Päivän naurut: bussissa n. 2v lapsi jankutti kakka
Kun äiti ei kommentoinut, lapsi korotti ääntään ja jankutti kakkaa.
Äiti oli nolona, bussimatkustajat hymyilivät.
Kommentit (33)
No olipa kyllä todellinen huumoriveikko tuo lapsonen. Ehkä hänellä oli kakka housussa?
Oma kaksivuotias huvitti kaupassa kaikkia ohikulkijoita toteamalla jokaiselle "pylly". Oli eka uus sana pitkään aikaan joten olin ihan tyytyväinen enkä osannut muuta kuin hymyillä anteeksipyytävästi ja yrittää olla nauramatta ääneen :) ja kyllä muitakin nauratti.
Niin, joitakin on niin helppo huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma kaksivuotias huvitti kaupassa kaikkia ohikulkijoita toteamalla jokaiselle "pylly". Oli eka uus sana pitkään aikaan joten olin ihan tyytyväinen enkä osannut muuta kuin hymyillä anteeksipyytävästi ja yrittää olla nauramatta ääneen :) ja kyllä muitakin nauratti.
Varmasti hulvatonta.
Ei jeesus.
Jeps. Kivaa on kans kun herra "melkein 3 vee" hokee ulkona "kakkaaa pippelii kakkaa pippelii..."😒
Minäkin näin kaupassa tämmöisen pikkutytön, jolla oli pakkomielle tunkea alapää ja erite liitteitä sanoihin.
Lopulta äidiltä meni hermo ja torui lasta, minkä päätteeksi lapsi alkoi mököttää :D
Se on varmasti hänen täysin validi mielipide maailmasta johon on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihana :D
Joku muusikonalku viihdytti tossa yks päivä junassa kanssamatkustajia uudella biisillään jonka sanat oli luokkaa "kakka, pylly, pissa, pieru, pippeli, kakkapylly..." Mummo, jonka kanssa lapsi oli matkassa, koitti kovasti keksiä tälle muuta ajateltavaa, mutta aika pitkään se jaksoi loilottaa :D
Ei pitäisi nauraa huonolle käytökselle. Äidin olisi pitänyt komentaa lujemmin.
Lapset oppii salamana, mitkä sanat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin saadaan aikaan näitä jankkaajia, komentamalla lujemmin...
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan varmasti se komentaminen olisi auttanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä autto aikoinaan, kun yhen kerran lujasti komensin. Eipä sen jälkeen toitottanu enää mitään pissa-kakka juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun 5-vuotiaalle veljen lapselle tuo pylly on vieläkin lempisana. Se saa hänet nauramaan aina pää punaisena kun hän sen kuulee. Myös nuken pyllyt on hänestä huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä autto aikoinaan, kun yhen kerran lujasti komensin. Eipä sen jälkeen toitottanu enää mitään pissa-kakka juttuja.
No, teillä on ollut sitten joku poikkeustapaus, perheväkivaltaa tai sitten teillä ei ole lapsia ollenkaan. Suurin osa tuossa moodissa olevista pienistä lapsista (huomaa, että tätä ei saisi sanoa, joten jatkanpas) ei lopeta, ja se on ihan normaalia
Mä olin tyytyväinen kun 3-vuotias totesi "voi saamari tätä tumppua" kun ei saanut sitä hyvin...olen näköjään onnistunut siistimään kielenkäyttöäni lasten kuullen, vaikka välillä tuntuu että kiroilen kuin merimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, teillä on ollut sitten joku poikkeustapaus, perheväkivaltaa tai sitten teillä ei ole lapsia ollenkaan. Suurin osa tuossa moodissa olevista pienistä lapsista (huomaa, että tätä ei saisi sanoa, joten jatkanpas) ei lopeta, ja se on ihan normaalia
Lapsi uskoo kun sanoo lujasti ja myös pysyy päätöksessään.
Sporapysäkillä 3-5 vuotiaat veljekset lietsoivat toisiaan pippelinsyöjä ja pallinpurija juttuilla. Äidillä meinasi mennä hermot ja turhaan yritti siistiä lastensa suita. Nauratti.