Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parissuhteessa elävät ja ystävystyminen toisen sukupuolen edustajan kanssa

Vierailija
28.02.2018 |

Missä menee teidän parisuhteessanne rajat jos ystävystyy toisen sukupuolen edustajan kanssa parisuhteen aikana? Minä olen sitä mieltä että kaveri saa olla ja jos näkee esim harrastuksen merkeissä ok. Ainoastaan en hyväksy sitä että aikaa vietetään muuten yhdessä tmv.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun miesystävä tietää, että kesäiskn mökkireissuilla meillä on sekasauna ja alasti ollaan. Ei ole kuitenkaan huolestunut. Kerron hänelle muutenkin kaiken, tietää myös ketkä miespuolisista (varatuista) ystävistäni ovat koettaneet kännipäissään ehdotella yhden illan juttuja. Vastaukseni on muuttumaton: "Olen pahoillani, mutta rakastan Anteroa*".

Meitä molempia on petetty edellisessä suhteessa. Meillä on vahva yhteisymmärrys siitä, että se on niin selkärangatonta touhua ja iljettävä tapa kohdella ketään, että oma kantti ei kestä. Sen verran pitää edes olla pokkaa, että suhteen päättää ensin, ennen kuin lähtee dippaamaan uimahousujen sisältöjä yhteen muiden kanssa.

*nimi muutettu.

Vierailija
42/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tässä eräs päivä eri ketjuun esimerkkitapauksen:

Mies ystävystyi naisen kanssa, halusi näyttää minulle viestejä ja kertoa asioista joita keskustelivat. Minä kieltäydyin, koska ajattelin että se ei kuulu minulle ja loukkaisi naisen yksityisyyttä. Nainen sitten loukkasikin meidän yksityisyyttä. Naisen mielestä se että annoin niin vapaat kädet miehelle tarkoitti että annan vapaat kädet hänellekin mihin vain ja halauksiin se sitten etenikin. Jälkikäteen tajusin että mieheltä oli hätähuuto että halusi minun näkevän viestit, joilla nainen pommitti.

Jos tulee kolmansia suhteeseen, eri sukupuolta olevia, niin on hyvä ihan KOLMISTAAN sopia mikä on parisuhteen tila. Jottei synny vääriä ah-niin-ihanan-kutkuttavia odotuksen tunteita. Tilanne selväksi, tämä on meidän suhde ja jos se olisi katkolla niin tiedotamme siitä yhdessä. Että siihen ei sovi kolmatta romanttista osapuolta.

Minun mieheni osaa kyllä ihan itse torjua kaverinaisten lähentelyt, jos tarvetta tulee. Kerran on tullutkin, eikä se vaikuttanut mitenkään ajatuksiini siitä, onko miehellä ok olla naispuolisia kavereita ja saako viettää näiden kanssa kahdenkeskistä aikaa. Kyllä saa. Samoin myös toisin päin. Kumpikaan meistä ei peittele tai salaile menemisiään tai sitä, mistä kaveruudessa on kysymys jne., vaan asioista jutellaan aktiivisesti. Eipä tarvitse olla koskaan huolissaan, vaan päin vastoin olen iloinen siitä että miehelläni on monipuolisesti erilaisia kavereita kummastakin sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kavereita ei hankita, ja vanhoista pääsee eroon kun niihin ei pidetä yhteyttä.

Tällä metodilla on menty meidän parisuhteessa jo kohta 20 vuotta.

Eikä se silleen haittaa, oon lapsesta asti tottunut olemaan itsekseni..

Vierailija
44/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tässä eräs päivä eri ketjuun esimerkkitapauksen:

Mies ystävystyi naisen kanssa, halusi näyttää minulle viestejä ja kertoa asioista joita keskustelivat. Minä kieltäydyin, koska ajattelin että se ei kuulu minulle ja loukkaisi naisen yksityisyyttä. Nainen sitten loukkasikin meidän yksityisyyttä. Naisen mielestä se että annoin niin vapaat kädet miehelle tarkoitti että annan vapaat kädet hänellekin mihin vain ja halauksiin se sitten etenikin. Jälkikäteen tajusin että mieheltä oli hätähuuto että halusi minun näkevän viestit, joilla nainen pommitti.

Jos tulee kolmansia suhteeseen, eri sukupuolta olevia, niin on hyvä ihan KOLMISTAAN sopia mikä on parisuhteen tila. Jottei synny vääriä ah-niin-ihanan-kutkuttavia odotuksen tunteita. Tilanne selväksi, tämä on meidän suhde ja jos se olisi katkolla niin tiedotamme siitä yhdessä. Että siihen ei sovi kolmatta romanttista osapuolta.

Muistan kyllä keskustelun, jossa tuosta kerroit. Ei nainen loukannut teidän yksityisyyttänne, miehesi loukkasi. Itse en voisi arvostaa miestä, joka ei osaa ihan ilman minun apuani ilmaista olevansa "varattu".

Vierailija
45/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
46/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kaverilla samat kuviot mutta kun mies menee baariin ystävättären kanssa, häntä on turha odottaa seuraavana päivänä ennen iltaa kotiin. Ilmoittaa kyllä jäävänsä ystävättärelle jatkoille. Miehellä ei siis mikään kiire kotiin. Olen yrittänyt puhua ystävälleni järkeä tässä asiassa...

Vierailija
47/47 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up