Mies irrottanut saappaideni huopavuoren ja antanut lapselleen tossuiksi kun se paleli
Nyt tuo on hukannut ne. Kiva palella vaunuttelemassa tässä :( prkl!
Ja ei, ei ole teini vaan yli 20. Joten en edes ymmärrä miksi pitää tulla tänne koko viikoksi. Menisivät äidilleen jos eivät kotonaan ole kuten muut aikuiset.
Kommentit (10)
Onpas sulla vanha mies, jos sillä on jo parikymppinen lapsi. Ja itse vaunuttelet... :O
Onpas rajaton mies. Ostais lapsille kuomat, sittarissa n.30e tai sisätossut. Ei taida olla ainoa asia jossa lokkeilee. Toki lapsilla pitää olla lämmintä, mutta lokkipojille tulee kaikki aina yllätyksenä, oli kesä tai talvi, ei lokkipojat ole mitenkään varautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille KENKÄÄ
Kiitti! :)
Mieli tekisi! Minäkin olin omillani tuon aikuisen teinin ikäisenä ja itse ostin tossuni.
Miksi sä ees oot ottanut ikälopun miehen?
No mutta mutta ap etkö ymmärtänyt että lapset menee aina random akan edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sille KENKÄÄ
Kiitti! :)
Mieli tekisi! Minäkin olin omillani tuon aikuisen teinin ikäisenä ja itse ostin tossuni.
Se on miehesi lapsi, siitä ei pääse mihinkään. Ja lapsestaan haluaa huolehtia, vaikka olisi jo 40v. Monikaan 20v ei ole vielä ihan täysin omillaan, moni opiskelee jne. Jos sinä et ole opiskellut, tai olet muuten ollut eri tilanteessa, niin sitten olet. Miehesi lapsi ei nyt ole.
Se, onko toisen omaisuuteen/tavaroihin kajoaminen ok, onkin sitten eri asia. Mutta eihän tällä palstalla mitkään argumentit yleensäkään liity mihinkään, kuten jo tässä aloituksessa kävi taas ilmi.
Vajaa nelikymppinen? Meidän oerheessä on vauvaa ja täysi-ikäist ja siltä väliltä ja ollaan alle 40v
Joo, ymmärrän, mutta kai sanoit asiasta miehellesi, miten itsekästä toimintaa häneltä ja lapseltaan, etkä pelkästään valita täällä.
No voi hyvänen aika!!!