Mitä kivaa voisi tehdä tyttöjen illanvietossa?
Meillä siis peli-ilta taas tulossa, ja aina pelataan jotain unoa tai trivialia, mutta olisi kiva pelata jotain muutakin välillä tai tehdä jotain muuta kivaa.
Onko ehdotuksia? Mitä hauskaa te muut teette?
Kommentit (57)
Äijiä paikalle ja kimppassa saunomaa ?
pullon upotusta kirjoitti:
Lättypeliä tyttöjen kesken.
Miten mä arvasin tän ehdotuksen. Kauheen omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Age of empiresii tai Battlefieldii yleensä pelataan porukalla
Niin nämä on jotain tietokonepelejä tai videopelejä vissiin? Kiitos vinkistä, mutta jotain muuta ehkä. Me ollaan paikassa, missä ei ole muita tietokoneita kuin joku tabletti ehkä.
Leipokaa jotain? Tai harjoitelkaa toisillenne lettejä ja erilaisia meikkejä? Tehkää kasvonaamiot?
Vierailija kirjoitti:
pullon upotusta kirjoitti:
Lättypeliä tyttöjen kesken.
Miten mä arvasin tän ehdotuksen. Kauheen omaperäistä.
Ai tää oli sulle jo tuttu juttu. ;D
Kivoja lautapelejä ovat mm. Chinatown ja Scotland Yard.
Opiskelkaa yhdessä vaikka tähtitiedettä.
Meillä on viitisin ollut semmoinen "kokkirinki" jo useamman vuoden. Sovitaan ruuan teema (so. minkä maan keittiö esim) ja arvotaan, kuka tekee minkäkin ruokalajin. Sitten kokoonnutaan porukalla syömään, illan emäntä tarjoaa sopivat viinit plus muut menuun sopivat juomat.
Mut tää ei ehkä ole kivaa, ellei ole intohimoinen ruuanlaittaja :D
Lähtekää bilettämään, tehkää kasvonaamioita, yhdessä ruokaa kuten tortilloja tai pitsaa, pullonpyöritystä :D
Laitetaan yhdessä ruokaa, testaillaan viinejä, leivotaan. Joskus on ollut spa, eli käydään saunassa ja tehdään kaikenlaisia maskeja ja hoitoja.
Carcassonne on hyvä peli :) pitää vaan olla niitä lisäosia paljon että siinä on jotain järkeekin.
Pienemmällä ryhmällä (ja ihan yksinkin) on hauskaa pelata Geoguessr-peliä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Tyttöjä?
No ollaan jo 30+ reippaasti. Otsikko on varmaan aika harhaanjohtava, huomasin sen jo kirjoittaessa kun ei tässä mitään tyttöjä enää olla. :)
Ei tyttöjen illanvietoissa ole kivaa. Yhdellä on yskä, yhdellä menkat, yhdellä päänsärky ja yhtä muuten vaan väsyttää.
Mä tykkään vaan olla ja jutella, juoda viiniä ja napostella jotain hyvää. Toki jos on varta vasten sovittu peli-ilta, kyllä mä tykkään pelaillakin :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään vaan olla ja jutella, juoda viiniä ja napostella jotain hyvää. Toki jos on varta vasten sovittu peli-ilta, kyllä mä tykkään pelaillakin :D
Tuohon meilläkin yleensä menee. Pelit on kyllä esillä, mutta niihin ei ehditä edes koskea kun juteltavaa on niin paljon. Me myös povataan yleensä taroteilla ja kun siinä viinipäissä pohditaan povausten tulosta, niin onkin jo aamu.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelkaa yhdessä vaikka tähtitiedettä.
Tää olis kyllä kivaa, varsinkin jos saisi jonkun tähtitieteilijän vieraaksi ja voisi siltä kysellä siinä illan aikana kaikenlaista ja keskustella,
Age of empiresii tai Battlefieldii yleensä pelataan porukalla