Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihavat voitte pitää rintaliivejä? Painaa kamalasti "kainaloläskeihin"

Vierailija
28.02.2018 |

olen aina pitänyt urheiluliivejä mutta nyt ajattelin kokeilla kaarituellisia rinta ja selkäkipujen takia, mutta kainalon ja rinnan välissä läskiä mihin kaarituki painaa. Koko on oikea

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näemmä myös vatsaläskeihin painaa istuessa.

Onko ainoa vaihtoehto kaarituettomat liivit??

Vierailija
2/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituen pituus ei ole sinulle sopiva jos se painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt pienempikään voi olla. Painaa yläbatsan läskeihin ja kaarituki painaa kainalo/kylkiläskeihin.

Taidan vain jatkaa urheiluliivien pitämistä, ostaa kunnon sellaiset eikä tällaisia mitä nyt olen käyttänyt, eivät tue ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko koko on väärä tai malli on väärä. Mistä ostit nuo liivit ja oilko sinulla asiantuntija apuna? Kannattaa mennä ihan liiviliikkeeseen ja pyytää asiantunteva myyjä avuksi valitsemaan oiekaa kokoa ja mallia. Vaikka teoriassa kuppikoko ja ympärysmitta olisi oikeakin, kupin ja kaarituen malli (kaarevuus, pituus) sekä esim. se, miten kaukana toisistaan kupit ovat ja mihin kohtaan olkaimet asettuvat, vaikuttaa istuvuuteen.

Vierailija
5/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia, mä en käytä kaaritukia. Saumoissa on "luut" pitämässä ryhtiä yllä. Tietty oikea kuppikoko ja ympärysmitta on kaiken a ja o.

Vierailija
6/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä sovittaessa kannattaa aina istua lysyyn ja kumartua reilusti eteenpäin pari kertaa. Useinhan sitä vedetään vatsaa sisään ja ryhtiä epäluonnollisen suoraksi. Kyllä ne sopivat liivit lihavallekin löytyvät! Ja käyttöönottaessa sen verran napakat, että pysyvät ensimmäisissä hakasissa, ne löystyvät ajan mittaan joten kiristysvaraa on oltava. Itse löysin sopivia malleja rehevälle muijalle marks&spenceriltä, kun ongelmana on lyhyt selkä ja olkapää-rinta-välimatka on todella pieni.

Vierailija
7/7 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan väärä koko. Mulla istuu ihan hyvin Prismasta ostetut. Ei paina, eikä ahdista. Urheiluliivit ei kyllä sopinut mulle yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän