Jos ennustaja paikalla niin auttaisitko?
Minulla ollut rankat viimeset 6vuotta. Paljon hyvää olen elämääni saanut mutta myös olen kokenut kauheita asioita. Nyt alkaa olla voimat loppu yhden ihmisen vuoksi ja haluisin tietää helpottaako koskaan..milloin ja pääsenkö eroon ihmisestä ja miten?
Kommentit (8)
Olet nähnyt välillisesti perunoita (vaikeudet kuvastavat niitä), jotka ovat hedelmällisyyden symboleita. Luvassa on siis lemmekäs kesä - nauti siis siitä!
Ennustaja ei voi sinua auttaa. Ennustaja on henkilö joka keksii valheita maksusta, tyhmät maksaa. Koska et maksa, sinulle ei valehdella.
Ei kukaan pysty tulevaisuutta ennustamaan.
Kortit sanovat, että näet tilanteen pahempana kuin se on. Elämässäsi on hyvääkin ja myös hyvää tekeviä ihmisiä. Sun on mahdollista saada apua. Ehkä sun kannattaisikin hakea apua ja tukeutua muihin. Sun on mahdollista saada asiat hallintaan. On asioita, joita pystyt kontrolloimaan. Vaikuta itse niihin asioihin, mihin voit vaikuttaa ja ota vastaan kaikki liikenevä apu. Ehkä sun on vaikea vastaanottaa apua, mutta sen vastaanottaminen on asia, joka on sun hallinnassasi. Tarvitset tunnetta siitä, että pystyt hallitsemaan asioita. Pelkäät tuota ihmistä ja hänen vaikutukset sun elämääsi ja suhun on arvaamattomia ja syvällä sussa itsessäsi. Voit kuitenkin kontrolloida elämääsi itse ja juurikin muiden avulla enemmän kuin kuvittelet, vaikka vaikeudet jossain muodossa jatkuisivatkin.
Sun energiasi on ikäänkuin suuntautunut väärin. Et näe sulla olevaa toivoa, etkä hyviä ihmisiä, vaan vaikeutesi, epävarmuuden ja tuon ihmisen. Sulla olisi kuitenkin edellytykset muuhunkin. Katso myös toiseen suuntaan. Siellä on asioita, jotka antaisivat sulle voimia. Näen sut pohjimmiltasi vahvana ihmisenä, jos vaan avaat silmäsi ja analysoit koko tilanteesi laajemmin.
En ole katsonut kortteihin pariin vuoteen. Tuli yhtäkkiä tarve. En tiedä, mitä tästä ajattelet, mutta parhaani yritin. Yleensä kortit sanovat juurikin jotain tällaiata aika itsestäänselvää, mutta sellaista elämä pohjimmiltaan on. Yksinkertaisimmat asiat on meille vaikeimpia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy! Minulle tulevaisuuttani ennusti ennestään tuntematon helsinkiläinen AA:lainen, jonka kättelin hänen vuosipäivänään. Kosketuksen avulla hän näki tulevaisuuteni seitsemän vuoden päähän ja hän näki, että on onnen hetkiä ja on vaikeampia aikoja. Lisäksi hän näki, että silloin kun ei ole taloudellisesti tiukkaa on rahakkaampaa aikaa. Nyt on ennustuksesta mennyt viisi vuotta ja kaikki on toteutunut tähän mennessä. Kaiken tämän minulle kertoi hänen AA-kumminsa, joka on meidän ryhmän hengellinen profeetta.
Voit päästä eroon tästä kyseisestä henkilöstä, mutta et tule unohtamaan sitä. Pääset eroon ajan kanssa, muista kerätä paljon rahaa ja matkustaa kesällä ulkomaille, niin lupaan että tämä ihminen katoaa elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy! Minulle tulevaisuuttani ennusti ennestään tuntematon helsinkiläinen AA:lainen, jonka kättelin hänen vuosipäivänään. Kosketuksen avulla hän näki tulevaisuuteni seitsemän vuoden päähän ja hän näki, että on onnen hetkiä ja on vaikeampia aikoja. Lisäksi hän näki, että silloin kun ei ole taloudellisesti tiukkaa on rahakkaampaa aikaa. Nyt on ennustuksesta mennyt viisi vuotta ja kaikki on toteutunut tähän mennessä. Kaiken tämän minulle kertoi hänen AA-kumminsa, joka on meidän ryhmän hengellinen profeetta.
Pakko olla Porvoossa? Tahtoo mukaan!!
Joo, mun kristallipallo sano että jos tänään ei sada niin paistaa!!!