Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näissä pakkasissa on kivaa se, että muutkin ovat pukeutuneet yhtä rumasti kuin minä ;)

Vierailija
27.02.2018 |

-

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon omasta mielestäni ihan kivasti pukeutunut, vaikka mulla onkin toppahousut!

Vierailija
2/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä rumasti voi olla toisen kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon omasta mielestäni ihan kivasti pukeutunut, vaikka mulla onkin toppahousut!

No joo, voihan ne toppahousutkin kivat olla, mutta on niitä kauniimpiakin vaatekappaleita :)

ap

Vierailija
4/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei hävetä kulkea huppu päässä ja kädet tiukasti taskuissa

Vierailija
5/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa, vaikka on tukka likainen, kun voi kulkea pipo päässä joka tapauksessa.

Vierailija
6/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeutuminen on pop kovilla pakkasilla. Päällimmäiset vaatteet ovat aina siistit ja kaupunkiympäristöön sopivat, en posota ympäriinsä pilkkihaalarissa ;) Joten voitko ap hiukan avata omaa "rumaa" talvityyliäsi?

Vierailija
7/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh??? Mulla on pelkät minihame ja napapaita päällä säällä kuin säällä. Olettepas ohutnahkaisia. :))

Vierailija
8/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrospukeutuminen on pop kovilla pakkasilla. Päällimmäiset vaatteet ovat aina siistit ja kaupunkiympäristöön sopivat, en posota ympäriinsä pilkkihaalarissa ;) Joten voitko ap hiukan avata omaa "rumaa" talvityyliäsi?

En asu Helsingissä tms, joten meilläpäin on sitä junttia toppahousukansaa. Minä mukaanlukien. Nyt tuntuu, että sulaudun massaan. Normi talvikeleillä olen aina liian topatusti pukeutuneen näköinen :)

Vierailija
9/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäääh??? Mulla on pelkät minihame ja napapaita päällä säällä kuin säällä. Olettepas ohutnahkaisia. :))

Kunnon mamma karaisee itseään!

Vierailija
10/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin rumasti? Puhu vaan omasta puolesasi kuule!

Vierailija
11/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkalla lähikauppaan pysähtyessäni ajattelin että myyjä hälyttäisi jo virkavaltaa jos näkisi samoin pukeutunutta kauppaan pyrkivän.