Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Voisi olla huonomminkin" -ketju

Vierailija
27.02.2018 |

Eli vastapainoksi kaikille näille "olen köyhä/työtön/miehetön/naiseton luuseri" -ketjuille olisi mukava kääntää asiat toisinpäin ja tarkastella mitkä asiat ovat hyvin elämässäsi ja tajuta että asiat voisivat olla huonomminkin :) Minäkin olen aika yksinäinen ja työtön ja lapseton ikisinkku, joka asuu vuokrayksiössä, mutta hei, ainakin mulla on katto pään päällä, kaapissa ruokaa, yllä lämmintä vaatetta, terveys tallella ja edes vanhemmat ja sisarukset, jotka tukevat minua.

Jos sinulla on asiat mielestäsi huonommin tai niin huonosti, ettei elämä näytä yhtään valoisalta, niin tämän ketjun tarkoitus EI ole masentaa sinua entisestään, vaan saada sinua pohtimaan että olisiko elämässäsi edes JOKU asia hyvin. Älä vertaile itseäsi muihin tähän ketjuun kirjoittaviin vaan mieti itseäsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, yksinäinen ja koulu menee päin persettä, mutta ainakin mulla on katto pään päällä ja yksi ystävä. Meinasin kirjoittaa olevani terve, mutta ei mun olo kauheen terveeltä tunnu :D

N18

Vierailija
2/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on migreeneitä joka viikko, ajoittaista masennusta ja rankkaa opiskelujen kanssa, mutta sentään minulla on hyvä parisuhde, koira ja kiva kämppä. :) Ja migreeneitäkään ei sentään ole joka päivä kuten joillakin (tsemppiä niille joilla on!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee varmaan liian hyvin tähän ketjuun. Elän yksin vuokrayksiössäni, osapäivätyössä, eli pienet tulot, en edes haaveile esim. lomamatkoista, ystäviä ei ole. Mutta, olen suht koht terve, tykkään lukemisesta ja yksinolosta. Paskemminkin voisi asiat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä