Päivän naurut: bussissa n. 2v lapsi jankutti kakka
Kun äiti ei kommentoinut, lapsi korotti ääntään ja jankutti kakkaa.
Äiti oli nolona, bussimatkustajat hymyilivät.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi nauraa huonolle käytökselle. Äidin olisi pitänyt komentaa lujemmin.
Juu, ihan varmasti se komentaminen olisi auttanut...
Kyllä meillä autto aikoinaan, kun yhen kerran lujasti komensin. Eipä sen jälkeen toitottanu enää mitään pissa-kakka juttuja.
No, teillä on ollut sitten joku poikkeustapaus, perheväkivaltaa tai sitten teillä ei ole lapsia ollenkaan. Suurin osa tuossa moodissa olevista pienistä lapsista (huomaa, että tätä ei saisi sanoa, joten jatkanpas) ei lopeta, ja se on ihan normaalia
Lapsi uskoo kun sanoo lujasti ja myös pysyy päätöksessään.
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta ei se valitettavasti niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä että miksi kakan hokeminen on hauskaa kun lapsi tekee sen, mutta häiriintynyttä ja ällöä jos aikuinen tekee sen?
No jos aloittaisit siitä, että aikuiset ja lapset ovat ihan eri tasolla neurologisesti. Jos et pääse tästä eteenpäin, niin kysy lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä että miksi kakan hokeminen on hauskaa kun lapsi tekee sen, mutta häiriintynyttä ja ällöä jos aikuinen tekee sen?
No jos aloittaisit siitä, että aikuiset ja lapset ovat ihan eri tasolla neurologisesti. Jos et pääse tästä eteenpäin, niin kysy lisää.
No miksi se on hauskaa kun lapsi hokee kakkaa?
Meinasin katketa naurusta.
Onko tämä sitä korkeamman tason huumoria jota vain av-mamma voi ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli et ole halukas pohtimaan asiaa itse. No, hauskuus alkaa tietenkin siitä, että monet paikallaolijat ovat itse olleet siinä samassa tilanteessa, jossa lapsi toimii tavalla, jolla vanhempi ei haluaisi toimittavan. SIinä tilanteessa vanhempi saattaa tuntea häpeää, mutta kun ei itse ole sen kakkaa hokevan äiti, tajuaa, että ei siinä oikeasti ole mitään vakavaa.
Toinen on se, että se on niin absurdia. Yksi hokee "kakka kakka", vaikka se ei liity mitenkään tilanteeseen.
Kolmas on inhimillinen huumorintaju. On tiettyjä ns. attraktiokeskuksia, joihin huumori liittyy, ja yksi niistä on ulosteet. Pissakkakkahuumori naurattaa ihmisiä.
Neljäs on se, että kuten tuolla yllä tuli todettua, aikuinen on neurologisessa kehityksessä siinä vaiheessa, että hänestä ei ole enää mielekästä hokea kaupassa "kakka kakka". (Toki joku voi olla, mutta silloin puhutaan poikkeustapauksista. Ei mennä nyt siihen, että viestistä ei tule kauhean pitkä.) Lapsen ja aikuisen huumorintaju voi kuitenkin kohdata vaikkapa kakassa.
Viidenneksi aikuista voi naurattaa se vilpitön ilo, joka kakan hokemisesta lapselle koituu.
Toivottavasti tästä oli apua. Suosittelen aivonystyröiden venyttelyä sinullekin, pitää mielen virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin katketa naurusta.
Onko tämä sitä korkeamman tason huumoria jota vain av-mamma voi ymmärtää?
Ei, se on sellaista tilannekomiikkaa. Tilanne on kuitenkin sen verran yleinen, että se on monelle tuttu, joten voi naurattaa, vaikka joku vain kuvailee tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi nauraa huonolle käytökselle. Äidin olisi pitänyt komentaa lujemmin.
Äiti olisi voinut kommentoida, vai on sinulla kakka, hyvä kun ilmoitit, putsataan kunhan bussi pysähtyy.
Kun lasta ei kommentoi, juttu jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hauskaa että äiti on nolona. ja se että asia täysin luonnollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli et ole halukas pohtimaan asiaa itse. No, hauskuus alkaa tietenkin siitä, että monet paikallaolijat ovat itse olleet siinä samassa tilanteessa, jossa lapsi toimii tavalla, jolla vanhempi ei haluaisi toimittavan. SIinä tilanteessa vanhempi saattaa tuntea häpeää, mutta kun ei itse ole sen kakkaa hokevan äiti, tajuaa, että ei siinä oikeasti ole mitään vakavaa.
Toinen on se, että se on niin absurdia. Yksi hokee "kakka kakka", vaikka se ei liity mitenkään tilanteeseen.
Kolmas on inhimillinen huumorintaju. On tiettyjä ns. attraktiokeskuksia, joihin huumori liittyy, ja yksi niistä on ulosteet. Pissakkakkahuumori naurattaa ihmisiä.
Neljäs on se, että kuten tuolla yllä tuli todettua, aikuinen on neurologisessa kehityksessä siinä vaiheessa, että hänestä ei ole enää mielekästä hokea kaupassa "kakka kakka". (Toki joku voi olla, mutta silloin puhutaan poikkeustapauksista. Ei mennä nyt siihen, että viestistä ei tule kauhean pitkä.) Lapsen ja aikuisen huumorintaju voi kuitenkin kohdata vaikkapa kakassa.
Viidenneksi aikuista voi naurattaa se vilpitön ilo, joka kakan hokemisesta lapselle koituu.
Toivottavasti tästä oli apua. Suosittelen aivonystyröiden venyttelyä sinullekin, pitää mielen virkeänä.
Kiitos, toivottavasti piristin päivääsi, kun sait minulle oikein rautalangasta vääntää asian :) Kiva että jollain riittää mielenkiintoa vastata pitkästi ja asiallisesti!
On varmasti tosi hauska juttu just jonkun mamman mielestä. Lapset kun on niin söpöj ja hauskoj.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti tosi hauska juttu just jonkun mamman mielestä. Lapset kun on niin söpöj ja hauskoj.
Kyllä ne ovatkin. Esim. meidän nuorempi lapsi on luonteeltaan tosi hauska. Me muut perheenjäsenet ollaan vähän sellaisia synkkyyteen taipuvaisia, joten hänen persoonallisuutensa tekee kombinaatiosta kevyemmän. Toivottavasti vain se säilyisi vielä tämän pikkulapsiajan jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ovatkin. Esim. meidän nuorempi lapsi on luonteeltaan tosi hauska. Me muut perheenjäsenet ollaan vähän sellaisia synkkyyteen taipuvaisia, joten hänen persoonallisuutensa tekee kombinaatiosta kevyemmän. Toivottavasti vain se säilyisi vielä tämän pikkulapsiajan jälkeenkin.
Pissa-kakka juttujen hokeminen ei ole hauskaa. Se on vain tyhmää.