Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kirjoittaneet "pöytälaatikkoon" kokonaisia kirjoja

Vierailija
28.02.2018 |

Luetteko koskaan niitä/lukeeko kukaan muu niitä?

Kuinka hyviä/huonoja ne on oikeiden kirjojen rinnalla?

Mistä aihetta/genreä niissä on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kirjoilla" tarkoitetaan romaaneja, niin en. Novelleja olen kirjoittanut aiemmin sen verran, että kyllä niistä tekstin määrää ajatellen saisi yhden novellikokoelman (niistä, joihin olen tyytyväinen).

En itse ole lueskellut niitä pitkään aikaan. Enimmäkseen en ole antanut niitä muiden luettavaksi.

Novellieni tarinoihin ja ideoihin olen tyytyväinen, mutta kyllä niiden kerronta kaipaisi korjauksia ja kustannustoimittajan apua. 

Lajityyppinä ja tyylinä niissä on spekulatiivista fiktiota, psykologista kauhua, unenomaisia tunnelmia ja mielenmaisemia.

Vierailija
2/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Jos "kirjoilla" tarkoitetaan romaaneja, niin en. Novelleja olen kirjoittanut aiemmin sen verran, että kyllä niistä tekstin määrää ajatellen saisi yhden novellikokoelman (niistä, joihin olen tyytyväinen).

En itse ole lueskellut niitä pitkään aikaan. Enimmäkseen en ole antanut niitä muiden luettavaksi.

Novellieni tarinoihin ja ideoihin olen tyytyväinen, mutta kyllä niiden kerronta kaipaisi korjauksia ja kustannustoimittajan apua. 

Lajityyppinä ja tyylinä niissä on spekulatiivista fiktiota, psykologista kauhua, unenomaisia tunnelmia ja mielenmaisemia.

Pystyisitkö kirjoittamaan romaanin, joka "pysyisi koossa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Teksti on huonoa. Kukaan järjissään oleva kustantaja ei julkaisisi. Itse en tiedä, miten tekstiä saisi paremmaksi, vaikka tajuankin, että jotakin olisi tehtävä. Siinä syy, miksi liuskat ovat jääneet pöytälaatikkoon.

Vierailija
4/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Teksti on huonoa. Kukaan järjissään oleva kustantaja ei julkaisisi. Itse en tiedä, miten tekstiä saisi paremmaksi, vaikka tajuankin, että jotakin olisi tehtävä. Siinä syy, miksi liuskat ovat jääneet pöytälaatikkoon.

Onko juoni ja hahmojen kehitys kuitenkin pohjimmiltaan kunnossa?

Vierailija
5/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko juoni ja hahmojen kehitys kuitenkin pohjimmiltaan kunnossa?

On, kaikki periaatteessa ok, mutta...

Vierailija
6/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole kirjoittanut vuosiin. Joitain tekstejäni olen julkaissut ja suuressa osassa palaute ollut positiivista. Paras palaute tuli itse sivun adminilta, joka oli lukenut tekstini ja antoi kritiikkiä sekä ylisti lyhyttä teostani. Se toi hyvän mielen.

Panostan todella paljon hahmoihin, heidän kehitykseen sekä juoneen, mutta olen siirtynyt täysin piirtämiseen.

Vierailija
7/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä teininä kirjotin lähes kokonaisen kirjan. Ei sitä enää ole, ja hyvä niin.

Vierailija
8/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut neljä dekkaria ihan omaksi ilokseni. Nyt on ollut jo vuoden tauko, mutta olen ehtinyt kirjoittaa mikroproosaa. Mitään julkaisutavoitteita minulla ei ole.

Vierailija
9/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut romaanin verran seksifantasioitani entisestä työkaveristani. En näytä niitä koskaan kenellekään, ellen sitten testamenttaa tuolle miespäähenkilöni esikuvalle. Ne ovat kyllä parempia kuin se roska, jota erotiikkana julkaistaan (esim. fifty shades of grey).

Vierailija
10/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kirjoitin kaksi vähän lyhyempää "kirjaa" jotka jäivät pöytälaatikkoon.

Nykyisin julkaisen samantien lyhyitä tarinoitani muiden luettavaksi. Aiheesta pitävät lukevat ja tykkäävätkin. Koneellani on nytkin monta tekstiä, joista muutava vielä kesken...

Vierailija
11/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut romaanin verran seksifantasioitani entisestä työkaveristani. En näytä niitä koskaan kenellekään, ellen sitten testamenttaa tuolle miespäähenkilöni esikuvalle. Ne ovat kyllä parempia kuin se roska, jota erotiikkana julkaistaan (esim. fifty shades of grey).

Äitis on. Jos ne on parempia niin vaihda Timo Sepoksi ja julkaise.

Vierailija
12/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 870 sivua kolmelle eri vuosikymmenelle sijoittuvaa historiallista proosaa. Täyttä jaskaa oli.

Vierailija
13/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkaisisin? Ei siitä olisi minulle mitään iloa tai hyötyä, päinvastoin. Ne ovat omia yksityisiä fantasioitani.

Vierailija
14/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kirjoitin kaksi vähän lyhyempää "kirjaa" jotka jäivät pöytälaatikkoon.

Nykyisin julkaisen samantien lyhyitä tarinoitani muiden luettavaksi. Aiheesta pitävät lukevat ja tykkäävätkin. Koneellani on nytkin monta tekstiä, joista muutava vielä kesken...

Missä julkaiset?

Vierailija
15/20 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkaisisin? Ei siitä olisi minulle mitään iloa tai hyötyä, päinvastoin. Ne ovat omia yksityisiä fantasioitani.

No joo, ei varmaan 50 shades muja mitään ole hyötynyt myöskään. Uskon täysin että ovat parempia sä oot vain sellanen maanläheinen.

Vierailija
16/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ullakolla pahvilaatikollinen käsikirjoituksia. Osa on käynyt kustantajalla ja tullut bumerangina takaisin.

Vierailija
18/20 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä omaa sankaria tai muita hahmoja, jotka esiintyvät joka kirjassa?

Vierailija
19/20 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun ihastus.

Vierailija
20/20 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun ihastus.

Oikeasti, awwwww

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme