen oikean", mutta ei se tunne ole yhtään sen haaleampi vaikka siihen menisi kuukausi tai 10 vuotta.

Vierailija
2/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetapa keksiä elämääsi jotain muuta sisältöä kuin itsesäälissä rypeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleena muistan hyvin vastaavat ajatukset. Tuossa tilanteessa ei varsinaisesti lohduta se, että sanotaan "kyllä se sinunkin onni vielä vastaan tulee ja nauti nyt sinkkuajasta!".

Mutta asian toinen puoli on se, että oikean kumppanin löytäminen tuntuu oikein mukavalta myös aikuisella iällä. Toki toivon, että löydät pian "sen oikean", mutta ei se tunne ole yhtään sen haaleampi vaikka siihen menisi kuukausi tai 10 vuotta.

Entä jos löytää vasta 90-vuotiaana... Mitenköhän mukavalta tuntuu kun on kroppa jo lahonnut ja elinvuodet käytetty.

Vierailija
4/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietää milloin se oikea kumppani tulee vastaan muutoinkaan? Kuolinvuoteella vasta. Aina se ihana rakkaus voi yllättäen jättää tai muuttua ihan hirveäksi  2 tai 20 vuoden jälkeenkin.

Yritä keskittyä kaikkeen muuhun mukavaan elämässä, ystäviin, harrastuksiin, työhön tai opiskeluun vaikka. Elämässä on oikeasti paljon nähtävää ja koettavaa eikä siihen parisuhdetta tarvita! Ei hyväkään partneri ole mikään automaattisesti onnelliseksi tekevä juttu.

Vierailija
5/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen tietää milloin se oikea kumppani tulee vastaan muutoinkaan? Kuolinvuoteella vasta. Aina se ihana rakkaus voi yllättäen jättää tai muuttua ihan hirveäksi  2 tai 20 vuoden jälkeenkin.

Yritä keskittyä kaikkeen muuhun mukavaan elämässä, ystäviin, harrastuksiin, työhön tai opiskeluun vaikka. Elämässä on oikeasti paljon nähtävää ja koettavaa eikä siihen parisuhdetta tarvita! Ei hyväkään partneri ole mikään automaattisesti onnelliseksi tekevä juttu.

Yrittäisin jos pystyisin mutta en mä nyt pysty, en mitenkään. Rakkauden kaipuu on nyt niin kovasti päällä.

Vierailija
6/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kumppanini 30-vuotiaana. Elämän paras asia. Ja todellakin olin tuolloin nuori. Enää en ole.

Vierailija
7/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos löytää vasta 90-vuotiaana... Mitenköhän mukavalta tuntuu kun on kroppa jo lahonnut ja elinvuodet käytetty.

No varmasti mukavalta verrattuna siihen, että on ypöyksin ja 90.

Vierailija
8/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että se tuntuu silloinkin hyvältä jos on muuten elämäänsä tyytyväinen. Jos oma päivärutiini koostuu tuossa vaiheessa kahvin juomisesta, syömisestä ja uutisten seuraamisesta, niin on se varmaan mukavampi tehdä jonkun toisen ryppyisen kanssa. Toki jos on ehtinyt pohjattomasti katkeroitumaan, niin kaipa sitä sitten vaan raivoaa siellä palvelukodissa tuolle elämän ehtoopäivien sulostuttajalle, että "missä sinäkin olet koko ikäsi luuhannut, minä odotin kotona kissan kanssa, mutta eipä sitä herra suvainnut tulla hakemaan!!" 

Vierailija
9/9 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up